Mie kun ilmestyn paikalle ne nyrpistävät nenäänsä
ja alkavat jutella keskenään.
Miksi naiset ovat niin ylpeitä
3
285
Vastaukset
- lehmäkään ole,
ylpeä vaikka on kokonaan karvainen .(vertaus karvoituksesta.)
- väyrynen_
Niillä on jotain mitä sinulla ei ole...
- Tynnyri-Eikka
Suomalainen nainen on vaativa ja täydellisyydenhakuinen. Kokevat tungetteluksi, kun mies tulisi juttelemaan. Naiset on ylpeitä ja jäykempiä kuin häränpaska, joten heihin tutustuminen on yllättävän vaikeaa. Ja se vaikeastitavoiteltavaa skeidaaminen, huh huh. Ei tuu mitään! Eihän se kaikkiin naisiin mutta valitettavan moneen. Niinpä minä olen luovuttanut ja pitäytynyt sinkkuelämässä. Mitä olen nähnyt sukulaisten, kavereitten ja tuttujen parisuhteita niin sanon tässä ja nyt että ei käy kateeks! Ja sit naiset hei: Mitä kicksejä te oikeen saatte siitä, et kunnonmiehet ei kelpaa ja sit otatte jonkun kovaäänisen tupakoivan kaljaa kittaavan öykkärin, jonka kans ei pysty keskustelemaan mistään? Ja sit valitatte parisuhdettanne puolelle paikkakuntalaisista tai skeidaatte et menee muka hyvin teillä. Mitä te siitä oikeen saatte? Taitaa olla raha ja ulkonäkö kriteereinä kun miestä ettitte.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 883668
Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1891453- 771397
Kristillinen Kaste on syntisten kaste, ei itsensä uskoviksi julistaneiden kaste
Raamatun mukaan vain syntisyyden vuoksi kastetut saavat kasteen hyödyn, syntien anteeksisaamisen ja Pyhän Hengen lahjan2401080Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd1051010Venäjä teki mahtavan iskun Kiovaan?
Miksi Ukraina ei kykene tekemään Moskovaan yhtä mahtavia iskuja.3251005- 45907
Milloin ymmärsit
Milloin tunnistit, että sinulle kirjoitetaan ja kuka kirjoittaa? Tarkka päivämäärä ja kellonaika 😉 Önnönnöö, jos ei os85890- 96879
Nojatuoli !
Uutta kehiin, kun edellinen pikavauhtia täyttyi, pitäisikö kiittää näitä asian jouduttaneita? Pilvet leijaa, sadetta en125852