♥
nykyajan yhä teknistyvässä
laitteiden valtaamassa maailmassa
arvostan luomua yhä enemmän
Sinun hellää kosketustasi
tapaasi katsoa minuun
lempeän ihmettelevästi
kun hassuttelen
rakastan Sinussa
ihan kaikkea
saat ihan rauhassa
nytkin katsella urheilua
ja minä kirjoitan
Sinulle runon sillä aikaa:
minä haluan olla omasi
ja pilata kaikki lomasi
kelliä kanssasi etelässä
hiekkarannalla vetelässä
suukottaa Sinua tyrskyissä
nojata Sinuun myrskyissä
ja jos ulkoilu väsyttää
voidaan sylikkäin levähtää
eikä vain maisemia katsella
tahdon kanssas rakastella
palmupuun katveessa
apinoiden nauraessa
♥
apinoiden nauraessa
2
135
Vastaukset
- Flaika
Mä kun oon vasta parikymppinen, enkä just niin tiiä näistä tsydeemeistä. Niin tuleeko mustakin isona tollanen pahvilaatikko, joka skriivaa pöppöä jollekin duudsonille, joka tsiigaa lätkää ja kiskoo peppu juurtuneena HIFKiin ja sohvaan bissee?
Mä haluaisin niin ku olla nainen. Mä haluaisin opiskella ja mä haluaisin polttaa mun barbin ja tyllihameen. Mä en uskaltanu sanoo mutsille mitään siitä, että mä puin mun barbin broidin liiveistä leikkaamiin nahkakledjuihin ja värjäsin muoviundulaatin fledan pinkiksi. Siitä tuli punkkari.
Nyt se kävelee yliopistoon ja lukee taloustieteitä, eikä se oo ees myöhässä missään. Tosin aika vittumainen se yhä on. Se diggaa, että se joka skotaa, se saa skotaa kunnolla. Ei mitään puolivitsiä proffaa heiluttamaan mulkkua eteen, vaan tosi hiilikuitustagan asiantuntija, kikkaviidakko.
fjongaa :)- padme_amidala
..mielenkiintoinen juttu. Mulla on äärimmäisen tylsä työ. Se vaatii 200% keskittymistä, hyvää päättelykykyä, muistia, huolellisuutta ja jatkuvaa opiskelua. Meitä saman alan osaajia on vain kourallinen Suomessa, enkä ole huonoimmasta päästä.
Jotkut käy raflassa tai juo viiniä renoutuakseen. Tämä runoilu on mulle ihan hyvä tapa ladata akkuja huomiseen työtaistoon. Toinen on mullassa möyriminen mökillä.
Vai pönkköhametta sinä siellä polttelet ... varo vaan, ettei palokunta saavu paikalle. Testasin kerran polttamalla keskustassa keittiön. Kymmenen minuutin päästä hälytyksestä oli ambulanssi ja paloauto paikalle. Mulla oli rööki jo suussa, kun ambulanssimiehet kysyivät "oletko saanut häkää" - no mistäs minä sen tiesin, kun en ole lääkäri.
Kiva lukea tuota sinun murrettasi : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "984446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293303No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 341113
- 321036
- 121033
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862