miksi

miten kävi näin

MARRASKUU
-olet hauskaa seuraa
mietin ihastuitko minuun
toivottavasti et
en kaipaa ketään
olen liitelevä lintu
JOULUKUU
-toivottavasti pidät minusta?
mitäköhän mietit..
minulle olet vain kaveri,ymmärräthän?
TAMMIKUU
-olen rakastunut!!toivottavasti kaikki sen huomaavat..sinäkin..erityisesti sinä
tiedän sinun pitävän minusta..
toivon
toivon
haluan uskoa niin
HELMIKUU
-olen tuskissani..haluaisin nähdä
mitenköhän voisin kertoa kaiken mitä tunnen
en tavannut ole ketään kaltaistasi
haluat olla kaveri
et varmaan edes sitä
minä pilasin kaiken
miksi rakastin liikaa

miten kävi näin

22

865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin...

MARRASKUU
      olen huomannut,että ajattelen sinua paljon,olen kiinnostunut. Sinä sanot olevasi suhteessa. Tai huomasin jotain välillämme jo lokakuussa.

JOULUKUU
      en voi silti olla ajattelematta sinua. näen unia,ajattelen liikaa sinua, ja sehän ei vain ole sopivaa monen olosuhteen takia. en voi sille mitään.

TAMMIKUU
      tiedät,että pidän sinusta,senkin pönttö. välillä välttelet, välillä et. on silti niin hauskaa tehdä jotain yhdessä.

HELMIKUU
      tiedät,että pidän sinusta paljon. on vaikeaa yrittää olla tavallisesti.usko pois ystävyyskin on tärkeää,ehkä kaikista tärkeintä. mutta miten kävi näin...

• joka kuukausi

MARRASKUUSSA
        Tappelin kuin tiikeri, koska minusta täällä puhuttiin väärää. Hermoistuin tästä liikaa ja jouduin kolariin sen takia.

JOULUKUUSSA
        Päätin lähteä pois, mutta en pystynyt omasta typeryydestä, hermoistuin ja taas jouduin toiseen kolariin

TAMMIKUUSSA
        Sairastuin ja laihduin sen takia. Ja oli taas kaunis kolari. Onneksi minulla on vakuutus.

HELMIKUUSSA
        Yritin keskittyä työhön. Ei ole vielä onneksi kolaria.
        Ystävyys on hyvin tärkeä!
        Mutta en halua enää kolareita!

• näin vain kävi..

Ei näihin kysymyksiin
      löydy helposti vastauksia.
      Aika on taika..
      Vapaat linnut joskus rakastuvat toisiinsa..
      Ja sen jälkeen lentävät yhdessä
      vapaasti sinisessä taivaassa.

Omasta tahdosta kaikki näin tapahtuu.
      Eikä ihminen koskaan rakasta liikaa…
      Jokaisella on oma kyky rakkauteen,
      todelliseen tunteeseen…
      Linnut osaavat lentää syntyessään!

• Hupsu välihuomautus

Itseasiassa
        lintujen(kin) täytyy opetella lentämään

• huomattu :)
        Hupsu välihuomautus kirjoitti:

Itseasiassa
        lintujen(kin) täytyy opetella lentämään

Niin on. Linnuillakin on siivet. :)

• ollut...
        huomattu :) kirjoitti:

Niin on. Linnuillakin on siivet. :)

minä, joka välihuomautuksen tein. Mutta en tiedä oletko sinäkään Sinä ja kohta en tiedä olenko minäkään minä. Toivon vaan että sinä olet Sinä!

• Välihuomauttelija...
        ollut... kirjoitti:

minä, joka välihuomautuksen tein. Mutta en tiedä oletko sinäkään Sinä ja kohta en tiedä olenko minäkään minä. Toivon vaan että sinä olet Sinä!

Niin, se olin minä, joka välihuomautuksen teki. Ei pahalla, vaan hyvällä. Linnutkaan eivät osaa lentää syntyessään. Tai kuoriutuessaan. :)

• vain minä
        Välihuomauttelija... kirjoitti:

Niin, se olin minä, joka välihuomautuksen teki. Ei pahalla, vaan hyvällä. Linnutkaan eivät osaa lentää syntyessään. Tai kuoriutuessaan. :)

Se oli runo ja siinä oli symbolinen merkitys. Kyllä linnut oppivat lentämään, mutta ne syntyvät lentämään. Sitä halusin sanoa.

• on hyvin sekava
        ollut... kirjoitti:

Olen se "sinä minä" vastaaja. Mutta en tiedä ketä tarkoitat. Niin minäkin toivon samaa.

• Mysteriet

Kirjota kirje...

• vuosikaudet

ensitörmäyksen jälkeen kaikki on helppoa ja sitten saa myöhemmin naureskella yhdessä sitä miten kierrettiin ja kaarrettiin.

ENSIMMÄINEN VUOSI:
      Suloista romanttista haaveilua ja tuskatonta onnellista rakastamista. Rauhallinen olotila, kun tietää kohdanneensa Sen Oikean

TOINEN VUOSI:
      Sekavien tilanteiden takia tuskallista tarpomista välillä. Paljon kyyneleitä ja läheisyyden ikävää.
      Syksyllä alkaa taivas selkeytyä, kyyneleet vähenevät. Varmuus suhteen kestävästä laadusta syvenee.

KOLMAS VUOSI:
      Suukkojen ja halausten kaipuu satuttaa pahasti. Kaipaan häntä kaveriksi rakastajaksi ja mieheksi rinnalleni ikuisiksi ajoiksi. Elän päivän kerrallaan ja ikävä lähelle on aivan hirveä. Voikohan mennä naimisiin ilman kuulutuksia?? Ihan heti Pliis...

• Pliis... :)

Sinun kanssasi tekisin aivan kaikkea mitä ikinä haluaisit, koska luotan sinuun. En vain voi selitä miksi.

• vuosikaudet
        Pliis... :) kirjoitti:

Sinun kanssasi tekisin aivan kaikkea mitä ikinä haluaisit, koska luotan sinuun. En vain voi selitä miksi.

riittää että saa olla lähellä vaikka tuppisuuna. Teot kertovat enemmän, kuin tuhat sanaa.

• vaan tunne
        vuosikaudet kirjoitti:

riittää että saa olla lähellä vaikka tuppisuuna. Teot kertovat enemmän, kuin tuhat sanaa.

Olet oikeassa, ei tarvita selityksiä. Se tunne ratkaise kaiken.

• vuosikaudet
        vaan tunne kirjoitti:

Olet oikeassa, ei tarvita selityksiä. Se tunne ratkaise kaiken.

jos sille antaa liikaa valtaa, niin lipsahtaa äkisti noita vallattomia lausahduksia, jotka naurattaa jälkeenpäin "Pliis" *voi hyvänen aika*

• kauniskin :)
        vuosikaudet kirjoitti:

jos sille antaa liikaa valtaa, niin lipsahtaa äkisti noita vallattomia lausahduksia, jotka naurattaa jälkeenpäin "Pliis" *voi hyvänen aika*

"Voikohan mennä naimisiin ilman kuulutuksia?? Ihan heti Pliis... "
        Minusta on ihan hieno lause. Minä tykkään siitä. Eikä se naurata mitenkään. :)
        Se tuo onnen tunnetta. Näin pitää toimia eikä vaan miettiä tunteettomana elämän tarkoitusta.

• vuosikaudet
        kauniskin :) kirjoitti:

"Voikohan mennä naimisiin ilman kuulutuksia?? Ihan heti Pliis... "
        Minusta on ihan hieno lause. Minä tykkään siitä. Eikä se naurata mitenkään. :)
        Se tuo onnen tunnetta. Näin pitää toimia eikä vaan miettiä tunteettomana elämän tarkoitusta.

totiselle asialle. En minäkään vakavalle asialle nauranut vaan jälkikäteen uudelleen kirjoitukseni luettuani hassulle tavalleni esittää se. Tuo on kuin hätäinen huokaus hengenhädässä, "Pliis... " vielä korostaa sitä.

• lindalinda1

tässä runossa on todellakin sitä jotain, josta
      minä ainakin monen muun lailla pidin.

Eikä kai koskaan voi rakastaa liikaa, luulen.

• ...

vielä lisään, ehkä vain pelästyit, kun sanoin sen suoraan että olen kiinnostunut. kun sanoin kiva, tarkoitin myös kaunis. kuolen tähän kaikkeen. yritän vain selvitä.

• Kuukaudet__

Yritän pitää sinut poissa ajatuksistani
      en pysty siihen
      otan sinut mieleeni ruokkiakseni sinua
      tunnen tarvitsevani sinua
      olet sidoksissa minuun

tiedän, olen ripustautunut sinuun
      anna anteeksi
      tämä on itsekästä
      en saisi tehdä näin
      mutta en voi hallita sitä
      minulla ei ole ketään samanlaista
      ei ketään toista sinua

ja sinä sitäpaitsi tuoksut hyvälle
      ihan liian hyvälle
      ihastun helposti tuoksuviin miehiin
      olen epävarma
      en tiedä, mitä tarkoitat
      miksi käyttäydyt noin
      pelästytät minut
      häpeän itseäni
      anteeksi
      en tarkoittanut sitä niin

olet niin lempeä
      hymysi huumaa minua
      silmäsi
      miksi teet noin
      minua pelottaa
      koska en tiedä varmasti
      en uskalla tehdä mitään
      toivon sinun jatkavan
      odotan tilaisuutta

• nainen,

??????

• onhan

päivä vielä huommennakin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      86
      5269
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      78
      4704
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      86
      2933
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2494
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      24
      1901
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe