Täällä maalla Ikaalisissa nuori, vajaan vuoden ikäinen uroskissani yhtäkkiä hävisi jonnekin. Liikennettä ei ole lähellä, syrjäseutua vain. Kissat pääsevät luukusta pihalle ja sisälle koska vain. Todennäköisesti jokin peto on saalistanut kissani. Se on äärimmäisen harmillista, sillä - kissallani oli yhteensä 32 varvasta!
Ollut ainakin viikon kateissa, mutta toivottavasti on yhä elossa ja palaa kotiin. Kyllä se kotiin osaa, jos hengissä on, tähän asti aina osannut n. 2 kuukauden ikäisestä asti. Tuntuu kumminkin jo epätoivoiselta. Siinä sitten meni ennätyskatti! Uskokaa tai epäilkää. Mutta tämä on minulle harmillista ja surullista!
Oli tarkoitus julistaa kissani varvasennätyksestä sen täytettyä vuoden.
Ennätyskatti hävisi!
3
401
Vastaukset
- ennätyskatti?
Ei kissalla niin väliä, mutta ne varpaat! Voi kuinka harmillista. Olisi päässyt vähän julkisuutta maistamaan. Toivottavasti ainakin varpaat löytyy.
- jooh-
Mitä enemmän varpaita, sitä sisäsiittoisempi kissa. Onnea!
- kikiki
Mun lapsuudessa meillä oli aina kissoja. Ne hävisivät joskus aika pitkikisikin aijoiksi. Minä tietenkin itkin kissan perään, mutta äiti sanoi lohduttaakseen, että " kissa lähti vain reissaamaan ja tulee takaisin ihan pian" Joskus hän sanoi jonkun paikannimenkin minne kissa olisi muka mennyt. Siitä lähtien mulla ei oo ikinä mennyt toivo karanneen suhteen.
Toivottavasti varvaskissakin on vain lomamatkalla ja tulee takaisin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872