Markku Salminen on kuollut
Entinen poliisiylijohtaja Markku Salminen on kuollut. Asian vahvisti Helsingin Sanomille poliisi. Salminen oli 61-vuotias.
Poliisiylijohtaja
10
968
Vastaukset
- itsarin?
Mite se paskalakki ny tollee kupsahti. Tekikö rötöskonstaapeli itsarin rattijuopumustuomion ja rikosepäilyjen takia. No hyvä kuitenki et päästii siitäki.
- pumppu kestää
Ei näköjään tuomitun rikollisen pumppu kestänyt!
- oli hieno mies!
Rauha hänen muistolleen. Tärkeä elämäntyö päättyi ikävästi poliisin sisäisiin kahnauksiin. Toivottavasti tämä pysähdyttää poliisikuntaa miettimään tilannettaan: rosvot melskaavat vapaasti kun poliisit keskittyvät keskinäisiin reviirikiistoihin.
- Reino reipas
Missähän ammatti kunnassa nittä rosvoja onkaan eniten?
- joopa joo
Oli tää tosi hieno mies. Ajeli autolla kännissä ja käytti virka-autoa yksityisajoihin lain ja säännösten vastaisesti. Moni rikollinen varmaan samaistuu Salmiseen ja pitää tätä hienona miehenä. Enemmistö onneksi pitää Salmista yhteiskuntaan ja sen sääntöihin sopeutumattomana rikollisena.
- nopeasti.
Eipä kukaan rattijuoppoja kaipaa! Onneksi tuo rikollinen ei kerennyt tappamaan ketään!
(tai tiedä häntä, montako tappoi rikollisen uransa aikana)
Rattijuoppo rikollinen se oli!!
- musta maija
eläköön rosvot!! Huraa huraa huraa!!!
- peijaiset.
Missä pidetään "mursun" peijaiset?
- kuoli
Veropetosepäily taisi olla liikaa Salmiselle.
http://www.promerit.net/forum/index.php?PHPSESSID=42c51eb01903bc32b30e2adcf72cbe1b&topic=1113.new- korruptiota,ettei
joudu hätäpäissään lahjomaan....poliisi johto,niinkuin muutkin päättäjät ovat Suomessa melkosen kieroa porukkaa,eivätkä ansaitse mitään kunniaa kansalaisilta.Kieroa on toiminta,ja kairaamalla on tyypit haudattava!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242391Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441987Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808