Lillukka lupaa sähkön hinnan laskevan , ehkä. luultavasti keväällä, ehkä.
Hyvä on miljoonatuloilla luvata, luultavasti ja ehkä.
Ja keväällä.
Kivahan on kevääksi luvata sähkön tukkuhinnan laskua, laitetaan sitten syksyllä taas ylös taksat kun lämmityskausi alkaa.
Taksojen korotukset tapahtuu yhdessä yössä, laskut taas näyttävät olevan "niin tavattoman vaikeaa" niinkuin lillus sähkön olomuotoa luonnehti uutisissa.
Bensaa myytävänä autoihin joilla ei ajeta.
Näinhän se menee?
Fortumin lillukka lupaa jotain
5
440
Vastaukset
- luvannut,
että sähkön vähittäishintaan tulee ehkä muutoksia, ehkä unohti sanoa nouseeko vai laskeeko, vaikka tukkuhinta laskisikin? Vai liekö ollut minulta väärinymmärrys?!
- kerran viel
aivan, se sönkkäs niin ettei oikei tiedä mitä lupas vai lupasko mitään, kunhan paasas, mutta on se lillukka noila puhelahjoillaan ainakin palkkansa saanut puhuttua.
tänään a-talk,
A-talk
TV1 Klo: 21.05 Pvm: 12.02.2009
Pomojen palkat leikkuriin. Vieraina elinkeinoministeri Mauri Pekkarinen, Leinovalu Oy:n hallituksen puheenjohtaja Liisa Leino, PKC Groupin toimitusjohtaja Harri Suutari sekä optiojärjestelmien kehittäjä, toimitusjohtaja Yrjö Kopra. - edelleen.
Ensinnäkin, Lilius totesi sähkön tukkuhinnan laskeneen viime vuoden aikana.
Hän totesi myös hinnan laskevan edelleen mahdollisesti talven mentyä. Nyt talvella, kulutuksen ollessa suurimmillaan ei kannattane hintoja laskea.
Hän ihmetteli kuluttajien puheita hintojen noususta, koska kilpailuttamalla joitakin sähkötuotteita? saa jopa 40% edullisemmin. Sitä hän ei sanonut mitä tuotetta ja mistä.
Toiseksi. Oman sähköntoimittajani hinnat joulukuussa 2007 ja 2008 olivat:
Yösähkö 2007 3,60
Yösähkö 2008 4,63
-------------------
Nousua 1,03
Tal.sähkö 2007 5,00
Tal.sähkö 2008 6,03
--------------------
Nousua 1,03
Keskimääräinen hinnan nousu 21%.
Hinnat ovat ilman siirtomaksuja, eli pelkän sähkötuotteen hintoja.
Kilpailuttamisella ei ole mitään todellista vaikutusta hintoihin. Olen itse kilpailuttanut ja jokainen myyjä sanoo nykyisen hinnan olevan edullisin. Olen kanta-asiakas ja heillehän hinnan pitäisi olla muita edullidempi. - issoylla
edelleen. kirjoitti:
Ensinnäkin, Lilius totesi sähkön tukkuhinnan laskeneen viime vuoden aikana.
Hän totesi myös hinnan laskevan edelleen mahdollisesti talven mentyä. Nyt talvella, kulutuksen ollessa suurimmillaan ei kannattane hintoja laskea.
Hän ihmetteli kuluttajien puheita hintojen noususta, koska kilpailuttamalla joitakin sähkötuotteita? saa jopa 40% edullisemmin. Sitä hän ei sanonut mitä tuotetta ja mistä.
Toiseksi. Oman sähköntoimittajani hinnat joulukuussa 2007 ja 2008 olivat:
Yösähkö 2007 3,60
Yösähkö 2008 4,63
-------------------
Nousua 1,03
Tal.sähkö 2007 5,00
Tal.sähkö 2008 6,03
--------------------
Nousua 1,03
Keskimääräinen hinnan nousu 21%.
Hinnat ovat ilman siirtomaksuja, eli pelkän sähkötuotteen hintoja.
Kilpailuttamisella ei ole mitään todellista vaikutusta hintoihin. Olen itse kilpailuttanut ja jokainen myyjä sanoo nykyisen hinnan olevan edullisin. Olen kanta-asiakas ja heillehän hinnan pitäisi olla muita edullidempi.Imatran Seudun Sähkön hinnat ovat olleet halvimmasta päästä koko ajan etenkin kanta-asiakasalennuksen kanssa.
Sen sijaan po. yhtiön siirtomaksut taas vaihteeksi nousivat rajusti äskettäin ja ovat kalliimmasta päästä.
Erittäin ovelaa hinnoittelua, jolla pidetään asiakkaat itsellä, mutta otetaan silti huippuhinta! - kuuluu myös
issoylla kirjoitti:
Imatran Seudun Sähkön hinnat ovat olleet halvimmasta päästä koko ajan etenkin kanta-asiakasalennuksen kanssa.
Sen sijaan po. yhtiön siirtomaksut taas vaihteeksi nousivat rajusti äskettäin ja ovat kalliimmasta päästä.
Erittäin ovelaa hinnoittelua, jolla pidetään asiakkaat itsellä, mutta otetaan silti huippuhinta!useita perinteisen "työväenliikkeen" henkilöitä, joiden tavoitteena pitäisi olla kuluttajien edun valvonta, kuten piti olla myös entisessä osuusliikkeessä.
http://www.020300200.com/yritykset/3195046/Imatran Seudun Sähkö Oy/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715