Cresselia!!!!!!

Eevee96

Joo toi Cresselia en saa sitä napatuksi millään!
Sillä on vaan yks heltti ja oon monta kertaa yrittäny ultra, time, dusk, quik, repeat ja heal balleihin... Käytän yleensä blokkia bronzongilla ja sen jälkeen heitän balleja ja välillä parannan bronzongia, mutta Cresselia silti tappaa mun bronzongin ja karkaa. Ideoita?? Vastatkaa pliis :(
Ps. Mun bronzong on 36lv ja sille ei voi enää antaa niitä Calsiumeja vai mitä ne oli.....

7

207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rndm.

Kehitä Bronzongiasi, tai hanki poke millä on isku, jolla saat Cresselian Sleeppiin(Spore, Sing, Hypnosis...) ja isku, jolla voi estää Cresselian pakenemisen(Block, Spider Web, Mean Look...). Käytä palloja näin:
      Dusk Balleja, jos on yö/ilta(ilta alkaa klo 7 tai 8)
      Quick Balleja ottelun alussa.
      Timer Balleja, kun ottelu on kestänyt kauan.
      Ultra Balleja muuten.

• Eevee96

Kiitoksia vastauksesta! :)

• Game Master

Ensin kehitä bronzor 100 levuseksi (kehitä).Älä poista sen blokkia.Osta ainakin 50 hyper potionia.Osta 10 ironia ja 10 carbosia.Anna ne bronzongille.Sitten etsi cresselia käytä blokkia ja heitä ensin nopeus palloja sitten ultra ja lopoksi timer palloja.JOS OLET CHANSEY MUKANA SAANNUT (LYKKY STONEN) voit jopa saada sen poke pallolla niinkuin minä.Shiny cresselia on muuten sini liila.Juton pitäisi toimia saat ainakin lv.100 Brongonnin.CRESSELIAN PARAS ISKU:Lunar Dance.

• rndm.

Lucky Egg ei vaikuta pyydytämiseen mitenkään. jos annat sen holdiin jollekkin pokelle, niin se poke saa tuplasti Exp. pointseja.

Lunar Dance tappaa Cresselian, ja antaa sen tilalle tulevalle täydet HP:t. se myös poistaa tilalle tulleen poken Status Problemin. En sanoisi sitä Cresselian parhaaksi iskuksi, vaikka se sen Signature Move onkin.

• Eevee96

EN KYLLÄ KEHITÄ TYHMÄÄ BRONZONGIA 100LV:LLISEKSI!!!! VAIKKA KÄYTÄN BROZONGIA CRESSELIAN JA MESPRITIN NAPPAAMISEEN.MINKÄ TAKIA KEHITTÄISIN KAHDEN 50LV:LLISEN VUOKSI RUMAN AIVOTTOMAN BRONZONGIN 100LV:LLISEKSI??JA KAIKEN PÄÄLLE MINULLA MENEE AIKAA TODELLA PALJON JOS SAAN BRONZONGIN EDES 50LV:LLISEKSI!
        P.s:Mikä on lykky stone? >XD

• rndm.
        Eevee96 kirjoitti:

EN KYLLÄ KEHITÄ TYHMÄÄ BRONZONGIA 100LV:LLISEKSI!!!! VAIKKA KÄYTÄN BROZONGIA CRESSELIAN JA MESPRITIN NAPPAAMISEEN.MINKÄ TAKIA KEHITTÄISIN KAHDEN 50LV:LLISEN VUOKSI RUMAN AIVOTTOMAN BRONZONGIN 100LV:LLISEKSI??JA KAIKEN PÄÄLLE MINULLA MENEE AIKAA TODELLA PALJON JOS SAAN BRONZONGIN EDES 50LV:LLISEKSI!
        P.s:Mikä on lykky stone? >XD

Hän luultavasti tarkoitti tuota. Lue edellinen viestini, siitä näet mitä sillä tekee.

• Eevee96
        rndm. kirjoitti:

Hän luultavasti tarkoitti tuota. Lue edellinen viestini, siitä näet mitä sillä tekee.

Kiitti vaan rdm. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      65
      4242
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      67
      4241
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      109
      2905
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      58
      2796
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      2029
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      55
      1992
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1679
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1503
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      109
      1353
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1281
    Aihe