Manifesti

Arvoisa herrarouva,
elämässä on vessanpönttöjä jotka eivät ehkä ole ihan kliinisen kirkkaita.
Elämässä on makkaravoileipiä joille ei aivan täydellisesti ole aseteltu päällysteitä.
Elämä tuppaa olemaan täynnä esimerkkejä ja ensimmäisyyksiä.
Elämästä löytyy kirosanoja jonkun verran.
Elämä tulvii valtoimenaan hölmöjä tv-ohjelmia.
Raha=elämää.
Elämässä on vaatteita joista et enää pidä.
Elämässä sijaitsee ihmisiä joita inhoat ja haluaisit vetää turpaan.
Elämä pursuilee pullollaan tunteita, ajatuksia, tuntemuksia, havaintoja,
pettymyksiä, toiveita, huomioita, pelkoja, odotuksia, sanoja, pettymyksiä.
Elämässä pulputtaa limat ja eritteet.
Elämässä on Mount Everest.
Elämässä on pyykit ja tiskit ja ehkä välillä pillukin.
Elämä säteilee kaipuuta monia asioita kohtaan.
Välillä elämä on humalassa.
Elämään on tungettu alituinen epävarmuus saapuuko täyttymys koskaan, ansaitsetko edes.
Elämässä lähetetään 1 sanan tekstareita.
Elämässä on se kun aamulla et halua vielä nousta
ja käännät tyynyn viileän puolen poskesi alle ja se tuntuu niin hyvältä
ja ajattelet että nukut vielä vähäsen.
Elämä väpäjää teippiin jumahtaneita kärpäsiä ja kimaltelee netin sammioissa litisevää pornoa.
Yökerhon slovarit ovat elämää.
Elämässä luistelee Mario Lemieux.
Elämässä väijyy asioita jotka väijyvät.
Elämä sisältää otsikoita jotka eivät kannusta lukemaan juttua.
Kissat.
Elämä on jatkuvaa olemista alituisten viestien keskuudessa,
jatkuvassa olemisessa vyöryvää alituista viestiä.
Elämässä on houkutus.
Ne unemme ovat elämää.
Elämästä löytyy lauantai-iltapäiviä jolloin ei ole hirveästi tekemistä.
Elämä velloo katuja joilta haluat pois.
Elämä on pakattu pistepörsseillä ja luvuilla ja numerosarjoilla.
Hauki on hauki.
Elämä on sullottu elämällä ja randomilla.
Elämässä on vitun paljosti kaikenlaista
ja sinä.

3

310

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Flaika

      Ja ajattele! Tuossa ei ollut edes pipetillistä siitä kaikesta jota kuvailit.

      Kirjoitukset ovat aina muotokuvia kirjoittajastaan. Se jos mikä on lukemisessa/elämässä hauskaa.

    • Kaihomiäl

      Jestas senttä, täst mää tykkäsin !

      Täsä o realiteetit kohrallas ja joku viisas o kirjottanu joskus, " elämä on kaikkea mitä voi
      rakastaa ja kaikkea mitä ei voi rakastaa ".

      Hiano, tattis sul ko kirjotit!!

    • lindalinda1

      vaikka runosi onkin pitkä, niin ei todellakaan
      siinä kyllästy. Hianoo elämänmakusta tekstiä,
      minä pidin vallan kauhiast tästä.

      Paras sanoakin aina asiat niin kon ne on,
      juur kuten runossasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1559
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      50
      1004
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      878
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 60
      668
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      32
      630
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      77
      568
    Aihe