Olen noita K-raudan talotoimituksia katsellut. Onko kellään jakaa kokemuksia Omatalojen tai Puutalojen talopaketeista? Lähinnä kiinnostaa 1.5-kerroksiset (esim. Puutalojen Sophia ja Afrodite ja Omatalojen OJ 166S).
Kuuluuko Puutalojen talopakettiin tulisija? Piirustuksissa se kyllä on, mutta toimitussisällössä ei ole mitään mainintaa, joten kuuluuko tulisija, muuri ja piippu "kauppaan".
Omataloilla on vaihtoehtoisena myös laajempi toimitus (Maxi-paketti), Puutaloilla saa kai maksimissaan puuverhouksen ja vesikatteen valmiina.
Omatalo vs. Puutalo
7
1743
Vastaukset
- krautaa ja kysy
Mene K-Rautaan ja kysy. Nykyään siellä saa ihan kuninkaallisen vastaanoton jos on oikeasti rakentamista aloittelemassa.
- puutalossa
Asun nyt neljättä vuotta Finndomon puutalossa ja ei valittamista.
Valitsin puutalon kun se on suurelementti ja mielestäni parempi kuin omatalon silloiset pienelementit.
Takkaa ei pakettiin kuulu vaan sen saat sitten teettää ihan itse mieleisesi. - nimessä
sotkeudu Finndomon juttuihin.
- Finndomoja kumpikin
Jos haluaisin tuon tasoisen elementtiratkaisun, en haluaisi Finndomoa. En kyllä tosin ostaisi sitten niitä kalliiksi brändättyjäkään ihan noin vain, vaikka tosi on että laadukkailta kyllä näyttävät päälle päin ainakin. Mutta Finndomon kanssa on monilla ongelmaa ja rakennusmiehiä on paljon sellaisia jotka eivät arvosta kyseistä merkkiä (lähipiirissä paljon raksaukkoja). Jos haluaisin tuota hintaluokkaa ja tuota sisältöä pakettiin, niin tutkisin kyllä pienen Vieskan elementinkin valikoimat (Rautiat myy) koska se on hyvä perustalo josta harvalla on valittamista. Tuttu oli rakentamassa tehtaan pystytyksestä loppuun ja piti että ei keskimääräistä parempaa mutta ei huonompaakaan tavaraa ja laatu oli hintaan nähden kohdallaan, ainoa mihin saa varautua on se, että paketin lisäksi pitää ostaa reilusti sisustustavaraa itse, mutta niinhän noissa Finndomoissakin täytyy.
- JOOPA JOO
MEILLÄ OJ166S-ÄLÄ OTA PIENELEMENTTEJÄ,JOUDUT TEKEMÄÄN HOMMAT KAHTEEN KERTAAN.PIENIÄ KIPSISIPRUJA IKKUNANVIERILLE,JOTKA EIVÄT EDES SOVI PAIKOILLEEN VAAN JÄÄVÄT PULLISTELEMAAN.ITSE TALO IHANA-SAA MYÖS PUUTALOMALLISTOSTA JOS HALUAA.HINTA LAATUSUHDE HUONO.ME OSTIMME NUNNAUUNIN ERIKSEEN.
- henry
Meillä Omatalon 1 2/3 kerrostalo.
Pienelementit kyllä vähän "mutkitteli", mutta lopputulos ihan kelvollinen. Erittäin lämmin talo.
OTETTIIN KUN LÖYTY KIVA MALLI, JA KAMPANJAHINTAAN. - ainakaan
henry kirjoitti:
Meillä Omatalon 1 2/3 kerrostalo.
Pienelementit kyllä vähän "mutkitteli", mutta lopputulos ihan kelvollinen. Erittäin lämmin talo.
OTETTIIN KUN LÖYTY KIVA MALLI, JA KAMPANJAHINTAAN.Älä ainakaan sorru mutkasta pienelemttiä ostamaan!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805