Enpä tullut haukkumaan tänne nykykyisen mieheni ex-puolisoa, vaan kuulemaan kantanne oman exäni hyvinkin omaperäiseen käytökseen. Olemme eronneet 6 vuotta sitten ja meillä 1 yhteinen tytär. Välimme ovat olleet suht neutraalit,pieniä riitoja silloin tällöin,mutta ei juurikaan sen kummempaa. Hänellä on vaimo ja heillä yhteinen tytär 5kk.
Exäni on alkanut käyttäytymään minua kohtaan jotenkin oudosti,jos näin voi asian ilmaista. Hän soittaa minulle lähes päivittäin ja saattaa kertoa perhe-elämänsä arkisista ongelmista, lähettää useita viestejä viikossa, jossa kyselee kuulumisia ja saattaa jopa ehdotella sopimattomia juttuja minulle. Hän tuntuu jollakin tasolla "huolehtivan" minusta ja on minulle erityisen mukavan tuntuinen. KÄyttäytyykö näin naimisissa oleva mies, jolla on lapsi uuden vaimonsa kanssa?
Tekisi mieleni kysyäkin häneltä,että mikä on homman nimi,mutta olen antanut asian olla.
Hänen vaimonsa oli ennen heidän lapsensa syntymää työmatkalla viikonlopun. Tyttäremme oli isällään tuona viikonloppuna. Sain kieltämättä 20 viestiä häneltä tuon viikonlopun aikana.
Halusinkin hieman mielipiteitä asiaan. Onko ketään "joutunut" vastaavanlaiseen tilanteeseen exänsä kanssa?
En ole uskaltanut edes kertoa asiasta nykyiselle miehelleni. Tämä asia saa omankin mieleni hieman järkkymään ja ajattelemaan asioita,joita ei ehkä minunkaan kuuluisi ajatella.
Existä jälleen kerran:)
3
362
Vastaukset
- että et
halua kuulla hänen elämästään mitään, etkä olla hänelle mikään "Leelian lepotuoli". Sano hänelle, että et keskustele muista asioista kuin tapaamisiin liittyvistä. Jos hän ei lopeta tuota, niin täst edes asiat hoituvat asianajajan välityksellä.
- osaa sanoa kuin
tee asia selväksi exällesi. Et ole hänen psykiatri, etkä muukaan auttaja. Tee rajat selväksi puhumalla. Kiellä turhat yhteyden pidot.
Mutta jännä huomata kun joku kerrankin kirjoittaa muusta kuin pahasta-exästä tai ilkeästä-uusikosta (anteeksi sana, mutta sitä täällä käytetään), niin ketään ei kiinnosta.
Jos olisit haukkunut miehesi exän niin ketju olisi tosi pitkä. Se kun on provoilijoiden lempi aihe.
Tsemiä, kyllä se exäsi jättää sut rauhaa kun sanot ehtosi hänelle. Älä salli hänen häiriköintiä, voi vaikuttaa omaan parisuhteeseesi huonosti. - Niinpä, ei se vaihtamalla
parane. Jos sinä tunnet samoin, ei muuta kun siitä vaan mies takasin. Onnee jos niin päätät. Lapsikin tykkää varmasti jos isä tulisi takasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862