Joo toi Cresselia en saa sitä napatuksi millään!
Sillä on vaan yks heltti ja oon monta kertaa yrittäny ultra, time, dusk, quik, repeat ja heal balleihin... Käytän yleensä blokkia bronzongilla ja sen jälkeen heitän balleja ja välillä parannan bronzongia, mutta Cresselia silti tappaa mun bronzongin ja karkaa. Ideoita?? Vastatkaa pliis :(
Ps. Mun bronzong on 36lv ja sille ei voi enää antaa niitä Calsiumeja vai mitä ne oli.....
Cresselia!!!!!!
7
207
Vastaukset
- rndm.
Kehitä Bronzongiasi, tai hanki poke millä on isku, jolla saat Cresselian Sleeppiin(Spore, Sing, Hypnosis...) ja isku, jolla voi estää Cresselian pakenemisen(Block, Spider Web, Mean Look...). Käytä palloja näin:
Dusk Balleja, jos on yö/ilta(ilta alkaa klo 7 tai 8)
Quick Balleja ottelun alussa.
Timer Balleja, kun ottelu on kestänyt kauan.
Ultra Balleja muuten.- Eevee96
Kiitoksia vastauksesta! :)
- Game Master
Ensin kehitä bronzor 100 levuseksi (kehitä).Älä poista sen blokkia.Osta ainakin 50 hyper potionia.Osta 10 ironia ja 10 carbosia.Anna ne bronzongille.Sitten etsi cresselia käytä blokkia ja heitä ensin nopeus palloja sitten ultra ja lopoksi timer palloja.JOS OLET CHANSEY MUKANA SAANNUT (LYKKY STONEN) voit jopa saada sen poke pallolla niinkuin minä.Shiny cresselia on muuten sini liila.Juton pitäisi toimia saat ainakin lv.100 Brongonnin.CRESSELIAN PARAS ISKU:Lunar Dance.
- rndm.
Lucky Egg ei vaikuta pyydytämiseen mitenkään. jos annat sen holdiin jollekkin pokelle, niin se poke saa tuplasti Exp. pointseja.
Lunar Dance tappaa Cresselian, ja antaa sen tilalle tulevalle täydet HP:t. se myös poistaa tilalle tulleen poken Status Problemin. En sanoisi sitä Cresselian parhaaksi iskuksi, vaikka se sen Signature Move onkin. - Eevee96
EN KYLLÄ KEHITÄ TYHMÄÄ BRONZONGIA 100LV:LLISEKSI!!!! VAIKKA KÄYTÄN BROZONGIA CRESSELIAN JA MESPRITIN NAPPAAMISEEN.MINKÄ TAKIA KEHITTÄISIN KAHDEN 50LV:LLISEN VUOKSI RUMAN AIVOTTOMAN BRONZONGIN 100LV:LLISEKSI??JA KAIKEN PÄÄLLE MINULLA MENEE AIKAA TODELLA PALJON JOS SAAN BRONZONGIN EDES 50LV:LLISEKSI!
P.s:Mikä on lykky stone? >XD - rndm.
Eevee96 kirjoitti:
EN KYLLÄ KEHITÄ TYHMÄÄ BRONZONGIA 100LV:LLISEKSI!!!! VAIKKA KÄYTÄN BROZONGIA CRESSELIAN JA MESPRITIN NAPPAAMISEEN.MINKÄ TAKIA KEHITTÄISIN KAHDEN 50LV:LLISEN VUOKSI RUMAN AIVOTTOMAN BRONZONGIN 100LV:LLISEKSI??JA KAIKEN PÄÄLLE MINULLA MENEE AIKAA TODELLA PALJON JOS SAAN BRONZONGIN EDES 50LV:LLISEKSI!
P.s:Mikä on lykky stone? >XDHän luultavasti tarkoitti tuota. Lue edellinen viestini, siitä näet mitä sillä tekee.
- Eevee96
rndm. kirjoitti:
Hän luultavasti tarkoitti tuota. Lue edellinen viestini, siitä näet mitä sillä tekee.
Kiitti vaan rdm. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h654242- 674241
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1092905Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv582796Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212029Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091353- 1801281