Kääntäisikö joku suomeksi tämän lauseen:
Dün eline kalam verdiklerimiz şimdi duvarları cızmak ta ama unutmasınlar ki hala silgi bizim elimiz de
kääntäkää tu-su
9
966
Vastaukset
- tuttu lause
Odotan sinua näkeväni uudelleen ja kaipaan koska
haluan käyttää sinua hyväkseni ja saada sinulta
rahaa ja Suomen kansalaisuuden jonka jälkeen
hakkaan sinua ja palaan turkkilaisen vaimoni luo joka
on aito muslimi eikä mikään vääräuskoinen koira
niin kuin sinä suomi-huora.
Aika sanatarkka käännös.- tsippappaduu
heh..;)
- aidin kieleni on turkia
anoimme heidän kätten kynät he pirrsivat seinen mutta muistutamme kumit ovat vielä meidan käsissä!politinen sana levitteminen viesti.kurdilaset teille annettu mahdollisuus mutta te ettte osanut käyttä sen oikein, muistakaa ohjat vieläkin meidän kädessä! niin viestin sisältö on!
- tsippappaduu
Kiitos käännöksestä:)
- Politiikka pois palstalta!
No eipä ole ihan niin. Äidinkielesi ei ole todellakaan turkki, kurdi ehkä.
Jospa tämä foorumi jätetään KOKONAAN matkailulle ja lopetetaan kaikki poliittinen propaganda. - pillastuit?
Politiikka pois palstalta! kirjoitti:
No eipä ole ihan niin. Äidinkielesi ei ole todellakaan turkki, kurdi ehkä.
Jospa tämä foorumi jätetään KOKONAAN matkailulle ja lopetetaan kaikki poliittinen propaganda.Taitaapa vaan tuo käännettäväksi pyydetty lause olla juuri sitä mitä tuo kääntäjä sanoikin. Käännöksen pytäjähän taas ei ilmeisesti sitä osannut arvata. Samaa mieltä kuitenkin olen kanssasi siitä, että palsta pysyköön matkailulle "pyhitettynä".
- kääntäjä
pillastuit? kirjoitti:
Taitaapa vaan tuo käännettäväksi pyydetty lause olla juuri sitä mitä tuo kääntäjä sanoikin. Käännöksen pytäjähän taas ei ilmeisesti sitä osannut arvata. Samaa mieltä kuitenkin olen kanssasi siitä, että palsta pysyköön matkailulle "pyhitettynä".
olen aito turkkilainen ja asunut kaun suomessa eikä mulla ole mitään vasta kurdilaisia kohta!äidin kieleni on turkkia mutta väität ei ole jos osat parempi kun minä autta sä toista ja ole hyvä käänttä!päivän jatkoa sulle!
- paljon opittavaa
kääntäjä kirjoitti:
olen aito turkkilainen ja asunut kaun suomessa eikä mulla ole mitään vasta kurdilaisia kohta!äidin kieleni on turkkia mutta väität ei ole jos osat parempi kun minä autta sä toista ja ole hyvä käänttä!päivän jatkoa sulle!
Taisi nyt jäädä ymmärtämättä tämä alla oleva. Kannattais katsoa kenelle vastaa.
"Taitaapa vaan tuo käännettäväksi pyydetty lause olla juuri sitä mitä tuo kääntäjä sanoikin. Käännöksen pytäjähän taas ei ilmeisesti sitä osannut arvata. Samaa mieltä kuitenkin olen kanssasi siitä, että palsta pysyköön matkailulle "pyhitettynä". "
- kysymysmies
Dün eline kalam verdiklerimiz şimdi duvarları cızmak ta ama unutmasınlar ki hala silgi bizim elimiz de
Suomeksi: Ottako tuline vai mieto kastike ei olla tuline kastike
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835114
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734678Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv852924Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232414Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.602034Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska221805- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131425- 1851318