hfs+

mikä se on?

Niin, mikä toi "hfs private directory data" oikein on? Kun mulla on roskakorissa muutama Recovered Fileia ja nyt en pysty tyjhentämään roskakoria, koska se iloittaa, että kyseinen HFS tiedosto on lukittu.
En kuitenkaan löytänyt Finderista sellaista tiedostoa. Niin mikä toi hfs oikein on ja miten sen sais "avattua".

6

749

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avata jotain
    • 1stMacFinn

Tuo HFS on OS X:n käyttämä levyformaatti, kuten FAT32 ja NTFS.

Eikö Tyhjennä roskakori turvallisesti auta?

• ap.

mites se roskakorin turvallinen tyhjennys onnistuu??

• mika2
        ap. kirjoitti:

mites se roskakorin turvallinen tyhjennys onnistuu??

... kun sinulla on finder auki niin näytön vasemmassa ylälaidassa ompun oikealla puolella ja "arkiston" vasemmalla puolella on "finder" pudotusvalikko. Valitse siitä "tyhjennä roskakori turvallisesti".

• ap.
        mika2 kirjoitti:

... kun sinulla on finder auki niin näytön vasemmassa ylälaidassa ompun oikealla puolella ja "arkiston" vasemmalla puolella on "finder" pudotusvalikko. Valitse siitä "tyhjennä roskakori turvallisesti".

kiitos tiedosta, mutta ei se silti tyhjentänyt. No tyhjä kansio se vaan on. Laitan se jonnekin piiloon =)

• häipyvät roskiksesta, kun tyhjennystä valittaessa pidetään optio (alt) pohjassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1441
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1125
    3. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      1013
    4. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      105
      1008
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      825
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      789
    7. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      785
    8. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      776
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      675
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      59
      663
    Aihe