WAUTSI VAAAN.!!
Ihan oikea tv mainos alhosta mut kun lueskelee juttuja alhovuoeresta niin millä ihmeellä ne kehtaa sehdä sen.?
Kyl mä olen kaikkea nähny ja kuullu mut nyt meni ohi hilseen.!
No ei pidä ottaa liian tosissaan moista.
Kyl alkaa hirvittää kun lueskelee näit juttuja alhovuoresta.
Kiva tapa polttaa rahaa turhaan mut jos on tota löysää "hilloo" niin samapa tuo.
Kyl mä meen mielummin vihtiin ku alhoon mut jokaisen oma asia missä laskettelee..
LUONNONLUMISEEN ALHOON LASKETTELEMAAN
MAAILMAN MATKAILUA LASKETTELUKESKUKSISSA
3
339
Vastaukset
- tosiaankin
Ei sitten kannata uskoa ihan kaikkea mitä siinä mainoksessa sanotaan. Mainos on mainos ja paskapuhetta runsaasti tuossa on.
- "EURONKERÄÄJÄ"
Ei se ollut mikään mainos. Sehän oli "jyväjemmari" yrittäjän tapa osoittaa kuinka helppoa on heittää EUROJA vaikkapa taivaantuuliin saamatta rahalle vastinetta.! (VIKA EI OLE MTV3:N)
Itse mainoshan ei lupaa mitään mutta NETTISIVUT on sitten toinen juttu ja niiden sisältö.
Lyhyt komentti palvelusta ja ammattitaidosta kahvilassa.
Yittäkää edes osata jotain tai palkatkaa sinne ammattitaitoista henkilökuntaa niin tuntuis / maistuis varmaankin paremmalta. Mauttomasta ruuasta maksaminen maistuu p......a.!
Mutta muistakaa maksaa kohtuullinen korvaus tekijälle menetetystä vapaa-ajasta niin se voi tulla töihin vielä tilipäivän jälkeenkin. Tietysti jos tili on tullut.!!
Joten eikun mainostelemaan vaan ja rahat vaikka taivaan tuuliin. - Turhaan sivuilla käynyt
"EURONKERÄÄJÄ" kirjoitti:
Ei se ollut mikään mainos. Sehän oli "jyväjemmari" yrittäjän tapa osoittaa kuinka helppoa on heittää EUROJA vaikkapa taivaantuuliin saamatta rahalle vastinetta.! (VIKA EI OLE MTV3:N)
Itse mainoshan ei lupaa mitään mutta NETTISIVUT on sitten toinen juttu ja niiden sisältö.
Lyhyt komentti palvelusta ja ammattitaidosta kahvilassa.
Yittäkää edes osata jotain tai palkatkaa sinne ammattitaitoista henkilökuntaa niin tuntuis / maistuis varmaankin paremmalta. Mauttomasta ruuasta maksaminen maistuu p......a.!
Mutta muistakaa maksaa kohtuullinen korvaus tekijälle menetetystä vapaa-ajasta niin se voi tulla töihin vielä tilipäivän jälkeenkin. Tietysti jos tili on tullut.!!
Joten eikun mainostelemaan vaan ja rahat vaikka taivaan tuuliin.Hyvä mainos ja pelkästään ihmeellinen sillä ei teidä nettisivut toiminut kun yritin niihin päästä.
Tais olla pelkkää bluffia koko homma ja kukakohan sen maksaa.?
Tuossa yksi kaveri kylläkin antoi jo palautetta ja se riittikin meille ja kun lueskelin näitä juttuja täällä suomi 24:lla ja alho palstalla niin kiitos ei vaan.
Kertoisitteko ideanne tv mainoksesta.?
Ihan uteliaisuuttani vaan kyselen.!
Kiva olis tietäää.!
Uskomaton juttu.!
Terveiset kaikille uteliaille vaan.!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770