Mitä maksaa Ykköskirppiksen viikko tai kk vuokra. Nettisivut ei toimi.
hinta?
tiedoton888
4
489
Vastaukset
- ei kannata maksaa
Myy suoraan niille ammattikauppiaille siellä niin ei tarvi maksaa viikkovuokraa
- 80e/4 vko
Nettisivuja ymmärtääkseni tehdään uusiksi, sen takia ei toimi kuin etusivu. www.ykkoskirppis.fi mutta jos paikkaa haluat niin varaa heti, siellä on jonoa. mulla paikka vko 9.
- vaihtoehto..
Mä oon saanu myytyä huuto.netissä enemmän tavaraa ja saanut enemmän rahaa, kuin koskaan missään kirppiksellä viikon aikana.
Pieni vinkki vain...eikä tartte maksaa vuokraa. - onko järkee viiä sinne
Ei kai sinne oo järkee viiä ku siinä gigantin pihalla on se Akatha tms. siellä o viikkovuokra 10 euroa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261