Miten saada kontaktin tyttöön?

Neuvoja!

Olen kovasti ihastuksissani eräästä tytöstä, jonka olen tuntenut nyt reilut kolme vuotta. Olemme olleet kontaktissa suht paljon ja pari kertaa kahdestaan ulkona oleskelemassa. Tullaan hyvin toimeen keskenämme, joskin välillä ollaan riitaannuttukin - mutta eikö se juuri kerro yhteensopivuudesta? ;)

No, kuitenkin viimeksi tuli aika ikävä riita (ainoa jossa oikeasti suututtiin) ja tyttö lähes pisti välit poikki. On aika äkkipikainen luonteeltaan. Mokasin kyllä itse siinä tilanteessa pahemmin... Yks kaveri äskettäin oli järjestämässä meidän kolmen kesken tapaamista, johon tyttö sanoi, että käy. Se kuitenkin peruuntui, mutta ei kai ole kovin vihainen enää kun oli tulossa.

Pähkinänkuoressa: Miten saan kontaktin? Parasta olisi törmätä tyttöön jotenkin, muka sattumanvaraisesti, luulen että tultaisiin toimeen. Osaan valmistautua tilaisuuteen, tiedän omasta mielestäni mikä toimii ja mikä ei. Olisi ihanaa taas hengata tämän tytön kanssa, viime kerroilla oli erittäin nastaa! :D

Pitäisi vaan jotenkin törmätä, nähdä, saada kontakti taas! Luonnollisesti. Suora kysymys on liian suora keino.

Ikää on 16v. Olen poika, hän taas ihana tyttö.

Onko vinkkejä, miten saisi spontaanin törmäämisen jopa järjestettyä?? :) Ollaan monessa suhteessa samantyyppisiä ihmisiä, mm. samanlaisia taustoja, huumori, musamaku jne.

3

578

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NKIH

Tässä ku on nyt tää ystävänpäivä tulossa, niin anna sille joku kortti tai lahja vaikka :) Tai jos tiiät missä se liikkuu, käy siellä joskus, mut älä kyteksi koko ajan. Tai jos kuulet et se on menos vaikka mäkkii tai jonneki, nii pistäydy itekin siellä sitte ;) Jos siis haluut "törmätä" siihen :)

• loveeeelove

yhdyn edelliseen. onnea

• miten törmätä ns. vahingossa?

Onkos joku järjestäny jotenkin törmäämisen? Mistä sitä saa tietää, missä ja ERITYISESTI sen, MILLOIN toinen liikkuu? :D Vaik tuntiskin samoja ihmisiä...

Olen pohtinut samaa? Onko jollakin ideoita?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe