Siististi suhteesta eroon

miten onnistuisi?

Tutustuin n. 2v. sitten täällä treffipalstoilla mieheen ja olemme viettäneet yhdessä aikaa paljonkin. Ulkomaan reissujakin on tehty, suhteessa mättää hänen ajottainen alkoholinkäyttö. Kun viina piru iskee siihen ei tarvita mitään syytä. Viimeksi se iski juuri ulkomaan reissulla.Minulla on ollut profiili piilossa ja laitoin sen reissun jälkeen näkyville. Hän oli huomannut sen ja laittoi myös oman piiloprofiilin esiin. Minun verkkoni on pyytänyt aika heikosti enkä ole vastannut kenellekkään, taidan pitää sitä vaan toisen kiusaksi.Luonani ollessa hän oli käynyt omilla sivuillaan ja unohtanut kirjautua pois, minkäpä nainen uteliaisuudelleen voi, katsomaanhan minä menin. Viestien vaihtoa oli aika tavalla. Mietiskelen nyt tässä miten pystyn tämän suhteen lopettamaan.Kaikesta huolimatta pidän hänestä, lopettaminen koskee häneen todennäköisesti enemmän kuin minuun.

8

557

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • O - O

niinkuin Ruusunenkin teki.;))

Minkälaisia ongelmia suhteenne lopettamiseen liittyy, jos molemmat jo etsitte uusia? Tosi kurjaa, että olet joutunut pettymään. Voisitteko jatkaa edelleen ystävinä, jos viihdytte yhdessä viinapirun poissa ollessa? Ellet elä sitoutuneessa parisuhteessa, voithan tavata ketä haluat - myös tuota kumppaniasi jos molemmat haluatte.

Keskustelkaa avoimesti asiasta ja päättäkää yhdessä, mitä haluatte. Kyllä se siitä suttaantuu.;))

• tarkkaan

en ymmärrä tällaisia viestejä. Puhu sen ukkosi kanssa etkä täällä ventovieraitten parissa.
        Haluatko vain huomiota vai hoitaa asiasi kuntoon?
        Jos kyseessä jälkimmäinen vaihtoehto niin neuvo edelleen face to face kyseisen henkilön kanssa.

• palstaroskaa
        tarkkaan kirjoitti:

en ymmärrä tällaisia viestejä. Puhu sen ukkosi kanssa etkä täällä ventovieraitten parissa.
        Haluatko vain huomiota vai hoitaa asiasi kuntoon?
        Jos kyseessä jälkimmäinen vaihtoehto niin neuvo edelleen face to face kyseisen henkilön kanssa.

jatkuvasti. Näkeehän sen jokainen että mielikuvitusta kaikki.

• arvailemaan
        palstaroskaa kirjoitti:

jatkuvasti. Näkeehän sen jokainen että mielikuvitusta kaikki.

Kuka palstan herroista on kyseessä ja kenen sydän murtuu, ellei paranna tapojaan.
        Eihän tarinan tarvitse mielikuvitusta olla, tuollaista tapahtuu jatkuvasti kaikkialla. Harva vaan tietää, että toista koskee enemmän kuin itseä.

• Kun elämä supistuu

Ihmettelen, ehditkö touhuta muutakin kuin näitä miesjuttuja tai naisjuttuja? Välillä ei voi kuin ihmetellä erilaisuutta ja vanhenemista. On tietysti hienoa, että mieli on nuori, mutta aika kurjaa olisi, jos saisin pitää 20-kesäisen psyyken koko ikäni. Sinulle se on onnistunut.

Odotatko oikeasti vastauksia - siis muka neuvoja tms.? Miten syvää yksinäisyys voi olla eli ettei ole ketään, kenen kanssa jutella ja tällaisetkin pitää kantaa yleiselle areenalle. Surku, surku.

• 1943

henkilöstä, siis sairaaloisen mustasukkaisesta ole kysymys, eikö sitä voisi keskustella asiallisesti? Kyllä minun suhteissani tämä on jo nuorena onnistunut. Kyllähän se kirpaisee, kun toinen ilmoittaa, ettei tunne yhtä syvästi kuin itse. Mutta sellaistahan se elämä on. Tässä taannoin lähdin ei-tyydyttävästä suhteesta ja sanoin toiselle osapuolelle, ettei roikkuisi minussa, vaan katselisi ympärilleen. Täytyy vaan ynnätä plussat ja miinukset ja tehdä päätös.

• auki jotta

näkisit että hänelläpä on vientiä. En tiedä mitä iloa on tuollaisista haaleista roikkumisista. Ei ole oikein haavalle, ei hongalle.

Mistä lie muuten tuokaan sananparsi. Ei kai kukaan puita järsi paitsi jänikset?

• nikoteemus.

Onhan tuollainen irtisanoutuminen varsinkin ensimmäisellä kertaa vaikeaa, mutta kun sen on tehnyt vaikkapa vain parikin kertaa aikaisemmin, se sujuu jo paljon luontevammin.
        Paras ottaa härkää sarvista ja ryhtyä toimiin. ei elämä siihen pysähdy ja pian paistaa jälleen aurinko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe