Oon pääkaupunkiseudulle muuttava persoonallinen, värikäs hd-sieluinen nainen. Kiva olisi tutustua vastaaviin kundeihin siellä! Näet kuvani ja profiilini Suomi24:lta Lovefeel, haku kohdasta. Kriteerit kuitenkin on ja ikä mielummin alle omani. Otahan yhteyksiä!
wanted hd-man
12
1930
Vastaukset
- vaan niin
kyllä hd-mies hoitaa putket paukkuen.
- piruakka
Niinpä niin.Minä kun juuri rakasa´´tan paukkuja jooooooo..
- lovefeel
piruakka kirjoitti:
Niinpä niin.Minä kun juuri rakasa´´tan paukkuja jooooooo..
Kyllä joo putket paukkuu ja pirusti, talvi pimee ja pitkä, ei voi muuta ajatella kuin miehistä lämpöä...
- lovefeel
Mitä se hoitaa...minutko, sillonkin putket paukkuu? Siitä vaan!
- kannata
Noihin vanhemppiin pitäs jo sylinteriputki vaihtaa.
On liin väljä muuten. Eikä ylikokoon hoonaus enää riitä.- lovefeel
Et muuten tiedä mistä puhut, kyllä moni jäis jälkeen, jos kakskymppisiä kiinnostaa, miksei vanhempiakin...
- piruakka
voi ei silloin kun MINÄ ölen jööö jöö
- FleshGordon
Moi! Kyllä mä voisin sut kyytiin ottaa!!! Joku vkl reissu johonkin? HDM 40
- lovefeel
FleshGordon kirjoitti:
Lähden FleshGordon kyytiisi vaikka heti,kun vaan suhun jotenkin yhteyksiä saisin! Kerro se mulle miten se näillä sivuilla tapahtuu. Laita viestiä mun Galleriaan tai Suomi24, treffeihin, jos oot siellä. Kun löydetään väylät, annan sulle sp osoitteeni ja keskustellaan sen jälkeen mesessä.
- lovefeel
FleshGordon kirjoitti:
Sählään näitten juttujen kanssa, täytyy vaan opetella, no niin otapahan nyt yhteyksiä...Niin meni aikaa kun tajusin tän koko jutun , laitoin viestejä sinne tänne, nyt alkaa selkeneen, ei muuta kun meseen, on järkevämpää keskustella, osoite on jo noissa viesteissä sulle...
- lovefeel
Lähden kyytiisi vaikka heti! Tule meseen sp [email protected], kirjaudu sinne ja ilmota omasi, niin tutustutaan! Myös nuo lovefeel-lovefeel otsikot on tarkoitettu sulle!
- flesh gordon.
Sorry to say, mut menetin just mun flesh joku prkl gonorrea tai mikä oli, niin sit jäi käteen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895645
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804742Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv902976Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232654Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612049Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251996- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1161460- 1851328