Moi! Mä oon 13 vee tyttö ja ihmettelen, kun mun valmentaja on tehnyt mulle ohjelman ja sen mukaan vetoja pitäs tehdä ti, jos la kisa. Kuitenki mä oon muitten ohjelmista lukenut, että ne vedot pitäs sillon ottaa pe. Kumpi oikein?
Moi!
6
790
Vastaukset
- jts-1
on kumpikin..noudata vain valmentajan antamaa ohjetta koska jokainen harjottelee omalla sopivalla/ohjatulla tavalla..hän varmaan katsoo sinun parasta!
tsemppiä kisoihin...- HiihtoJunnu
Niin kai sitten. Ja on mun valmentaja itse ollut hyvä hiihtäjä ja suorittanut tutkinnonkin, että kai se tietää :)
- jts-1
HiihtoJunnu kirjoitti:
Niin kai sitten. Ja on mun valmentaja itse ollut hyvä hiihtäjä ja suorittanut tutkinnonkin, että kai se tietää :)
hän varmaan osaa valmennuksen..se pitää muistaa että me kaikki olemme yksilöitä..ja sullahan on kaikki hienot hiihdot ja kilpailut vielä edessäpäin..se on äärettömän hieno asia!
- ei luista
HiihtoJunnu kirjoitti:
Nauti hiihtämisestä ja kevätilmoista ja keleistä
- kilpaa...
mutta sama varmaan pätee hiihtoonkin. Jos lauantaina on esim. kympin kisa niin teen tanakan vetoreenin yleensä tiistaina ja perjaina iisin hölkän yhteydessä muutaman sipakan lähdön...on toiminu ainakin mulla hyvin.
- hienoa
Kaksi erinomaista asiaa: Olet upea nuori, kun harrastat hiihtoa, lisäksi olet ajatteleva yksilö, joka jo nyt miettii tekemisiään. Hyvää jatkoa Sinulle hiihtourallesi! Nuo saamasi vastaukset myös minä allekirjoitan. Vetojen sijoittelu on yksilöllistä. Ilmeisesti valmentajasi haluaa kunnon palautuksen kunnon vetojen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603649- 443605
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062831Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512559Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211539- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801251