vehnäterrierin hinta

((=

tietääkö kukaan paljon vehnis maksaa?

21

6958

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ggg

      vehniksen hinnat taitaa pyöriä 850-950 € välillä. silloin tällöin syntyviä värivirheellisiä myydään n. 400 - 500 €. kannattaa miettiä, mistä ostaa ja millä perusteella.

      • hei olen 11v tyttö

        Hei olen 11v tyttö, minulla on haaveita vehniksestä. En ole varma allergisoivatko ne vai eivät. Olisi kiva tietää mistä saisi värivirheellisiä pentuja. :)


    • Piia

      Itselläni on vehnis, minkä ostin perheestä (näyttelykuntoinen yksilö), siitä maksoin 700€, kennelissä pyysivät 850€

      • koti vs. kenneli

        Eiköhän kaikki Suomessa vehniä myyvät ole koteja, ei meillä ole yhtään ns. kenneliä. Eri asia on, onko kasvattajalla kennelnimi eli onko hän käynyt kaikki vaadittavat kurssit ym. jotta on kennelnimen saanut, vai onko myyjänä vain joku joka sattuu omistamaan nartun jonka on pennuttanut.


      • Piia
        koti vs. kenneli kirjoitti:

        Eiköhän kaikki Suomessa vehniä myyvät ole koteja, ei meillä ole yhtään ns. kenneliä. Eri asia on, onko kasvattajalla kennelnimi eli onko hän käynyt kaikki vaadittavat kurssit ym. jotta on kennelnimen saanut, vai onko myyjänä vain joku joka sattuu omistamaan nartun jonka on pennuttanut.

        kyllä mitä kennelit on. Meinaan vaan, että "Kennelnimettömät" voivat myydä halvemmalla kun eivät ole niin kovin panostaneet. Tottakai ammatti-ihmisillä on kovemmat hinnat. Sitä vaan tarkoitin. Elikkä siis kennelissä pyydettiin 850€, kennelnimetön kasvattaja pyysi 700e. OK?!


      • 222
        Piia kirjoitti:

        kyllä mitä kennelit on. Meinaan vaan, että "Kennelnimettömät" voivat myydä halvemmalla kun eivät ole niin kovin panostaneet. Tottakai ammatti-ihmisillä on kovemmat hinnat. Sitä vaan tarkoitin. Elikkä siis kennelissä pyydettiin 850€, kennelnimetön kasvattaja pyysi 700e. OK?!

        kennelnimettömät satsaavat puhdasrotuisiin pentuihin itse asiassa hiukan enemmän kuin kennelit, koska pentujen rekisteröiminen on kalliimpaa. hinnoista sanoisin, että 850 € virheettömästä pennusta on vähän, kyllä niistä joutuu sen 900 tai 950 maksamaan. voit kyllä tiedustella, onko värivirhellisiä, ts. mustaturkkisia, vaalea nenäisiä tai vaalea silmäisiä pentuja. niistä maksetaan noin puolet hinnasta. kaikki kennelit eivät lopeta näitä värivirheellisiä pentuja. ja hintaan kuuluu eläinlääkärin tarkastus, rekisterikirjat, oikea myyntisopimus yms.


      • Piia
        222 kirjoitti:

        kennelnimettömät satsaavat puhdasrotuisiin pentuihin itse asiassa hiukan enemmän kuin kennelit, koska pentujen rekisteröiminen on kalliimpaa. hinnoista sanoisin, että 850 € virheettömästä pennusta on vähän, kyllä niistä joutuu sen 900 tai 950 maksamaan. voit kyllä tiedustella, onko värivirhellisiä, ts. mustaturkkisia, vaalea nenäisiä tai vaalea silmäisiä pentuja. niistä maksetaan noin puolet hinnasta. kaikki kennelit eivät lopeta näitä värivirheellisiä pentuja. ja hintaan kuuluu eläinlääkärin tarkastus, rekisterikirjat, oikea myyntisopimus yms.

        Antaa olla. Vastasin vain kysymykseen oman kokemukseni pohjalta. Itselläni on täysin näyttelykelpoinen yksilö, jonka sain halvalla. Kennelissä pyydettiin 850 virheettömästä.


      • Biafra
        Piia kirjoitti:

        Antaa olla. Vastasin vain kysymykseen oman kokemukseni pohjalta. Itselläni on täysin näyttelykelpoinen yksilö, jonka sain halvalla. Kennelissä pyydettiin 850 virheettömästä.

        Meiltä pyydettiin parhaimmillaan 1000 euroa.


      • Biafra
        Piia kirjoitti:

        Antaa olla. Vastasin vain kysymykseen oman kokemukseni pohjalta. Itselläni on täysin näyttelykelpoinen yksilö, jonka sain halvalla. Kennelissä pyydettiin 850 virheettömästä.

        Piia: Asutko Oulussa? Olin lukevinani että etsiskelit muita oululaisia Vehniä. Pitääkö paikkaansa? Jos pitää niin täältä löytyy yksi =)


      • vehnis
        Biafra kirjoitti:

        Piia: Asutko Oulussa? Olin lukevinani että etsiskelit muita oululaisia Vehniä. Pitääkö paikkaansa? Jos pitää niin täältä löytyy yksi =)

        se hinta erot pyörii siinä 400-1000 euron välillä. oma koirani on Sandmarks nimisestä kennelistä ihan kasvattajalta. ja itse maksettiin tosta pikku veijarista visiin 500-600 oiskohan ollut.kaikille vehnä ihmisille olen halukas mailailemaan kaikkien vehnien kanssa oma vehnäni asustelee perheeni ja minun kanssani riihimäellä ja koira on caron niminen hupsu veitikka. sähkö posti osoitteeni on [email protected] tai [email protected] mailailkaa


      • åååå
        vehnis kirjoitti:

        se hinta erot pyörii siinä 400-1000 euron välillä. oma koirani on Sandmarks nimisestä kennelistä ihan kasvattajalta. ja itse maksettiin tosta pikku veijarista visiin 500-600 oiskohan ollut.kaikille vehnä ihmisille olen halukas mailailemaan kaikkien vehnien kanssa oma vehnäni asustelee perheeni ja minun kanssani riihimäellä ja koira on caron niminen hupsu veitikka. sähkö posti osoitteeni on [email protected] tai [email protected] mailailkaa

        heippa, aika halvalla olet minusta koirasi saanut, oliko sen ostamisella jotain ehtoja (näyttely, astutus yms.) ja oliko koira virheetön, väri yms


      • vehnis
        åååå kirjoitti:

        heippa, aika halvalla olet minusta koirasi saanut, oliko sen ostamisella jotain ehtoja (näyttely, astutus yms.) ja oliko koira virheetön, väri yms

        no se hinta olikin joku 850euroo mut mulle ollaan sannottu aina noin et saatiin se 500-600 eurolla


      • suscu
        vehnis kirjoitti:

        no se hinta olikin joku 850euroo mut mulle ollaan sannottu aina noin et saatiin se 500-600 eurolla

        heippa.. mulla on kohta 8v. vehnä lady.. ja se on oma kasvatti Peace'n Flowers kennelistämme.. tosin viimeinen vehnä joka meidän kennelissä tuolla nimellä on syntynyt 8 vuoteen.. koko nimi on Peace'n Flowers Mamas' Mildred ja se on fin mva.. oiskin vaan kiva tietää onko täällä meidän milli neidin sukulaisia missään..


      • vehnis
        suscu kirjoitti:

        heippa.. mulla on kohta 8v. vehnä lady.. ja se on oma kasvatti Peace'n Flowers kennelistämme.. tosin viimeinen vehnä joka meidän kennelissä tuolla nimellä on syntynyt 8 vuoteen.. koko nimi on Peace'n Flowers Mamas' Mildred ja se on fin mva.. oiskin vaan kiva tietää onko täällä meidän milli neidin sukulaisia missään..

        heippa! meidän koiramme on sandmarks nimisestä kennelistä........


    • Vehnisfani

      meille tulee ihan kohta vehnis ja maksoimme siitä 1200€

    • 897+524hj

      Maksoimme 1.300 n.vuosi sitten. Me näemme asian niin, että kyse ei ole vain koiran hinnasta, vaan myös siitä mitä saadaan koiran lisäksi. Asiansa osaava ammattitaitoinen kasvattaja on "kaupan päälle" enemmän kuin iso asia. Emme voisi olla tyytyväisempiä siihen mitä olemme maksaneet ja saaneet.

    • nemo

      haluaisin tietää mistä' saisin vehniksen .
      minulla on kaksivuotias tyttö koira ( lauantai viide )!

      • lada

        voisinko saada tietoja kasvattajista joilla on pokserin pentuja tulossa
        asun kuopiossa ! minulla on ollut pokseri v. 86 - 94.
        oli tiikeri ja kullan keltainen valkoisin merkein ...
        nyt on parhaillaan kaksi vuotias paimen tyttö koira ...

        Toinen vaihtoehto on ?
        vehnis...
        odotan innolla tietoja kasvattajista .....


      • 897+524hj
        lada kirjoitti:

        voisinko saada tietoja kasvattajista joilla on pokserin pentuja tulossa
        asun kuopiossa ! minulla on ollut pokseri v. 86 - 94.
        oli tiikeri ja kullan keltainen valkoisin merkein ...
        nyt on parhaillaan kaksi vuotias paimen tyttö koira ...

        Toinen vaihtoehto on ?
        vehnis...
        odotan innolla tietoja kasvattajista .....

        Kasvattajien tiedot löytyvät netistä. Ne joiden ei löydy saat jättää rauhaan. Helpointa on ensin ottaa kasvattajista tietoja netin kautta ja ennen kaikkea rodusta. Mitään huhu- tai mustatuntuu-juttuja ei kannata lukea vaan rotumääritelmät jne. Ja sitten puhelin kouraan ja soittelemaan. Jos et saa keskustelua kasvattajan kanssa syntymään, niin anna olla ja soita seuraavalle. Kysy, kysy, kysy ja sitten kysy. Käy näyttelyissä ja kisko hihasta. Tyhmä jättää kysymättä. Oma kasvattajamme löytyi joidenkin keskustelujen jälkeen ja olemme sataprosenttisen tyytyväisiä. Jos saisit kasvattajalta koiran itsellesi "noinvain-puhelimessa" - unohda! Kunnon kasvattaja vaatii tietää kuka ja millainen olet. Sinun pitää olla yhtä kiinnostunut siitä keneltä, mistä ja millaisista olosuhteista koirasi hankit. Jos kasvattaja ei päästä sinua paikan päälle katsomaan - unohda. Siwan pihalla ei tehdä koirakauppoja.


    • toivoisin

      minä toivoisin vehnistä .. joku aika halpa PENTU niin ottaisimme.. pistäppäsähköpostia jos joltain teistä löytyy vehniksen pentuja mieluusti narttuja......

      sähköpostini:[email protected]

    • iipi

      No meille on tulossa sellanen pikku vehnis mutta en muista paljonko se maksaa kun se on jo malsettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      327
      2762
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      93
      2069
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1144
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      940
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      143
      883
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      832
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      744
    Aihe