Olisin mieluusti lähdössä mukaan jonkun/joidenkin mukana lappiin patikkamatkalle. Fyysisessä kunnossa ei ole kehumista ja kammoan narusiltoja, vaan jos joku osaisi edes kertoa aloittajille sopivista reissuista tai jtn. että alkuun päästään...haaveena matkata kämpältä toiselle ilman tiukkaa aikataulua...ottakaa yhteyttä samanhenkiset..t. ei niin nuori neito Helsingistä
patikoimaan
6
751
Vastaukset
- erä
Kannattaisi kysäistä asiaa toiselta foorumilta. http://www.vaellusnet.com/.
Toivottavasti seuraa tai neuvoja löytyy.- .sinne lappiin..
kiitti vinkistä ja linkistä...*menee jo*...
- Kesällä
Täällä olisi yksi keski-ikäinen Lapinhullu jonka mieli myös tekisi patikoimaan mutta ihan rauhallista tahtia ja maisemia ihaillen. Minkälaista patikointiseuraa haet ja mitä ajankohtaa olet ajatellut retkellesi.
Terv. Nainen 50- .alkuperäinen
etsin seuraa joka on mukavaa. Lomat alkaa heinäkuun alusta, mutta sepä se ongelma, että koska sinne voisi lähteä, ettei tule itse itikoiden syötäväksi.Koitan nyt kahlata noita sivustoja josko sieltä apuja löytyisi. Jos laitat sp. os. voin ottaa yht.
T.-Liisa - kesällä
.alkuperäinen kirjoitti:
etsin seuraa joka on mukavaa. Lomat alkaa heinäkuun alusta, mutta sepä se ongelma, että koska sinne voisi lähteä, ettei tule itse itikoiden syötäväksi.Koitan nyt kahlata noita sivustoja josko sieltä apuja löytyisi. Jos laitat sp. os. voin ottaa yht.
T.-LiisaTässä osoite [email protected]
- kairaan2009
Lappi kiehtoo yhä vaikka asuinkin siellä aikanaan toistakymmentä vuotta. Mikäli ei halua "tulla syödyksi" niiden kaikenlaisten pienien elävien taholta niin silloin on ruskavaellus kaikista paras mutta ei tunturissa itikoista ole paljon haittaa itse kesälläkään joten menoksi vaan, voisin liittyä mukaan, olen tosin jo reippaastikin "aikuinen" ja pitkällä vapaalla ajankohta ei ole ongelma!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996204
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804812Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv993082Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p302902Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262145Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191526Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3371091Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?911079Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311006- 48784