Oliskos jollain nurkissa turhan panttina ko asetta.
Ostaisin sen aktiivseen käyttöön.
On sen verta harvinainen nykyään ettei liikkeistä löydy.
Vai tietäskö joku vastaavaa laatuasetta samalla kaliiberilla?
Sako M92S
10
5660
Vastaukset
- hillbergmounting
jos sattuu olemaan, saat Sakon. Jos yleensä nurkissa, odottelevat vieläkin hintojen nousua
Järkevämpää unohtaa mokoma ja aloittaa tiedustelut esim Eräliike Riistamaalta.- PaGteeri
juu hinnakas se taitaa olla mutta tuli jo ostolupa hankittuu ja en viittis ostaa mitään itäkloonia.
Ois vissiin pitänu ottaa ostolupa nato kaliberille ni ois aseita löytyny pilvin pimein :(
Mutta en vaan ite pidä siitä. - hillbergmounting
PaGteeri kirjoitti:
juu hinnakas se taitaa olla mutta tuli jo ostolupa hankittuu ja en viittis ostaa mitään itäkloonia.
Ois vissiin pitänu ottaa ostolupa nato kaliberille ni ois aseita löytyny pilvin pimein :(
Mutta en vaan ite pidä siitä.Ei NATO-kaliperi loppujen lopuksi aivan mahdoton ole. Kai lupaankin kaliperinvaihto onnistuu, aikaisemmin jopa puhelimessa.
Minäkin ehkä mieluumin 7,62x39-rynkyn ostaisin jos sellainen tulisi ajankohtaiseksi. NATO minulla vain kiväärissä, vai pitäisikö kirjoittaa .223 Rem? PaGteeri kirjoitti:
Mutta en vaan ite pidä siitä.Anteeksi kysymykseni, mutta mikähän ase tässä mahtaa klooni olla? :D
- ressu.
PaGteeri kirjoitti:
Mutta en vaan ite pidä siitä.Älä osta sakolaista tai vanhaa valmettia, jos meinaat aktiivisesti ressuampua. Tulee kalliiksi kun täytyy kupariluotia käyttää ja muutoinkin asetta sääliä.
Vastaava klooni esim arsenaali tai saiga on muuten ok, mutta avotähtäimillä antaa liikaa tasotusta reikätähtäimille. Lisäksi ak-klooneja on hankala tuunata ja vaihdella piippuja ym.
Jos olet ostamassa ressukivääriä, osta keskipitkä karbiini kovakromatulla piipulla. Sillä voi suoltaa ulos mitä paukkua tahansa ja palikoita löytyy pilvin pimein. Aseen ylläpitäminen vaihtamalla osia onnistuu hamaan tulevaisuuteen asti. Tarkkuuskin on riittävä. Tällä hetkellä arskojakin on vaikea saada ja kaikki myyvät melkein ei-oota.
Itse aloitin ak:lla ja ammun nyt tulokset arskalla. Ak on enempi fiilistelypeli.
- Nähnyt...
Huuto.net issä oleva myytävänä, mutta hinta taitaa olla lähemmäs 2k€. Aivan törkeitä hintoja minun mielestä. Hyvä vaihtoehto on Valmet 62/S jos löydät. Minä ostin sellaisen kun hinnat vielä olivat kohtuulliset.
- törkeetä
Minä ostin omani 1996/97 vuoden vaihteessa. Maksoin 5500 mk, hieman ylihintaa, mutta viimeisiä vietiin viimeistä edellisestä sarjasta. Lippaita ja jotain varusteita on tullut hankittua lisää. Jos pistäisin myyntiin niin hinnaksi pari tonnia, niin ei se törkeetä ole. Jos olisin pannut sen 5500 korkeakorkoiselle tilille pankkiin tuolloin, olisi minulla enemmän kuin kaksi tonnia. Ase on kaikin puolin ehjä, siisti ja kunnossa. Onhan sillä ammuttu, mutta varapiippukin lähtisi mukaan 250 lisähintaan. Ase ei vaan ole myytävänä. Mutta jos joku pitää hintaa törkeänä niin menköön itseensä. Ostin juuri uuden haulikon, ihan perusaseen. Maksoin 1700, hintalappu aseessa on yleisesti 2300. Myyjän markkinat noilla Sakolaisilla on. Se oli tiedossa vuonna 1997, kun valmistus loppui. Jokainen, joka ei silloin tarttunut tilaisuuteen saa syyttää vain itseään. Nuoremmat, joilla ei ollut edes mahdollisuutta, no sorry vaan, teillä on elämä edessänne, ottakaa vaarin niistä tilaisuuksista mitä teille tulee.
- PaGteeri
Miulle M62s:skin kyllä mutta taitaa olla yhtä harvinainen kun M92s:kin
- ppp73
törkeetä kirjoitti:
Minä ostin omani 1996/97 vuoden vaihteessa. Maksoin 5500 mk, hieman ylihintaa, mutta viimeisiä vietiin viimeistä edellisestä sarjasta. Lippaita ja jotain varusteita on tullut hankittua lisää. Jos pistäisin myyntiin niin hinnaksi pari tonnia, niin ei se törkeetä ole. Jos olisin pannut sen 5500 korkeakorkoiselle tilille pankkiin tuolloin, olisi minulla enemmän kuin kaksi tonnia. Ase on kaikin puolin ehjä, siisti ja kunnossa. Onhan sillä ammuttu, mutta varapiippukin lähtisi mukaan 250 lisähintaan. Ase ei vaan ole myytävänä. Mutta jos joku pitää hintaa törkeänä niin menköön itseensä. Ostin juuri uuden haulikon, ihan perusaseen. Maksoin 1700, hintalappu aseessa on yleisesti 2300. Myyjän markkinat noilla Sakolaisilla on. Se oli tiedossa vuonna 1997, kun valmistus loppui. Jokainen, joka ei silloin tarttunut tilaisuuteen saa syyttää vain itseään. Nuoremmat, joilla ei ollut edes mahdollisuutta, no sorry vaan, teillä on elämä edessänne, ottakaa vaarin niistä tilaisuuksista mitä teille tulee.
NormiSakolaisen hinta ei voi olla yli 1000€, muuten maksaa turhasta. Ehkä ampumattoman keräily-yksilön arvoksi voi laskea enemmän. Kahta tonttua ei ak:sta maksa kukaan selväjärkinen.
Jos kivääriä ostaa käyttöön eikä statukseksi, saa Sakolaisen hinnalla jo kohtuullisen aihion.
Myyjän markkinat mai ääs :) - 7,62x39
PaGteeri kirjoitti:
Miulle M62s:skin kyllä mutta taitaa olla yhtä harvinainen kun M92s:kin
Tampereen asemessuilla näki aivan utopistisia hintoja. Hintahaarukka liikkui 2500-3750e. Siitä vaan maksamaan itsensä kipeäksi. ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216755Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562313- 1471867
- 851271
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981065- 72980
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.90963- 32850
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon152783