Miks IRC over Mese?

kukkakanuuna

Siis mä en tajuu miks mun pitäis käyttää Irkkii??? Miks se on parempi ku Mese? Näkyyks Irkissäkin kuva.

5

1092

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dansu

Emt mix galtsu on parempi, mut siiz galtsuz pitää olla kuvii =)

• IRC on parempi ryhmäkeskustelussa. Ei siinä mitään kuvia näy mutta on mukavempi käyttää.

• tutustuu....

aisaan ennenko kyselee tyhmii, IRC on yhtä ko Interen Reeely Chat, eli Chatti, paikka jossa keskustellaan.....

• edellinen
        tutustuu.... kirjoitti:

aisaan ennenko kyselee tyhmii, IRC on yhtä ko Interen Reeely Chat, eli Chatti, paikka jossa keskustellaan.....

nii ja irc ja irc-galleria ei oo sama asia

• Ananasvakuuttaja

IRC on ainakin siitä kiva chätti softa, että sinne saa perustaa omia kanavia lähes aihepiirille kuin aihepiirille, johon muut samanhenkiset/kaverit voivat sitten kerääntyä juttelemaan. Ja kanaville mahtuu sitten satoja, tai ilmeisesti yli tuhannen keskustelijaa, jos jostain niin monta vaan eksyy kanavalle.

Jos pitää tietokonetta 24/7 päällä, niin sitten pystyy lukemaan mitä muut ovat keskustelleet/pelleilleet sillä aikaa, kun ite ollut poissa.

Esimerkiksi itse norkoilen muun muassa Quakenet serverin #hattrick.fi kanavalla, joka on siis www.hattrick.org futispelin epävirallinen suomalainen chat -kanava. Siellä voi kysellä muilta käyttäjiltä neuvoja, kuulee sääntöjuttuja tai ihan muuten vaan jotain vitsiä tai asiakeskustelua heitetään.

Sitten olen eri musiikki -kanavilla jne. Paikkoja valmiina paljon joihin liittyä, tai jos ei ole sopivaa, niin tekee sitten itse.

Mese on sitten paremminkin suunnattu kahdenkeskiseen kommunikaatioon, mutta toki silläkin voi pienimuotoisia ryhmäkeskusteluja lyhkäisiä aikavälejä ylläpitää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6558
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      4987
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3238
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      31
      3098
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2285
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1656
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1281
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1242
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1146
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      924
    Aihe