MARRASKUU
-olet hauskaa seuraa
mietin ihastuitko minuun
toivottavasti et
en kaipaa ketään
olen liitelevä lintu
JOULUKUU
-toivottavasti pidät minusta?
mitäköhän mietit..
minulle olet vain kaveri,ymmärräthän?
TAMMIKUU
-olen rakastunut!!toivottavasti kaikki sen huomaavat..sinäkin..erityisesti sinä
tiedän sinun pitävän minusta..
toivon
toivon
haluan uskoa niin
HELMIKUU
-olen tuskissani..haluaisin nähdä
mitenköhän voisin kertoa kaiken mitä tunnen
en tavannut ole ketään kaltaistasi
haluat olla kaveri
et varmaan edes sitä
minä pilasin kaiken
miksi rakastin liikaa
miten kävi näin
miksi
22
865
Vastaukset
- niin...
MARRASKUU
olen huomannut,että ajattelen sinua paljon,olen kiinnostunut. Sinä sanot olevasi suhteessa. Tai huomasin jotain välillämme jo lokakuussa.
JOULUKUU
en voi silti olla ajattelematta sinua. näen unia,ajattelen liikaa sinua, ja sehän ei vain ole sopivaa monen olosuhteen takia. en voi sille mitään.
TAMMIKUU
tiedät,että pidän sinusta,senkin pönttö. välillä välttelet, välillä et. on silti niin hauskaa tehdä jotain yhdessä.
HELMIKUU
tiedät,että pidän sinusta paljon. on vaikeaa yrittää olla tavallisesti.usko pois ystävyyskin on tärkeää,ehkä kaikista tärkeintä. mutta miten kävi näin...- joka kuukausi
MARRASKUUSSA
Tappelin kuin tiikeri, koska minusta täällä puhuttiin väärää. Hermoistuin tästä liikaa ja jouduin kolariin sen takia.
JOULUKUUSSA
Päätin lähteä pois, mutta en pystynyt omasta typeryydestä, hermoistuin ja taas jouduin toiseen kolariin
TAMMIKUUSSA
Sairastuin ja laihduin sen takia. Ja oli taas kaunis kolari. Onneksi minulla on vakuutus.
HELMIKUUSSA
Yritin keskittyä työhön. Ei ole vielä onneksi kolaria.
Ystävyys on hyvin tärkeä!
Mutta en halua enää kolareita!
- näin vain kävi..
Ei näihin kysymyksiin
löydy helposti vastauksia.
Aika on taika..
Vapaat linnut joskus rakastuvat toisiinsa..
Ja sen jälkeen lentävät yhdessä
vapaasti sinisessä taivaassa.
Omasta tahdosta kaikki näin tapahtuu.
Eikä ihminen koskaan rakasta liikaa…
Jokaisella on oma kyky rakkauteen,
todelliseen tunteeseen…
Linnut osaavat lentää syntyessään!- Hupsu välihuomautus
Itseasiassa
lintujen(kin) täytyy opetella lentämään - huomattu :)
Hupsu välihuomautus kirjoitti:
Itseasiassa
lintujen(kin) täytyy opetella lentämäänNiin on. Linnuillakin on siivet. :)
- ollut...
huomattu :) kirjoitti:
Niin on. Linnuillakin on siivet. :)
minä, joka välihuomautuksen tein. Mutta en tiedä oletko sinäkään Sinä ja kohta en tiedä olenko minäkään minä. Toivon vaan että sinä olet Sinä!
- Välihuomauttelija...
ollut... kirjoitti:
minä, joka välihuomautuksen tein. Mutta en tiedä oletko sinäkään Sinä ja kohta en tiedä olenko minäkään minä. Toivon vaan että sinä olet Sinä!
Niin, se olin minä, joka välihuomautuksen teki. Ei pahalla, vaan hyvällä. Linnutkaan eivät osaa lentää syntyessään. Tai kuoriutuessaan. :)
- vain minä
Välihuomauttelija... kirjoitti:
Niin, se olin minä, joka välihuomautuksen teki. Ei pahalla, vaan hyvällä. Linnutkaan eivät osaa lentää syntyessään. Tai kuoriutuessaan. :)
Se oli runo ja siinä oli symbolinen merkitys. Kyllä linnut oppivat lentämään, mutta ne syntyvät lentämään. Sitä halusin sanoa.
- on hyvin sekava
ollut... kirjoitti:
Olen se "sinä minä" vastaaja. Mutta en tiedä ketä tarkoitat. Niin minäkin toivon samaa.
- Mysteriet
Kirjota kirje...
- vuosikaudet
ensitörmäyksen jälkeen kaikki on helppoa ja sitten saa myöhemmin naureskella yhdessä sitä miten kierrettiin ja kaarrettiin.
ENSIMMÄINEN VUOSI:
Suloista romanttista haaveilua ja tuskatonta onnellista rakastamista. Rauhallinen olotila, kun tietää kohdanneensa Sen Oikean
TOINEN VUOSI:
Sekavien tilanteiden takia tuskallista tarpomista välillä. Paljon kyyneleitä ja läheisyyden ikävää.
Syksyllä alkaa taivas selkeytyä, kyyneleet vähenevät. Varmuus suhteen kestävästä laadusta syvenee.
KOLMAS VUOSI:
Suukkojen ja halausten kaipuu satuttaa pahasti. Kaipaan häntä kaveriksi rakastajaksi ja mieheksi rinnalleni ikuisiksi ajoiksi. Elän päivän kerrallaan ja ikävä lähelle on aivan hirveä. Voikohan mennä naimisiin ilman kuulutuksia?? Ihan heti Pliis...- Pliis... :)
Sinun kanssasi tekisin aivan kaikkea mitä ikinä haluaisit, koska luotan sinuun. En vain voi selitä miksi.
- vuosikaudet
Pliis... :) kirjoitti:
Sinun kanssasi tekisin aivan kaikkea mitä ikinä haluaisit, koska luotan sinuun. En vain voi selitä miksi.
riittää että saa olla lähellä vaikka tuppisuuna. Teot kertovat enemmän, kuin tuhat sanaa.
- vaan tunne
vuosikaudet kirjoitti:
riittää että saa olla lähellä vaikka tuppisuuna. Teot kertovat enemmän, kuin tuhat sanaa.
Olet oikeassa, ei tarvita selityksiä. Se tunne ratkaise kaiken.
- vuosikaudet
vaan tunne kirjoitti:
Olet oikeassa, ei tarvita selityksiä. Se tunne ratkaise kaiken.
jos sille antaa liikaa valtaa, niin lipsahtaa äkisti noita vallattomia lausahduksia, jotka naurattaa jälkeenpäin "Pliis" *voi hyvänen aika*
- kauniskin :)
vuosikaudet kirjoitti:
jos sille antaa liikaa valtaa, niin lipsahtaa äkisti noita vallattomia lausahduksia, jotka naurattaa jälkeenpäin "Pliis" *voi hyvänen aika*
"Voikohan mennä naimisiin ilman kuulutuksia?? Ihan heti Pliis... "
Minusta on ihan hieno lause. Minä tykkään siitä. Eikä se naurata mitenkään. :)
Se tuo onnen tunnetta. Näin pitää toimia eikä vaan miettiä tunteettomana elämän tarkoitusta. - vuosikaudet
kauniskin :) kirjoitti:
"Voikohan mennä naimisiin ilman kuulutuksia?? Ihan heti Pliis... "
Minusta on ihan hieno lause. Minä tykkään siitä. Eikä se naurata mitenkään. :)
Se tuo onnen tunnetta. Näin pitää toimia eikä vaan miettiä tunteettomana elämän tarkoitusta.totiselle asialle. En minäkään vakavalle asialle nauranut vaan jälkikäteen uudelleen kirjoitukseni luettuani hassulle tavalleni esittää se. Tuo on kuin hätäinen huokaus hengenhädässä, "Pliis... " vielä korostaa sitä.
- lindalinda1
tässä runossa on todellakin sitä jotain, josta
minä ainakin monen muun lailla pidin.
Eikä kai koskaan voi rakastaa liikaa, luulen. - ...
vielä lisään, ehkä vain pelästyit, kun sanoin sen suoraan että olen kiinnostunut. kun sanoin kiva, tarkoitin myös kaunis. kuolen tähän kaikkeen. yritän vain selvitä.
- Kuukaudet__
Yritän pitää sinut poissa ajatuksistani
en pysty siihen
otan sinut mieleeni ruokkiakseni sinua
tunnen tarvitsevani sinua
olet sidoksissa minuun
tiedän, olen ripustautunut sinuun
anna anteeksi
tämä on itsekästä
en saisi tehdä näin
mutta en voi hallita sitä
minulla ei ole ketään samanlaista
ei ketään toista sinua
ja sinä sitäpaitsi tuoksut hyvälle
ihan liian hyvälle
ihastun helposti tuoksuviin miehiin
olen epävarma
en tiedä, mitä tarkoitat
miksi käyttäydyt noin
pelästytät minut
häpeän itseäni
anteeksi
en tarkoittanut sitä niin
olet niin lempeä
hymysi huumaa minua
silmäsi
miksi teet noin
minua pelottaa
koska en tiedä varmasti
en uskalla tehdä mitään
toivon sinun jatkavan
odotan tilaisuutta - nainen,
??????
- onhan
päivä vielä huommennakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 865269
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h784704Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv862933Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232494Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska241901- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851318