kääntäkää tu-su

tsippappaduu

Kääntäisikö joku suomeksi tämän lauseen:
Dün eline kalam verdiklerimiz şimdi duvarları cızmak ta ama unutmasınlar ki hala silgi bizim elimiz de

9

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuttu lause

Odotan sinua näkeväni uudelleen ja kaipaan koska
      haluan käyttää sinua hyväkseni ja saada sinulta
      rahaa ja Suomen kansalaisuuden jonka jälkeen
      hakkaan sinua ja palaan turkkilaisen vaimoni luo joka
      on aito muslimi eikä mikään vääräuskoinen koira
      niin kuin sinä suomi-huora.

Aika sanatarkka käännös.

• tsippappaduu

heh..;)

• aidin kieleni on turkia

anoimme heidän kätten kynät he pirrsivat seinen mutta muistutamme kumit ovat vielä meidan käsissä!politinen sana levitteminen viesti.kurdilaset teille annettu mahdollisuus mutta te ettte osanut käyttä sen oikein, muistakaa ohjat vieläkin meidän kädessä! niin viestin sisältö on!

• tsippappaduu

Kiitos käännöksestä:)

• Politiikka pois palstalta!

No eipä ole ihan niin. Äidinkielesi ei ole todellakaan turkki, kurdi ehkä.

Jospa tämä foorumi jätetään KOKONAAN matkailulle ja lopetetaan kaikki poliittinen propaganda.

• pillastuit?
        Politiikka pois palstalta! kirjoitti:

No eipä ole ihan niin. Äidinkielesi ei ole todellakaan turkki, kurdi ehkä.

Jospa tämä foorumi jätetään KOKONAAN matkailulle ja lopetetaan kaikki poliittinen propaganda.

Taitaapa vaan tuo käännettäväksi pyydetty lause olla juuri sitä mitä tuo kääntäjä sanoikin. Käännöksen pytäjähän taas ei ilmeisesti sitä osannut arvata. Samaa mieltä kuitenkin olen kanssasi siitä, että palsta pysyköön matkailulle "pyhitettynä".

• kääntäjä
        pillastuit? kirjoitti:

Taitaapa vaan tuo käännettäväksi pyydetty lause olla juuri sitä mitä tuo kääntäjä sanoikin. Käännöksen pytäjähän taas ei ilmeisesti sitä osannut arvata. Samaa mieltä kuitenkin olen kanssasi siitä, että palsta pysyköön matkailulle "pyhitettynä".

olen aito turkkilainen ja asunut kaun suomessa eikä mulla ole mitään vasta kurdilaisia kohta!äidin kieleni on turkkia mutta väität ei ole jos osat parempi kun minä autta sä toista ja ole hyvä käänttä!päivän jatkoa sulle!

• paljon opittavaa
        kääntäjä kirjoitti:

olen aito turkkilainen ja asunut kaun suomessa eikä mulla ole mitään vasta kurdilaisia kohta!äidin kieleni on turkkia mutta väität ei ole jos osat parempi kun minä autta sä toista ja ole hyvä käänttä!päivän jatkoa sulle!

Taisi nyt jäädä ymmärtämättä tämä alla oleva. Kannattais katsoa kenelle vastaa.

"Taitaapa vaan tuo käännettäväksi pyydetty lause olla juuri sitä mitä tuo kääntäjä sanoikin. Käännöksen pytäjähän taas ei ilmeisesti sitä osannut arvata. Samaa mieltä kuitenkin olen kanssasi siitä, että palsta pysyköön matkailulle "pyhitettynä". "

• kysymysmies

Dün eline kalam verdiklerimiz şimdi duvarları cızmak ta ama unutmasınlar ki hala silgi bizim elimiz de

Suomeksi: Ottako tuline vai mieto kastike ei olla tuline kastike

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      83
      5114
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      73
      4678
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2997
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      85
      2924
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2414
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      60
      2034
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      22
      1805
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      113
      1425
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1318
    Aihe