Kirjoitin sinulle
ja kerroin kaikki
sydämeni asiat
tunteeni kuinka
paljon välitän
ikävästä joka
syvällä
sydämessäni
kuprusi
kosketuksen
kaipuusta
myös yksinäisistä
hetkistä jotka
huokuivat rivien
välistä
en säästellyt sanoja
vaan kerroin kaiken
mitä tunsin
sydämeni toiveella
kirjeen allekirjoitin
odotin
odotin
ja odotin
yhä odottaen
ilman
vastausta
Ilman vastausta
6
253
Vastaukset
- laudi**
Aika on pitkä..
ja jääkin monasti ilman
vastausta jota odottaa.
..tuntee itsensä tarpeettomaksi...
ehkä sitäkin että on tehnyt
itsensä
naurunalaiseksi.
*tällaista minulta* - mies-v57
vaikka onkin odottanut pitkään
ja tuntuu: se kaikki on ohi. Kulkee
pitkin katuja, kujia, tulee tunne,
tähän maailmaan en sovi.
Jotain on revitty pois ja viety
mukana. Hän kun palaisin, olisi
kaikki toisin. Elämä ja se
kaikki nyt takana. Kulkisin
alkuun, syntymään, jos voisin.
Jonnekkin, kauemmas ja pois,
katoavat kaikki Rakkaat ystävät.
Nyhdän ja otan kiinni heistä
molemmin käsin, pois silti etääntyvät.
Mihin nyt tämän tuskani kanssa,
mille kujalle kaadun ja vain katoan.
Luoja, tapahtukoon mitä tahansa,
tahdon vain pois, tunnen että uppoan.
Jos vain kuulet taivoitat viestini,
tule edes jossain muodossa Takaisin.
http://www.youtube.com/watch?v=xwplu6bBLQo
Kiitos runostasi.
Joskus viestin antajan
ajatukset ovat toiset kuin
saajan.
Ihmiset kulkevat eri teitä,
eri suuntaan.
Rakkaus pystyy paljoon, mutta
ei kaikkeen.
Kaikissa.
Tärkeä ja koskettava aihe
Rakkausrunolle.
Hienosti toteutettu ja aidolla,
kirpeällä tekstillä.
Hieno runon jossa oli
tunnelmaa ja tunteita.että sanottomuus sydämen sulkee...kiitos sinulle sanoistasi...
Ehkä jonakin
päivänä tuo
harhaileva
toiveeni
toteutuu
- Mysteriet
...yleensäkkään...
Muuta kuin että minä pidän tai tykkään ja sensellaista...
Tämä runo on upea! - lindalinda1
runojesi ikuinen ihailija. On todella upeaa,
että olet löytänyt sivuston ja tuot niitä meidän
nautittavaksi. Vaikkakin kovin haikeita ne ovat,
siltikin niissä asuu kauneus ja herkkyytesi.
Yksinäisyys huokuu todellakin lauseissasi, mutta
teet senkin taitavasti.
Kyllä se elämä vielä kirkastuu, usko pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201091- 137987
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49599Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514
