Ex-poliisiylijohtaja

Salminen kuollut

10

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LosSatsumas

      Tämä oli erittäin ikävä uutinen, koska hän oli erinomaisen pätevä työssään. Ikävää, että asiat menivät siihen pisteeseen, että törttöili vapaa-ajallaan, jota tuon tason virkamies ei saisi tehdä.

      Osanottoni pitkän hienon uran tehneen Salmisen omaisille.

      • painostuksen alla !
        kaikilla meillä ihmisillä
        on omat rajamme !
        toinen kestää stressiä
        kun taas toinen ei !
        niin hänelle kävi kun
        oli korkeassa virassa !!


    • rauhassa !

      Samoin, osanottoni. Annettakoon rauha hänen sielulleen. Maalliset murheet jäävät tänne
      maailmassa kulkevien ihmisten huoleksi.

      Kuulin, että hän oli muun muassa erinomaisen hyvä luennoitsija. Mikä lienee sitten mennyt pieleen,kun tuli näitä virka-auto-ongelmia ynnä muuta epäselvyyttä?

      • sivustossa

        Sisäasiainministeriön tiedote kuolemasta on kerrottu asiallisesti ansioluettelon kera, kuten tapoihin kuuluu.
        Kaikissa tiedotusvälineissä on otettu kuolinsanomaan virka-autosyytökset, se taas ei kuulu tapoihin.


      • Asiaa seurannut

        Virka-auto ongelma oli ajojahti. Kyse oli siitä, että oli käyttänyt virka-autoa työpaikan ja kodin välisiin matkoihin. Asia oli sovittu sisäasiainministeriön kanssa, koska Salminen oli saanut uhkaviestejä.

        Kun Salminen ei kannattanut sisäasiainministeriön ajamaa poliisiorganisaation uudistusta, asiasta tehtiin selvityspyyntö ja luvan antajat kiistivät luvat. Salminen oli muka vastoin ohjeita käyttänyt autoa ja siten syyllistynyt myös veropetokseen. Henkinen painostus oli niin rajua, että Salminen tarttui pulloon kuten niin moni stressin alla, seurauksena oli rattijuoppous.

        Urallaan edennyt ja ansioitunut mies ajettiin umpikujaan, josta mies vapautui sillä vahastaan tutulla tavalla. Virkamies ei saa olla liian itsenäinen eikä liian pätevä.


      • on todettava
        Asiaa seurannut kirjoitti:

        Virka-auto ongelma oli ajojahti. Kyse oli siitä, että oli käyttänyt virka-autoa työpaikan ja kodin välisiin matkoihin. Asia oli sovittu sisäasiainministeriön kanssa, koska Salminen oli saanut uhkaviestejä.

        Kun Salminen ei kannattanut sisäasiainministeriön ajamaa poliisiorganisaation uudistusta, asiasta tehtiin selvityspyyntö ja luvan antajat kiistivät luvat. Salminen oli muka vastoin ohjeita käyttänyt autoa ja siten syyllistynyt myös veropetokseen. Henkinen painostus oli niin rajua, että Salminen tarttui pulloon kuten niin moni stressin alla, seurauksena oli rattijuoppous.

        Urallaan edennyt ja ansioitunut mies ajettiin umpikujaan, josta mies vapautui sillä vahastaan tutulla tavalla. Virkamies ei saa olla liian itsenäinen eikä liian pätevä.

        kirjoittamaasi,että MS ei suinkaan vasta eläkepäivinään opetellut pulloon tarttumista,se taito hänellä oli ollut jo useita vuosia-häiritsevässä määrin.


    • pistää miettimään

      Muualla maailmalla sama suuntaus; korkeissa viroissa olevat siirtyvät ajasta ikuisuuteen kesken kaiken. Mistä se kertoo?

    • varmaan hyvä ,

      Syyttäjä sai varmaan mitä halusi. En kehtais peiliin kattoo. Voi v..ttu, kaikkihan käyttää jolla se on, virka-autoa omiin ajoihin. Joku vaan aina halutaan teilata julkisesti.

      • virkatehtäviin

        Niinpä,kaikkihan käyttää tiettyjä etuisuuksia väärin,mutta kun pitäisi alkaa ymmärtämään sekin että kun tarpeeksi väärinkäytöksiä tulee niin kansa hermostuu.Kuka muu sen maksaa kuin veronmaksajat,kaikki pitäisi teilata julkisesti jotka sitä tekevät,kestivät sitten tai ei.Itsehän he osansa valitsevat ja päättävät siitä noudattaako annettuja sääntöjä vai ei.


      • duunareita
        virkatehtäviin kirjoitti:

        Niinpä,kaikkihan käyttää tiettyjä etuisuuksia väärin,mutta kun pitäisi alkaa ymmärtämään sekin että kun tarpeeksi väärinkäytöksiä tulee niin kansa hermostuu.Kuka muu sen maksaa kuin veronmaksajat,kaikki pitäisi teilata julkisesti jotka sitä tekevät,kestivät sitten tai ei.Itsehän he osansa valitsevat ja päättävät siitä noudattaako annettuja sääntöjä vai ei.

        byggalla ja ne kyllä laskutti kotimatkat, ei tullu ees mieleen,et niitten olis kuulunu itse maksaa matkansa tai tulla linjurilla hommiin. Tai kävellä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      74
      2170
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      133
      1420
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1102
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe