Onko kukaan tilannut ulkomailta tuota viapro kapselia? Kun on suomeenkin vasta tulossa: http://www.hotlips.fi/product_details.php?p=5460
Olis kiva kuulla, jotta toimiiko? Hinta ainakin halvempi paljon kun esim full contact.
Viapro?!?!
12
3859
Vastaukset
- ei ainakaan
lupaile mitään luontaistuotteista poikkeavia vaikutuksia. Samoja aineita, jotka kuitenkin käytännössä ovat yhtä tyhjän kanssa.
- näköjään
Suomeenkin
- Paketti postiin
Tuli näköjään paketti postiin. Tänään täytyy testata. laitan infoa miten futaa.
- Testaajaaaaaahhh
Viapro on nyt sitten testattu ja toimii erittäin hyvin. Minulla alkoi vaikutus noin tunnin kuluttua nauttimisesta. Ja herkässä on nytkin eli vaikutusaikaa tuntuu ainakin olevan. Vaikutus ehkä, jopa parempi kuin fulcontactilla. Ja tuotehan on vielä halvempi. Suosittelut lienee paikallaan.
- innostu
niiineei
- Simppa83
Voisko joku ystävällisesti kertoa kuinka noita kapseleita pitäisi käyttää? Kun ei minkäänlaista käyttöohjetta näytä löytyvän. Ei kai noita kapseleita nyt tollasena pidä niellä?
Kiitos neuvoista.
- Kokekeilu on
Tilasin kokeeksi, mutta ei mitään vaikutusta.
- toimi erinomaisesti
Minulla taasen toimi niin kuin pitikin. Vaikutus alkoi noin tunnin päästä ja kesto vuorokauden luokkaa. Rouva oli todella tyytyväinen. Molempia, sekä full contactia ja viaprota kokeilleena täytyy kallistua viapron puolelle. Molemmat toki toimivat mutta viapro edullisempi. Erinomainen tuote tuohon hintaan. Suosittelen lämpimästi.
- Viapron
toimi erinomaisesti kirjoitti:
Minulla taasen toimi niin kuin pitikin. Vaikutus alkoi noin tunnin päästä ja kesto vuorokauden luokkaa. Rouva oli todella tyytyväinen. Molempia, sekä full contactia ja viaprota kokeilleena täytyy kallistua viapron puolelle. Molemmat toki toimivat mutta viapro edullisempi. Erinomainen tuote tuohon hintaan. Suosittelen lämpimästi.
Puolitettua ?
- testattu on
Viapron kirjoitti:
Puolitettua ?
se on kapseli muodossa, jonka aina voi avata ja sen sisällä jauheena, eli onnistuu kun aukaisee kapselin varovasti(koska on sitten täyteen asti ladattu) jonkun lasin tai muun sellaisen päällä ja ottaa siitä haluamansa määrän, mutta eri juttu paljonko tarvitsee et on optimaalinen vaikutus...tilasin tuolta ja ei tarvinnut ulkomaan postimaksuja maksaa.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=1510 - KUUSEEN
testattu on kirjoitti:
se on kapseli muodossa, jonka aina voi avata ja sen sisällä jauheena, eli onnistuu kun aukaisee kapselin varovasti(koska on sitten täyteen asti ladattu) jonkun lasin tai muun sellaisen päällä ja ottaa siitä haluamansa määrän, mutta eri juttu paljonko tarvitsee et on optimaalinen vaikutus...tilasin tuolta ja ei tarvinnut ulkomaan postimaksuja maksaa.
http://www.sinunapteekki.fi/catalog/product_info.php?products_id=1510Kappas kun aina olet tilannut tuolta. Melko läpinäkyvää! Osata mainoksia niin kuin muutkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272860- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321