mystiikkaa

tomppa2006

ilman rakkautta
loppuuko maailma
vai elämä
jäljelle jää - ei mitään

epäilyttävältä kaikki kuulostaa
ei sitä näe siitä puhutaan
suuret voimat kun kohtaa
miellyttävää mystiikkaa

maku ja tuoksu
tuntemattoman houkuttavaa
se ei ole jotain
se on kaikkea

minä tiedän

minä tunnen

Rakkauden

17

523

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rakkaus on ihana asia ja kun sen tuntee sydämessään niin silloin on hyvä olla....

      • tomppa2006

        ...rakkaus tuo myös rauhallisuutta elämään...

        Olen hyvin iloinen sinun palautteestasi, kiitos.


    • Mysteriet

      Tykkään pointistasi =)

      • tomppa2006

        ...sinä siis löysit sanoman ja runon pointin...

        Koskaan ei voi olla varma, saako sanottua haluamansa? Kiitos Mys että kerroit.

        *hymyilee*


    • padme_amidala

      ..tuo rakkauden tunne. Joskus ihmettelen, miten voi ihmiseen mahtuakkaan niin paljon tunnetta : )

      Kyllä sen hyvinkin tietää ja tuntee, silloin kun on rakastunut, ei siitä tunteesta voi erehtyä : )

      Sait minut ajattelemaan haaveksien muusastani kesken työkiireiden, joten runosi on taasen hyvä : )

      Salaperäistä, jännittävää ja romanttista täytyy aina kuulua hyvään rakkaustarinaan. Ja olisihan se suloista, jos olisi onnellinen loppukin : )

      Kiitos sinunlaisestasi lukuhetkestä : )

      • tomppa2006

        ...kirjoitellut paljon kanssasi ja toivottavasti saan tehdä niin tulevaisuudessakin...

        Takerrun vietissäsi tuohon "muusa" -sanaan, sillä olen miettinyt paljon sen merkitystä rakkaudesta kirjoittaville. Uskon useimman meistä ajattelevan runon syntyhetkellä juuri tuota kyseistä muusaa. Runo on tavallaan yksityinen tilitys jollekin henkilölle ja tämän vuoksi samalla tavalla ajattelevat pystyvät samaistumaan runoon ja löytämään siitä paljon omaan elämäänsä. Tälläisia ajatuksia talvi-illassa.

        Kiitos padme viestistäsi.


    • *MURUKULTA*

      Jännittävää ja mystistä väreilyä..*huoh* Se on rakkautta oikeaa..
      Ja se saa,,mmmm... Ja nyt omantunnon kysymys, Tomppa,,,Hymyiletkös sinä?... ;þ

      • tomppa2006

        ...toisen tunteista tekee rakkaudesta tavattoman jännittävää...

        Vastaus omantunnon kysymykseen. Kyllä, minä hymyilen useimmiten kirjoittaessani runoja ja vastauksia viesteihin. Rakkausrunoa tehdessä myös liikutun joskus hyvin syvästi..

        *tällä hetkellä hymyilen*


    • No voi hitsi,juuri kun eräälle
      laitoin mystiikka sanasen,niin
      samaisella sanalla Sinulla jo

      otsikossa - mystiikka - jälleen
      voisin vääntää,että taitaa meillä
      olla samat aallot näissä peleissä.

      Vai loukkaantuuko tuo meidän naisväki,
      jos Rakkaudesta väännän Peliksi...ei
      ne kuitenkaan tätä lue ja muutenkin
      ehkä tuntevat minun sanailuni leikin
      - toivon mukaan hyvällä - mutta
      pahakin otetaan vastaan,sen verran
      täytyy miestä olla.

      Kyllä tämä mystiikkaa on ja laitetaan
      mies vielä siihen mukaan,niin johan
      elämän myrskyä seurataan jos nyt
      sitten tyyntäkin välillä.

      Runollasi on oivat sanavalinnat
      ja ovat täyttä elämää,jämpti on
      näin.Piste....hyvältä runosi tuntui.

      • tomppa2006

        ...vaikka sinäkin kirjoitat samasta asiasta, tämähän on toisinaan mystistä peliä...

        Meille vähemmistössä olevilla on tavallaan etulyöntiasema tällä palstalla, koska naisväki tietää miehen logiikan olevan täysin eri puusta mitä heidän omansa on, joten meihin suhtaudutaan hymyilevän suopeasti. Näin minä luulen.

        Kiitos dolan sanoistasi, piristävä tuulahdus kylmään talviyöhön.


      • tomppa2006 kirjoitti:

        ...vaikka sinäkin kirjoitat samasta asiasta, tämähän on toisinaan mystistä peliä...

        Meille vähemmistössä olevilla on tavallaan etulyöntiasema tällä palstalla, koska naisväki tietää miehen logiikan olevan täysin eri puusta mitä heidän omansa on, joten meihin suhtaudutaan hymyilevän suopeasti. Näin minä luulen.

        Kiitos dolan sanoistasi, piristävä tuulahdus kylmään talviyöhön.

        Voi jos tuo sanomasi olisikin totta ja
        kun minä olen ajatellut vähentää tänne
        kirjoituksiani ainakin joksikin aikaa
        mutta miten tämän nyt sitten klaaraan.

        Toivotaan että naisväki ymmärtää meitä
        vähemmistöjä.

        Hyvää iltaa Sinulle ja vaikka talviyö
        on kylmä niin toivotaan että peti
        on lämmin.


    • lindalinda1

      ' se on kaikkea '

      Ja sitä miellyttävää mystiikkaakin,
      kyllä - kyllä pidin ajatuksistasi ehdottomasti.

      • tomppa2006

        ...aiheesta tehdäänkään lauluja ja runoja...

        Kyllä rakkauden täytyy olla erityisen suurta, siksi vertaukseni - se on kaikkea.

        Kiitos sinulle lindal palautteesta.


    • Laudi

      Mystiikka!!! Pidän siitä :)
      Hitsi että pidänkin!

      • tomppa2006

        ...tuo mystiikka sana hyppäsi silmilleni lukiessani erästä lehteä...

        Harvinaista minulle, että ensin oli otsikko, johon kirjoitin runon. Useimmiten teen runon ja lopuksi mietin, sille sopivaa nimeä.

        Minäkin pidän mystiikasta!


    • vergeet-mij-niet

      ja en pitänyt runosi herättämistä mielikuvista, riippuu siitä kummalta kannalta katsoo kirjoittamaasi. Tuo tuntemattomaan viittaava, toki suhteen alussa toinen on tuntematon, mutta tarvitaanko toistuvasti uusi ihminen, jotta voi kokea rakkauden. Tästä siis syntyi tämä pitämisen kaksijakoisuus. Hyvä on runosi toki herättämään ajatuksia.

      • tomppa2006

        ...tuntemuksiisi löytyy ehkä siitä, että...

        Runoni on tavallaan kooste kahdesta eri runosta. Kirjoitin aikaisemmin erään runon, jota en koskaan saanut loppuun ja nyt, kun aloin kokonaan uutta runoa, poimin vanhasta runosta osan mukaan tähän.

        Ei toki tarvita toistuvasti uutta ihmistä rakkauden kokemiseen. Vanhassa vara parempi ja rakkaus vain syvenee vuosien saatossa.

        Kiitos palautteestasi ja oikein kaunista päivää sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe