Nuori nainen hakee Turusta ja sen lähikunnista työtä.
En omista autoa enkä ajokorttia!
Tarjota voit työtäsi:[email protected]
Töitä nuorelle aikuiselle
8
447
Vastaukset
- ja sitten uudestaan
Ilmoitusasia: Et saa töitä Turusta etkä varsinkaan sen lähikunnista. Kuinka joku haluaisi sinut sinne töihin, kun sinulla ei ole autoa eikä ajokorttia?
- Irja mäkinen
hei:tarjollaolisi edustajan hommia kansainvälisessä yrityksessä ota yhteyttä kerron lisää.0400.-241054
- minä24
Esimerkiksi työ voisi olla jotain tietokonejuttuja tai jokin muukin käy ja löytyvä työ voi olla myös jostain muualta kuin Turusta päin.
- minä24
minä24 kirjoitti:
Esimerkiksi työ voisi olla jotain tietokonejuttuja tai jokin muukin käy ja löytyvä työ voi olla myös jostain muualta kuin Turusta päin.
Minua kiinnostaa myös kirjoitushommat.
Esim.kirjoittaa joku artikkeli. - ei sua sieltä töihin kutsuta
minä24 kirjoitti:
Minua kiinnostaa myös kirjoitushommat.
Esim.kirjoittaa joku artikkeli.No sitten sinä osaat varmaan kirjoittaa hakemuksen ja cv:n sekä lähettää sen firmoihin/työnatajille suoraan!
- irja mäkinen
minä24 kirjoitti:
hei vastaus keskusteluun työ,meillä on turussa oma koulutus ryhmä joka tukee työn aloittamista ja antaa apua kaikissa tilanteissa,työ tehdään tietokoneella ja kotoa käsin omaan tahtiin ,mutta tulemalla paikalle saa parhaan kuvan mistä on kysymys,näitä järjestetään tarpeen mukaan .ystävällisin terveisin irja mäkinen
- minä24
irja mäkinen kirjoitti:
hei vastaus keskusteluun työ,meillä on turussa oma koulutus ryhmä joka tukee työn aloittamista ja antaa apua kaikissa tilanteissa,työ tehdään tietokoneella ja kotoa käsin omaan tahtiin ,mutta tulemalla paikalle saa parhaan kuvan mistä on kysymys,näitä järjestetään tarpeen mukaan .ystävällisin terveisin irja mäkinen
Missä näitä tilaisuuksia järjestetään ja milloin on seuraava tilaisuus?
- irja mäkinen
minä24 kirjoitti:
Missä näitä tilaisuuksia järjestetään ja milloin on seuraava tilaisuus?
hei:ke:18.2 tampere väinolänkatu1 ma 23.2 harmanninkatu8 helsinki, lahti ke 18.2 turussa erikseen sopia voi ajan toimii myös jokatoinen viikko ,hämeenlnnassa tarpeen mukaan ,sopia voi myös muita paikkoja ,viikottain järjestetään jossain tilaisuus, ota yhteyttä niin sovitaan mihin voit tulla .terveisin irja mäkinen puh:0400-241054
maaliskuun ajat viellä päättämättä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse704505Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1053759Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1193412Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.351958Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691911Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.881202- 93965
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.125922- 55905
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25827