Ystävät on yleensä pettureita.
Pikkupoika putosi mereen, kaveri juoksi karkuun
Noin 12-vuotias poika putosi mereen Lauttasaaren edustalla alkuillasta. Pojan oli houkutellut jäälle hänen samanikäin...
Minulle tuli paras kaveri valittamaan koulussa,
että tuo Erkki kiusaa. Minä tuumin, että ootetaan
sillan luona kun se tulee pyörällä ja vedellään
turpiin. No Erkki rämisteli pyörällä sillalta ja
kun katsoin sivulleni avun anelija oli kadonnut.
Että sellasia ystäviä.
ystävät on pettureita, yleensä
9
354
Vastaukset
- tarvitaan
muuallakin kuin talvisodassa. Kaveria ei jätetä, varsinkaan hukkumaan.
- alima
ystävät on tota luokkaa, niin ei enää vihamiehiä tarvita.
- vähän
ihmettelen?
- alima
vähän kirjoitti:
ihmettelen?
ihmettelet, sun ystävänä vai?
- mutta ne on
pelkureita.
Monta kertaa olen huomannut elämässäni kun minun puolelle olisi pitänyt käydä niin ei ole ollut rohkeutta.
Minä kuitenkin yritän käydä vielä heikomman puolelle.
Jos kaikki olisi omanedun vetäjiä niin maailma olisi aika paha.
Osaamisesta ei ole kysymys eikä tyhmyydestä.- alima
niin, että koska uskallan avata suuni, niin minua pyydetään yleensä olemaan puhetorvi toisten puolesta.
Jos katson, että asia on tärkeä tai sen takana on useampikin henkilö, mutta eivät vain saa/uskalla asiaansa yleisesti esittää, niin otan asiat esille.
Siinä vaiheessa, kun näiden pelkureiden pitäisi puolustaa omaa kantaansa, he kaikkoavat ja jään yksin heidän asiansa kanssa.
Hulluinta on vielä, että monta kertaa asia on heille paljon tärkeämpi, kuin minulle, mutta "uhraudun" heidän puolestaan tuomaan sen esille.
Kun sitten kysytään, et kuinka moni on tätä mieltä, niin jään yksin.
Ne on uskomattomia tilanteita. Sillon ei tiedä mitä ajattelis. Olen vuosien myötä jo alkanut oppia, että annan sit asioiden olla kuten ovat, jos lopputulos on minua kohtaan aina sama. - Tase pappa
alima kirjoitti:
niin, että koska uskallan avata suuni, niin minua pyydetään yleensä olemaan puhetorvi toisten puolesta.
Jos katson, että asia on tärkeä tai sen takana on useampikin henkilö, mutta eivät vain saa/uskalla asiaansa yleisesti esittää, niin otan asiat esille.
Siinä vaiheessa, kun näiden pelkureiden pitäisi puolustaa omaa kantaansa, he kaikkoavat ja jään yksin heidän asiansa kanssa.
Hulluinta on vielä, että monta kertaa asia on heille paljon tärkeämpi, kuin minulle, mutta "uhraudun" heidän puolestaan tuomaan sen esille.
Kun sitten kysytään, et kuinka moni on tätä mieltä, niin jään yksin.
Ne on uskomattomia tilanteita. Sillon ei tiedä mitä ajattelis. Olen vuosien myötä jo alkanut oppia, että annan sit asioiden olla kuten ovat, jos lopputulos on minua kohtaan aina sama.Messias-kohtalon kokee varmimmin työelämässä. Kaverit nurisee pomon selän takana jostakin yhteisestä asiasta. Kukaan ei tee asian eteen kuitenkaan mitään konkreettista ehdotusta pomolle. Nurinaa ja narinaa kyllä piisaa.
Jos sitten menen ja avaan suuni porukan puolesta,asiantilan korjaamista vaatien,on 100%.n varmuudella porukan pahimpien narisijoitten mielestä kaikki hyvin. - alima
Tase pappa kirjoitti:
Messias-kohtalon kokee varmimmin työelämässä. Kaverit nurisee pomon selän takana jostakin yhteisestä asiasta. Kukaan ei tee asian eteen kuitenkaan mitään konkreettista ehdotusta pomolle. Nurinaa ja narinaa kyllä piisaa.
Jos sitten menen ja avaan suuni porukan puolesta,asiantilan korjaamista vaatien,on 100%.n varmuudella porukan pahimpien narisijoitten mielestä kaikki hyvin.just. Mulle vastaavia juttuja on käynyt sen sata kertaa.
Kukaan ei ole kuullutkaan koko asiasta, mistä ovat just minua yllyttäneet puhumaan.
Kyllä ihmiset on outoja.
- 1943
eivät ole pettureita, mutta melko harvassa ovat tällaiset henkilöt. Elämän varrella on jokunen jäänyt matkaan, työtovereista ei ainoakaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1664797Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043964Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363569- 513370
- 553321
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest342751Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182569- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361778