Ootteko koskaan

Ajatelleet!

Vartijat ja spämit ja mitkälie? Olen tässä vuosien varrella seurannut tätä teidän keskustelua tällä palstalla.Ja olen tullut siihen lopputulokseen että,
ylipäätään mennäkseen vartijaksi tai pullopolleksi tai vastaavaksi täytyy olla lapsen mieli.Miten muuten voi jaksaa kuunnella vittuilua töissä,tällä palstalla ja sillä mitättömällä palkalla jota te saatte!? Siis eikö tosiaan ole mitään muuta tekemistä?

10

1027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -vaari69-

No, mutta se vasta vajaaälyisyyttä vaatiikin tulla lukemaan suoli24 hälytyslaitteet ja turvallisuuspalvelut palstaa kerta toisensa jälkeen ilman, että on edes alan työntekijä.

Joten esitän sinulle saman kysymyksen: Siis eikö tosiaan ole mitään muuta tekemistä? XD XD

• VartjaReiska

Vaikka palkat onkin pienet niin täytyy tunnustaa että olemme kutenkin yhteis kunnan tkijalka, yksi niistä. Ilman meitä sortuu moni asia.

• p.b.a member

että tännehän voi kuka tahansa kirjoittaa mitä tahansa ilman taustaa turvallisuusalalta?

• KeijoKaasu

Turvallisuusala on laaja käsite jota ei tavalinen tallaaja pysty edes käsittämään.Niimpä tänne kirjoittelevat monet joila ei ole käsitystä koko asiasta. Vartiointi on kuitenkin vastuullisten henkilöitten tuottamaa palvelua jota ilman moni asia jouduttaisiin tekemään toisin. Suurin kustannuksin ja menetyksin.

• alalla ollut

ja tyytyväinen duuniinsa, vuosipalkka n35donaa pitkät vapaat ja vapaa työ joka ei tosiaan rasita, en vaihtaisi mistään hinnasta, veljeni on inssi ja tienaa päiväduunissa vähän vähempi /V. koko ajan stressi hällä päällä. täällä palstalla olohan on jokaiselle vapaaehtoista, eikä tarvi näitä lukea jos ei halua, mene sinäkin jutun aloittaja omalle osastollesi, se on tuossa alempana nimellä vankilat tai ryöstöt jne.

• vartija, alalla 3 vuotta.

Samoissa tuloissa tosiaan ollaan. Viime vuonna tienasin sen 35 donaa nettona. Ja puhun mummonmarkkoina. Että näin me vartiointialalla tienataan.

• Minä olen euron mies
        vartija, alalla 3 vuotta. kirjoitti:

Samoissa tuloissa tosiaan ollaan. Viime vuonna tienasin sen 35 donaa nettona. Ja puhun mummonmarkkoina. Että näin me vartiointialalla tienataan.

Se ero meillä tosiaan on.

• Jupp

Oletko itse tullut ajatelleeksi miksi olet vuosikausia jaksanut seurata näiden lapsenmielisten hölmöjen jutustelua? Sinulla lienee niin kova palkka ettei muuta tekemistä löydy.

Kieltämättä tämä on mielenkiintoista seurattavaa. Täällä on monen sorttisia pienipalkkaisia nuijia. Minä, SINÄ, ja monet muut. Miten muuten sinun tulotasosi? Saatko jotain työttömyyskorvausta tai vastaavaa?

Onko tulotasolla jotain merkitystä? Kertooko se sinulle sinun arvosi yhteiskunnassa vai miksi asia ylipäätään kiinnostaa?

Harmittaa kun sorruin reagoimaan tuohon idioottimaiseen viestiisi. Ruoskin itseäni siitä... Lienet siis onnistunut tavoitteessasi.

• osuit juuri

oikeaan, aikani ei kulu työpaikalla jos ei näitä lueskele, "sinulla lienee niin kova palkka ettei muuta tekemistä löydy" mitenkä tuo edellinen katkera lausahdus pitäisi oikein ymmärtää??
        Rahaa tulee niin monesta rännistä ettei tynnyriin mahu.

• Ruutitynnyri-
        osuit juuri kirjoitti:

oikeaan, aikani ei kulu työpaikalla jos ei näitä lueskele, "sinulla lienee niin kova palkka ettei muuta tekemistä löydy" mitenkä tuo edellinen katkera lausahdus pitäisi oikein ymmärtää??
        Rahaa tulee niin monesta rännistä ettei tynnyriin mahu.

Siellä päin ei kumise kuin tyhjä tynnyri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5585
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2966
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2624
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1986
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1449
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe