Olen katsellut kasvattajia netistä, ja kyselisinkin minkälaisia kokemuksia ihmisillä on kivivainion kennelistä ja kennel black grousesta?
kasvattajista
6
1790
Vastaukset
- Kivivainion kenneliltä
ja olen ollut tähän "meidän" kenneliin tosi tyytyväinen =)
Jos nyt puhutaan ihan näin että millanen kenneli on tukena ja turvana, niin todella hyvä ja asiallinen, ja ovat erittäin mukavia ja huumorintajuisia ihmisiä =)
Paljon saatiin tietoa ja vinkkejä ennen pennun meille tuloa, ja pennun haettua olimme tiiviisti yhteydessä sähköpostitse, vaihdeltiin kuulumisia, sai ottaa yhteyttä mihin aikaan vuorokaudesta tahansa, jos oli MITÄ TAHANSA kysyttävää.
Eli ovat kyllä lupaustensa mukaisesti tukena ja turvana läpi koko pennun elämän =)
Sukulinja, josta pentu meille valittiin, on terve ja maailmalla menestynyt, ja tämä meidänkin mussukka täysipäinen, terve ja hyvä vesseli.
Koira on meillä kotikoirana, harrastetaan erinäisiä juttuja ihan kotikonstein ja poika on todellinen mahtavuus ja ihanuus.
Minä siis liputan Kivivainion kennelin puolesta! =)- -.-.-
voin allekirjoittaa kaikki edelliset:) 100% tyytväinen
- Kivivainion on super
-.-.- kirjoitti:
mutta olen kuullut jotta noi Black Sitä, Black Tätä,Black Tota jne. tarkoittaa oikeasti
Black Money, siis ei kauhean herkkää. - sinä "vastasit"
-.-.- kirjoitti:
Saanko udella onko teilläkin siis pentu Kivivainion kennelistä? =)
Onkohan minkä pentueen muksuja?
Ihan jos vaikka sattuis meidän palleron sisaruksia olemaan...
- kennel
näkyy kasvattavan näyttiksiä ja Black Grouse sekalinjaisia.
Kasvattajina molemmat varmasti ihan hyviä.
Ainakin Heikki on. - toinen ehkä ei
Black Grouse kasvattaa jotain käyttökoiria, mutta ei ole kuitenkaan itse kouluttanut siitoskoiriaan ? Vähintäinkin kummallista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 654180
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺463969Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363472Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli162883Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342719En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142522Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102124IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm121216Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1451157- 801006