Yleisömeediotilaisuus

JMB

Viestejä henkimaailmasta
Harriet Piekkolan meediotilaisuus
28.4.2009 ja 09.06.2009
tilaisuus alkaa klo 19.00 ovet suljetaan klo 18.45
Savoy-teatterin salissa
Kasarmikatu 46 - 48 00130 HELSINKI
Liput 25e/Lippupalvelu.fi
ovet avataan klo 18.00

4

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pysykää erossa vainajahengistä

      Varoitus kaikille! Älkää menkö kuuntelemaan miten saatana huijaa teitä! Lukekaa raamatusta miten käy jos ottaa yhteyttä vainajahenkiin (esim.Saulin tapaus Samuelin kirjoissa). Saatte paholaisen häirintää osaksenne pitkään, jos sekoitatte hengelliseen elämäänne meedion viestejä. Turvautukaa Jumalaan, älkää saatanaan joka yrittää vietellä pois hänen luotaan meedioiden ja ennustajien ym.kautta. Itsellä karvaita kokemuksia, mihin tuollainen touhu voi johtaa.

      • miemiemie*

        Kävikö joku tilaisuudessa? Millainen se oli?


      • 123ei tietoa
        miemiemie* kirjoitti:

        Kävikö joku tilaisuudessa? Millainen se oli?

        Minä kävin tilaisuudessa. Siitä jäi todella positiivinen vaikutelma, ne jotka löysivät itselleen viestin itkivät jopa ilosta. Ja tuntui kyllä että viestit menivät juuri oikeille ihmisille.
        MUTTA pakko sanoa, varasin Harrietille yksityisajan positiivisen ryhmäkokemuksen jälkeen ja... No. Hän enimmäkseen puhui "valosta" ja siitä että "olet hyvä ihminen huolimatta siitä mitä muut sanovat" ja "muista aina valo kaikessa mitä teet" yms. Varsinaiset "viestit tuonpuoleisesta" no.. En tiedä enkö vain tunnistanut ensimmäistä tulijaa mutta kuvaus kyllä oli niin suurpiirteinen että kyseessä olisi voinut olla kuka vaan. Menin sitten tekemään sen virheen minkä ajattelin jättää sanomatta, kerroin että läheiseni on kuollut niin Harriet kertoi asoita hänestä. Suurin osa ajasta tosin meni rummun kuvailuun, rummun jonka kuulemma tulen vielä rakentamaan. Jäi huijauksen maku suuhun.
        Ryhmätilaisuudesta jäi paljon positiivisempi mielikuva kuin yksityisistunnosta.


      • 123ei tietoa kirjoitti:

        Minä kävin tilaisuudessa. Siitä jäi todella positiivinen vaikutelma, ne jotka löysivät itselleen viestin itkivät jopa ilosta. Ja tuntui kyllä että viestit menivät juuri oikeille ihmisille.
        MUTTA pakko sanoa, varasin Harrietille yksityisajan positiivisen ryhmäkokemuksen jälkeen ja... No. Hän enimmäkseen puhui "valosta" ja siitä että "olet hyvä ihminen huolimatta siitä mitä muut sanovat" ja "muista aina valo kaikessa mitä teet" yms. Varsinaiset "viestit tuonpuoleisesta" no.. En tiedä enkö vain tunnistanut ensimmäistä tulijaa mutta kuvaus kyllä oli niin suurpiirteinen että kyseessä olisi voinut olla kuka vaan. Menin sitten tekemään sen virheen minkä ajattelin jättää sanomatta, kerroin että läheiseni on kuollut niin Harriet kertoi asoita hänestä. Suurin osa ajasta tosin meni rummun kuvailuun, rummun jonka kuulemma tulen vielä rakentamaan. Jäi huijauksen maku suuhun.
        Ryhmätilaisuudesta jäi paljon positiivisempi mielikuva kuin yksityisistunnosta.

        Tunnen Harrietin hänellä on ikävä tapa käyttää ylisanoja. Mutta saatanalla ei ole mitään tekemistä meedioiden viestien kanssa. Se on uskovaisten ropakandaa, kun omat rofetiat eivät mene yhtä hyvin kaupaksi. myös he ovat meedioita vaikka käyttävät itsestään tuota refetoimis sanaa.
        Tuttava piirissä on henkilöitä jotka tuovat viestiä ihan nimen kanssa, siitä ei voi erehtyä, eikä he kerro muuta kuin totuuden.
        Harrietin tilaisuuksissa en ole ollut. Olen ollut yksityisesti aikoinaan ja huomasin saman kuin sinä- Vieläkö hän piirtää enkelin.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe