http://www.poliisi.fi/poliisi/helsinki/home.nsf/PFBD/B255226D991B6F79C225755B006BBD4D
Huomatkaa "todennäköisesti sairauskohtaukseen", eli saattoi olla myös im... Sillähän oli niitä virka-autohässäköitä.
Ex-poliisiylijohtaja
10
1021
Vastaukset
- LosSatsumas
Tämä oli erittäin ikävä uutinen, koska hän oli erinomaisen pätevä työssään. Ikävää, että asiat menivät siihen pisteeseen, että törttöili vapaa-ajallaan, jota tuon tason virkamies ei saisi tehdä.
Osanottoni pitkän hienon uran tehneen Salmisen omaisille.painostuksen alla !
kaikilla meillä ihmisillä
on omat rajamme !
toinen kestää stressiä
kun taas toinen ei !
niin hänelle kävi kun
oli korkeassa virassa !!
- rauhassa !
Samoin, osanottoni. Annettakoon rauha hänen sielulleen. Maalliset murheet jäävät tänne
maailmassa kulkevien ihmisten huoleksi.
Kuulin, että hän oli muun muassa erinomaisen hyvä luennoitsija. Mikä lienee sitten mennyt pieleen,kun tuli näitä virka-auto-ongelmia ynnä muuta epäselvyyttä?- sivustossa
Sisäasiainministeriön tiedote kuolemasta on kerrottu asiallisesti ansioluettelon kera, kuten tapoihin kuuluu.
Kaikissa tiedotusvälineissä on otettu kuolinsanomaan virka-autosyytökset, se taas ei kuulu tapoihin. - Asiaa seurannut
Virka-auto ongelma oli ajojahti. Kyse oli siitä, että oli käyttänyt virka-autoa työpaikan ja kodin välisiin matkoihin. Asia oli sovittu sisäasiainministeriön kanssa, koska Salminen oli saanut uhkaviestejä.
Kun Salminen ei kannattanut sisäasiainministeriön ajamaa poliisiorganisaation uudistusta, asiasta tehtiin selvityspyyntö ja luvan antajat kiistivät luvat. Salminen oli muka vastoin ohjeita käyttänyt autoa ja siten syyllistynyt myös veropetokseen. Henkinen painostus oli niin rajua, että Salminen tarttui pulloon kuten niin moni stressin alla, seurauksena oli rattijuoppous.
Urallaan edennyt ja ansioitunut mies ajettiin umpikujaan, josta mies vapautui sillä vahastaan tutulla tavalla. Virkamies ei saa olla liian itsenäinen eikä liian pätevä. - on todettava
Asiaa seurannut kirjoitti:
Virka-auto ongelma oli ajojahti. Kyse oli siitä, että oli käyttänyt virka-autoa työpaikan ja kodin välisiin matkoihin. Asia oli sovittu sisäasiainministeriön kanssa, koska Salminen oli saanut uhkaviestejä.
Kun Salminen ei kannattanut sisäasiainministeriön ajamaa poliisiorganisaation uudistusta, asiasta tehtiin selvityspyyntö ja luvan antajat kiistivät luvat. Salminen oli muka vastoin ohjeita käyttänyt autoa ja siten syyllistynyt myös veropetokseen. Henkinen painostus oli niin rajua, että Salminen tarttui pulloon kuten niin moni stressin alla, seurauksena oli rattijuoppous.
Urallaan edennyt ja ansioitunut mies ajettiin umpikujaan, josta mies vapautui sillä vahastaan tutulla tavalla. Virkamies ei saa olla liian itsenäinen eikä liian pätevä.kirjoittamaasi,että MS ei suinkaan vasta eläkepäivinään opetellut pulloon tarttumista,se taito hänellä oli ollut jo useita vuosia-häiritsevässä määrin.
- pistää miettimään
Muualla maailmalla sama suuntaus; korkeissa viroissa olevat siirtyvät ajasta ikuisuuteen kesken kaiken. Mistä se kertoo?
- varmaan hyvä ,
Syyttäjä sai varmaan mitä halusi. En kehtais peiliin kattoo. Voi v..ttu, kaikkihan käyttää jolla se on, virka-autoa omiin ajoihin. Joku vaan aina halutaan teilata julkisesti.
- virkatehtäviin
Niinpä,kaikkihan käyttää tiettyjä etuisuuksia väärin,mutta kun pitäisi alkaa ymmärtämään sekin että kun tarpeeksi väärinkäytöksiä tulee niin kansa hermostuu.Kuka muu sen maksaa kuin veronmaksajat,kaikki pitäisi teilata julkisesti jotka sitä tekevät,kestivät sitten tai ei.Itsehän he osansa valitsevat ja päättävät siitä noudattaako annettuja sääntöjä vai ei.
- duunareita
virkatehtäviin kirjoitti:
Niinpä,kaikkihan käyttää tiettyjä etuisuuksia väärin,mutta kun pitäisi alkaa ymmärtämään sekin että kun tarpeeksi väärinkäytöksiä tulee niin kansa hermostuu.Kuka muu sen maksaa kuin veronmaksajat,kaikki pitäisi teilata julkisesti jotka sitä tekevät,kestivät sitten tai ei.Itsehän he osansa valitsevat ja päättävät siitä noudattaako annettuja sääntöjä vai ei.
byggalla ja ne kyllä laskutti kotimatkat, ei tullu ees mieleen,et niitten olis kuulunu itse maksaa matkansa tai tulla linjurilla hommiin. Tai kävellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673