Arvoisa herrarouva,
elämässä on vessanpönttöjä jotka eivät ehkä ole ihan kliinisen kirkkaita.
Elämässä on makkaravoileipiä joille ei aivan täydellisesti ole aseteltu päällysteitä.
Elämä tuppaa olemaan täynnä esimerkkejä ja ensimmäisyyksiä.
Elämästä löytyy kirosanoja jonkun verran.
Elämä tulvii valtoimenaan hölmöjä tv-ohjelmia.
Raha=elämää.
Elämässä on vaatteita joista et enää pidä.
Elämässä sijaitsee ihmisiä joita inhoat ja haluaisit vetää turpaan.
Elämä pursuilee pullollaan tunteita, ajatuksia, tuntemuksia, havaintoja,
pettymyksiä, toiveita, huomioita, pelkoja, odotuksia, sanoja, pettymyksiä.
Elämässä pulputtaa limat ja eritteet.
Elämässä on Mount Everest.
Elämässä on pyykit ja tiskit ja ehkä välillä pillukin.
Elämä säteilee kaipuuta monia asioita kohtaan.
Välillä elämä on humalassa.
Elämään on tungettu alituinen epävarmuus saapuuko täyttymys koskaan, ansaitsetko edes.
Elämässä lähetetään 1 sanan tekstareita.
Elämässä on se kun aamulla et halua vielä nousta
ja käännät tyynyn viileän puolen poskesi alle ja se tuntuu niin hyvältä
ja ajattelet että nukut vielä vähäsen.
Elämä väpäjää teippiin jumahtaneita kärpäsiä ja kimaltelee netin sammioissa litisevää pornoa.
Yökerhon slovarit ovat elämää.
Elämässä luistelee Mario Lemieux.
Elämässä väijyy asioita jotka väijyvät.
Elämä sisältää otsikoita jotka eivät kannusta lukemaan juttua.
Kissat.
Elämä on jatkuvaa olemista alituisten viestien keskuudessa,
jatkuvassa olemisessa vyöryvää alituista viestiä.
Elämässä on houkutus.
Ne unemme ovat elämää.
Elämästä löytyy lauantai-iltapäiviä jolloin ei ole hirveästi tekemistä.
Elämä velloo katuja joilta haluat pois.
Elämä on pakattu pistepörsseillä ja luvuilla ja numerosarjoilla.
Hauki on hauki.
Elämä on sullottu elämällä ja randomilla.
Elämässä on vitun paljosti kaikenlaista
ja sinä.
Manifesti
3
310
Vastaukset
- Flaika
Ja ajattele! Tuossa ei ollut edes pipetillistä siitä kaikesta jota kuvailit.
Kirjoitukset ovat aina muotokuvia kirjoittajastaan. Se jos mikä on lukemisessa/elämässä hauskaa. - Kaihomiäl
Jestas senttä, täst mää tykkäsin !
Täsä o realiteetit kohrallas ja joku viisas o kirjottanu joskus, " elämä on kaikkea mitä voi
rakastaa ja kaikkea mitä ei voi rakastaa ".
Hiano, tattis sul ko kirjotit!! - lindalinda1
vaikka runosi onkin pitkä, niin ei todellakaan
siinä kyllästy. Hianoo elämänmakusta tekstiä,
minä pidin vallan kauhiast tästä.
Paras sanoakin aina asiat niin kon ne on,
juur kuten runossasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711559
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 501004
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html187878- 39769
- 49740
- 60668
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244532630- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp77568
