Mmmm.. Mun äiti "hakkaa" henkisesti mua. Se aina haukkuu kuinka läski olen (154cm/52kg) ja vaatii multa aivan liikaa. Iskä vain katsoo vierestä...
Mulla menee muutenkin huonosti, menettäny 3 tosi hyvää ystävää
äitini..
3
1233
Vastaukset
- oiuy
eivät itse muista miltä tuntuu seistä toisen kengissä.
Ehkä hän ajattelee että jos hänellekin olisi nuorena sanottu niin ja niin että asiat olisivat parantuneet nopeammin.
Yleensä ylipainosta huomautetaan jos siitä koetaan olevan haittaa.
Äitisi näkee siinä jonkin haitan.
Äitisi rakastaa sinua kuitenkin. - kyllä
kovin lihava ole. olen itse ollut koko lapsuuteni lihava. 8 luokalla painoin 120 kg. sitten aloin kyllä jo laihduttaa :D mutta mä olen saanut myös kanssa kuullu äipältä tosta vatsan seudusta aika usein. paras oli joskus tokaluokalla kun meillä oli ollu koulussa vatsalihastesti ja kotiin tullessani valitin että lihakset on kipeet. tähän äitini tokaisi että "oo onnellinen ne lihakset on siellä jossain" ja paskane nauru päälle. nyt asia jo naurattaa mutta sillon se tuntu kyllä tosi pahalta. äiti haluaa aina että oma lapsi olis erityinen, fiksu kaunis tai muuten jotenkin erityinen. äitisi ei ehkä osaa valita aikaa, sanoja tai paikkaa aina oikein mutta välittää sinusta varmasti kovasti. oletko kertonut hänelle että sinusta tuntuu pahalta kun hän huomauttaa painostasi? tai että sinusta olisi mukava jos hän tukisi sinua murheissasi. todennäköisesti olet vielä teini-iän kasvuvaiheessa joten pieni pyöreys kuuluu vielä olla. pitäähän sen kasvuun tarvittava energia jostain tulla. mutta se tasoittuu iän myötä joten älä ole murheellinen. hyvää keväänjatkoa sinulle :)
- hyvä äiti
sano sille ,että sen käy vaan kateeksi sun hoikkuuttas ja nuoruuttasi.Joskus äitit alkaa olla mustiksia tytölleen jotka elää nuoruuttansa.Sinä et todellakaan ole lihava.Isäsi ei varmaan tykkää että äitisi mollaa sua.ja voit kysyä isältäsi suoraan onko se äitin kanssa samaa mieltä.Jotkut isät vaan ei uskalla vastustaa äitiä.Ja tuntuu teillä olevan pirttihirmu koko akka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318