Mistä näkee, että joku on poistanut minut kavereista?
Häviääkö se vaan sieltä kaverilistasta vai kuinka?
Siinähän lukee, että tieto ei mene poistetulle, mutta kyllähän siinä joku täytynee näkyä..
Facebook kaverit
6
1838
Vastaukset
- facebook peikko
Minä en ainakaan saanut mitään ilmoitusta asiasta. Huomasin vain, kun en häntä enää nähnyt kaverilistassani.
Tämä on ehkä asian vierestä, mutta tässä asia, jota minä olen ihmetellyt ja harmitellut:
Minulla on paljon kuvia facebookissa. On maisemaa, omia kuvia, matkaa jne. Ihan kaikki säädyllisiä.
Minä en ole rajoittanut kuvien näkymistä sen kummemmin kuin että ne näkyy vain kavereilleni.
Albumit ovat kaikille kavereille näkyvissä, enkä niihin rajoituksia laitakaan. Minua tympii, kun jotkut ovat laittaneet kaikkiin albumeihinsa rajoitukset ja minulle näkyvillä katseltaviksi on vain profiilikuvat. Jotenkin loukkaavaa, kun luotan ja annan itsestäni jotain ja toiselta ei "saa mitään". Toinen voi sitten "kurkkia" enemmän elämääni antamatta itsestään mitään. Ja olematta minkäänlaisessa vuorovaikutuksessa. Pyytänyt kaveriksi vain uteliaisuudesta.
Tämä on tietenkin kaksipiippuinen juttu. Sitähän varten siellä on ne yksityisyystyökalut ja jokainen päättäköön itse, mitä jakaa ja kenelle, mutta silti.. harmittaa..- KKKKLLLLL
No kuulepas, soita sille "kaverille" ja kysy, mikä mättää. Välillä mä en ymmärrä näitä Facebookiin liittyviä "ongelmia". Hankkikaa elämä ja oikeita kavereita, hyvät ihmiset...
- miksi?
Miksi ihmeessä hyväksyit kaveriksesi tämän!? Tai olet edelleen hänen kaveri, kun se noin mietityttää sinua.. :) ja onkokaan se kaveruutta enään, jos et saa siitä mitään??
Mutta eiköhän se ole jokaisen oma päätös näyttääkö kuvia vai ei.. - joku random
miksi? kirjoitti:
Miksi ihmeessä hyväksyit kaveriksesi tämän!? Tai olet edelleen hänen kaveri, kun se noin mietityttää sinua.. :) ja onkokaan se kaveruutta enään, jos et saa siitä mitään??
Mutta eiköhän se ole jokaisen oma päätös näyttääkö kuvia vai ei..En usko, että kaikkia oikeasti välttämättä kiinnostaa, mitä aina teet. Ja jos sinua haittaa, että kuviasi "kurkitaan", niin kannattaa harkita, että mitä kuvia sinne pistät. Minulla itselläni on vähän sitä sun tätä siellä, mutta ei juurikaan kiinnosta, ketä niitä niitä katsoo, kuka pitää ja kuka ei pidä. Tuskin elämäni niin kiinnostava on. Minusta lähestymistapa: "joky kyylää kuviani" on täysin väärä. Sitä varten sinne kuvia pistetään, että joku niitä voi katsoa. Ihan kiva jos jotain kiinnostaa :D
Vaikka minulla on kavereina ihmisiä, joita en erityisesti tunne, niin en silti koe olevani sellainen, jola on halu näyttää olevansa suosittu. Yksinkertaisesti vain ongelma on siinä, jos ei ole kaveri, että ei pysty ottamaan ollenkaan kontaktia. Jos pyytää kaveriksi, niin se luonnollisesti ainakin antaa mahdollisuuden tutustua paremmin.
Jos nyt joku rajoittaa kuviensa näkymistä, niin ehkä syynä on jopa se, että hän ei "kehtaa" näyttää kuvia sinulle :S Eli luulee, että et enää pidä hänestä, jos näet jotain kuvia. Itse olen sukulaisilta rajoittanut hieman mahdollisuuksia katsoa kuvia juuri siitä syystä. Muuten en ole, en edes sellaisilta, joista en pidä/jotka eivät minusta pidä.
Mutta kuten tuossa edellä joku sanoi, jokainen tyylillään.
- huikk
näkeekö tätä mistään
- poistinsut
Näkeee tuolta ohjeet http://nettivinkit.org/?p=191 =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286