Tuossa olen ekapyörän hankintaa harkinnut ja törmäsin erääseen -99 CB500:n joka on ainakin tietä nähnyt, kun 60tkm on mittarilukema.
Kannattaakohan kiertää kaukaa kun on tuon verran ajettu, vai vieläkö kone hyrräisi iloisesti toiset samanlaiset? Kuulemma huoltoja on tehty säännöllisesti, mutta remonteista en saanut tietoja.
olis 60tkm ajettu CB500, mutta..
3
653
Vastaukset
- että...
Jos osaat itse tehdä pientä remonttia myös koneelle niin mikäettei jos hinta kohdallaan, muuten KIERRÄ!
- CB500
Itselläni on uutena v. 2003 ostamani ja v. 2004
käyttöönottamani CB500, huolettomia kilometrejä takana nyt 68.000. Hyvin on hyrrännyt. Kone kehrää
kuin kissa uuninpankolla. Takaiskarit ovat pian
vaihtokunnossa, olen painava, 125 kg. Muutoin pyö-
rä toimii kuin uusi. Käytetyn ostamisessa on aina
riskinsä. Suosittelen, että viet mikäli mahdollista
pyörän merkkihuoltoon tarkistettavaksi. Ehkä pystyt
sopimaan myyjän kanssa kustannusten jaosta. Kannat-
taisi ehkä teettää ns. iso huolto jossa masiinaa
syynätään melko lailla. Sinä maksat jos tulee kau-
pat. Jos huollon raportti on huolestuttava jäävät
kaupat tekemättä. Jos myyjä ei suostu pyörän tut-
kituttamiseen on tietenkin syytä perua kaupat.
Pyörä oin helppo käsitellä ja taipuu mukavasti
mutkiin. Kyyti riittää minulle mainiosti. Ajoin
kerran 175 mittariin eikä kaasu ollut pohjassa.
Milloin tarvitset suurempaa huippunopeutta?
Kaupan oleva pyörä on iäkäs, 3000 ekeä on maksimi
hinta tuon ikäiselle. Omastani en tietenkään
tuohon hintaan luopuisi koska tiedän sen olevan
hyvässä kunnossa.- ..uskaltaako koskea?
Kylmätyyppien mukaan sen ajoasento sopisi itselleni hyvin, sopivan pysty asento. Verrattuna Suzukin GS500:n jossa hartiat ja selkä tuli kipeäksi.
En välttämättä maksaisi edes 3000:a siitä yksilöstä, vaan tarjoaisin rohkeasti 2500. Jos myyjä mutisee, ehdottaisin tuota kuntotarkistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874188Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293163No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10929
- 134921
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770