Onko naisia

jotka olisivat

valmiita luopumaa "pakkelipussistaan" mistään hinnasta?

15

632

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taida olla

muuten kuin vaihdat sen pakkelipussin koko lompakkoosi ja siellä on oltava tuohta sen verran kuin lampaat söisi. Sitten se juoksee ostamaan vähintään kymmenen uutta pakkelipussia ja hävisit maalein 10-1

• nyt*

tarkoitti sitten että hävisin?

• makkelis,

pussipakkelis, kaikkein kaunein on luonnonkauneus, kehuu isäntä.

• pilventyttö

Kyllä sentään mistään hinnasta olisin valmis luopumaan, jos mulle tarjottaisiin isohko summa rahaa, niin meikit lentäisi.
      Saishan niitä sitten uusia kaupasta..

• warbu

Mutta jos välttämättä haluat tuon yhden ja ainoan huulipunani niin saat sen ja ilmatteeksi,jouten lojuu nytkin jossakin...täytyykin huomenna oikeastaan etsiä se :D

• meitä

on kaksi sillä minä en juuri meikkejä käytä arkioloissa eikä enää paljon muutenkaan joten se siitä..

• Heikunkeikku

Kaikella on hintansa. Hmmm...paitsi mun valokuvia en myisi mistään hinnasta.
      Pakkelipussin voin myydä. Tarkotit varmaan, että pitäisi luopua Kokonaan pakkeleista, uutta pussukkaa ei sais ostaako????

Jos se on niin, niin tottahan toki myisin pakkelipussini. Ihan mielelläni.
      Hinta on tällä haavaa 2 567 553,87 euroa. On kevät ja olen mitä parahimmalla tuulella, juuri herännyt pitkästä talviunesta. Siksi myyn pakkelipussini noin älyttömän halpaan hintaan.
      Ole/olkaatte onnellisia, sillä jos kysymys olisi asetettu esim. syksyllä, talven kynnyksellä, olisi hinta ollut tublasti tuon verran.

En ole rahanahne ihminen ja pidän mielelläni Ale-päiviä. Ilolla olen meikit ostanut ja ilolla ne myös myyn.

• Heikunkeikku

...mutta tinkiä ei kannata yrittää. Hinta ei tuosta alene. Enkai mä mikään hullu oo.

• Oltsu.L

miksi siitä pitäsi luopua?
      Eixse oo hienoo tuolla liikenteesä ku vierellä on extra kaunis nainen TAI näet naisen-kauniin ja huomiota annat :)

Mut, kaikki naiset on kauniita ilman pakkeleitakin. Se on katsojan silmissä se :)

Se on osalle naisista tarve eri syistä, niin kuin miehilläkin parranajokone, mut eri syistä :))

• ehostus on ok

Tuo nimitys kertoo jo aseteestasi paljon.

Ei, en edes harkitsisi, minun elämääni meikit kuuluvat niin arkeen kuin juhlaankin.

Ei tarvitse näyttää joulukuuselta, mutta pienetkin ehostukset saavat ihmeitä aikaan.

Usea nainen ylpeilee , ettei käytä meikkejä, niin...ja sen kyllä näkee :/

• punaposki

Senverran pitää olla että saa sipaistua"vaatteet"myös naamaan.Ja ilman sotamaalaustakin saa ilmeen muuttumaan vähälläkin.

Sitä on kuin alasti...no,mökillä kyllä olen naturelli,ei jaksa joka ohikulkijan takia maalailla,mut jos lähtee liikenteeseen,kauppaan tms,pieni sipaisu jotain.

Se on kohteliaisuus muita ihmisiä kohtaan,ajattelen näin.

• Pirre*

ainakin kesällä, kun saan ihooni hieman rusketusta, eiku kesakkoja..:)

• Meriläinen

ensin ostaa se.
      Käyn äkkiä ostamassa oikein halvan ja myyn sen sitten sinulle oikein kalliilla. sopiiko :)

• nainen54...

Tottakai naisella on työpakkeli.Vasara,meisseleitä,talttoja-niitä ei tarvita oman kropan huoltoon,vaan muuhun nikkarointiin.Ai niin,joskus sipaisen tummanpunaista huulipunaa.Sen täytyy olla hyvää,auttaa kuiviin huuliin.Hyviä hajuvesiä käyttäisin,jos olisi rahaa ostaa.Nyt tyydyn kemikalioiden ilmaistuoksunäytteisiin.Ja dödöön.

• ent.tehtaantyttö

Ei tulisi mieleeni ehdottaa miehelleni että, luopuisi parranajokoneestaan, tai partabalsamistaan tai partavedestään...

Tämän päivän meikit, ovat toista kuin 20 vuotta sitten. Meikkivoiteet ovat seitinohuita ja hyvälaatuisia...lähellä kasvojen omaa väriä..meikkiä ei laiteta 10 cm kerrosta, vaan ohuelti, kosteusvoide alle..tämän ikäisillä naisilla monillakin iho on kirjava ja laikukas, ei ENÄÄ luonnonkaunis ja tasainen. Ehostaa pitää oikein ja vähän. Omat värit pitää myös löytää ja tietää. Se on meikkaaminen ja ehostaminen on taitolaji..jonka oppii..vain ehostamalla... Usein näkee täälläkin nuoria naisia, jotka ovat yliehostaneet kasvonsa paksulla tummalla ruskeella meikkivoiteella...kasvot ovat ruskeat mutta kaulaosa lumivalkoinen....no, näky on lähinnä koominen...nuoret naiset joilla iho on hyvä eivät mielestäni juuri meikkivoidetta tarvitse...enpä käyttänyt itsekään nuorena...tämän ikäisenä jo kyllä.

Siitä vaan naiset ehostuskursseille ja onhan noita ehotusvinkkejä tämän ikäisille naisille naistenlehdet täynnä.

t.friidu

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe