Kuinka paljon vuosittain hakee Kuvataideakatemiaan opiskelijoita?
Kotisivujen mukaan valitaa 45 opiskelijaa..
Kuvataideakatemia
5
2126
Vastaukset
- mukaan määrä liikkuu
noin sadoissa.
- ...
Nyt oli noin tuhat.
- srrrrr
45 opiskelijaa YHTEENSÄ kandi- ja maisterilinjoille enintään, mikä tarkoittaa n. 20-25 henkilöä sisään per linja. maisterilinjahan on 2-vuotinen ja vaatii yleensä aiemman kuvataiteen korkeakoulututkinnon, esim. kandi taikista tai valmistunut kuvataiteen tai soveltavan kuvataiteen alalta amk:sta. jos haet koko pitkän linjan opintoihin 5-vuotiseen koulutukseen, niin pääsykokeisiin valitaan se vähän päälle 50 yleensä ja sisälle 20-25.
- srrr
..niin vielä. nythän oli se yli 1000 hakijaa kandilinjalle kai pelkästään, mutta koska oli sähköinen haku nyt ekaa kertaa niin kaikki tuskin jättivät näytetöitä. ennenhän haku on tehty näytetöiden jätön yhteydessä, siksi tämä kova kasvu. mutta kyllä varmaan se 600 saattaa ihan hyvin ja helposti jättää työtkin, hyvinkin, ehkä enemmänkin (? ei voi tietää?) että tsemppiä vaan..
- kuvislainen kroko
ei se määrä vaan se laatu;) ja itsevarmuus
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.855040- 473482
- 1053335
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342521- 1992503
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️252109- 1332059
- 201799
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51689- 1821668