mites aiotte perjantain viettää ja viikonlopun?
minulla on pitkä vapaa ja kelit näyttää olevan ihan ulkoilukunnossa. nousin tässä aikaisin tekemään vielä pikkusen paperitöitä jotta saa sitten heittää ne mielestä.
g-pula-aho antoi kyllä aika kivan idean että mitä tällepäivälle keksisi. eli kun barbia en omista niin mitäs jos kylvettäisin kaikki koirien karvalelut tänään ämpärissä?
mukavaa päivää kaikille mitä nyt sitten keksitte ja muistakaa olla varovaisia kun on kuitenkin perjantai ja 13:sta päivä.
Hyvää aikaista aamua.
47
716
Vastaukset
ekaksi että mies tulee töistä ajoissa kun ei mennyt kuin pariin palaveriin...onko siitä sitten iloa että tulee kotiin???Vaikea sanoa,viimeyönä huomasin että ainakin mun yskä on sille tarttunut ja yskällähän tämä mulla alkoi koko tauti.
Sitten pitäisi vielä viimeisen kerran erään asian tiimoilta kirjoittaa muutama sananen ja laittaa eteenpäin,josko vielä posti toisi siihen mukaan kaipaamani lappusen niin hienoa olisi =)
Siivota tarttis mutta en taida jaksaa tänään,ehkä huomenissa.majorica kirjoitti:
riittäisi aina näköjään. aloitin tuolla vähän ja kait sitä päivänmittaan pitäs jatkaa.
siivouksen sitten kuitenkin,lattiat vaan pitäisi vielä pestä ja petivaatteet kiikuttaa pihalle =))Ja vain siksi että voi hetken päästä kerätä niitä ylös koska yksi koirista vetää aina peitot henk.kohtaisiksi pedeikseen =)))
- kihveli3
Luvan kanssa laiskotellaan tänään ja juodaan kuumaa yrttiteetä, jospa se saisi tuon nenän aukeamaan.
Ajattelin lähteä kuumeesta huolimatta käymään pikkuisten kanssa pikkuisella aamulenkillä, pakkasta on vain -6 ja pilvinen ilma. Pakko on jo päästä ulos edes hetkeksi, mökkihöperöksi täällä sisällä tulee =)
Hiihtoloman viettoon lähteville aurinkoisia lomapäiviä ja muille mukavaa viikonloppua! - muistuttaa,,,
nyt saa sitten kulkea varpaisillaan koko loppu päivän.
tämän päivän ystävänpäivien iltamissa, joita on suunniteltu pitkään.
Lähden iltapäivällä somistamaan ja laittamaan paikkoja kuntoon.
Jospa tällaisesta tulisi perinne.
Hyvää päivän jatkoa vain sulle ja kaikille mukaville palstalaisille,majorica kirjoitti:
aletaan viettämään ystävänpäivä aattoakin?
pidä nyt hauskaa kunnolla.Huomenna on lauantai ja silloin juhla paikka on kiinni.
Onneksi on perjantai- ilta olemassa. Pääsee myös aikaiseen kotio...toivotttavasti. Jatkoille en ampaise antibioottikuurilla.
- v.Kukkis
Taitaa se tämäkin päivä mennä pääosin vielä sisätiloissa.
Josko huomenna jaksaisi jo mennä vähän metsään koirien kanssa ja hepokin tarvitsisi liikuntaa :)- v.Kukkis
davalyan kirjoitti:
kipeänä,aivan upea kevätkeli ainakin täällä =))
Luulen, että saan lakanapyykinkin ulkona nyt kuivaksi :) Ehkä päivemmällä kuitenkin pitää pakata lauma autoon ja ajella tallille...
parantua. juu kyllä se hepokin tarvitsee ystäväpäivähaleja huomenna ja vähän porkkanoita ;-)
- PearlViolet
Meidän olisi tarkoitus lähteä viikonlopuksi "maalle" pitkästä aikaa (ei kyllä itsekkään missään isossa paikassa asuta)! Pääsee koirulainen taas nauttimaan ihanasta vapaudesta!
Kasvattajan piti käyttää meidän koira tänään silmä- ja polvitarkastuksessa astutusta varten, mutta eläinlääkäri sitten meni ja sairastui =o( ! Siis se perjantai ja 13. päivä...Toivottavasti paranee maanantaiksi, muuten menee tarkastus tärpille!maalaisreissua teille. ainahan jotakin joskus onnistuu tapahtumaan jopa pe. 13:sta päivä.
toivotaan että maanantaista tulisi onnekkaampi.- Pukeli 1
Jos kyseessä on likkakoira, niin yksi pirulainen täällä pitää peukkuja pystyssä sille, että eläinlääkärin flunssa jatkuu ja jatkuuuuuu.
- PearlViolet
Pukeli 1 kirjoitti:
Jos kyseessä on likkakoira, niin yksi pirulainen täällä pitää peukkuja pystyssä sille, että eläinlääkärin flunssa jatkuu ja jatkuuuuuu.
Voit puolestani pitää vaikka varpaitasi pystyssä, minua se ei hetkauta juurikaan!
- Myy-Pikkuinen
voisin toivottaa nyt mä. Tosissaan on perjantai ja 13pv, teloin sitten pikkurillini tosi pahasti ja turvoksissahan se on muksvasti. Ei onneks enää satu paljoo... =(
Mut mukavaa kun on viikonloppu ja saa levätä. =) - Ärrieri
No vähän jotain 13. päivän tuntua,koiruuksilla on ripeli,taisin antaa liikaa herkkuluita!
Vaan oli lenkillä tuuriakin,meinasin kaatua kaksi kertaa mut ihmeeks pysyin pystyssä! - kihveli3
kuume alkaa helpottamaan ja tänään kävin jo kaupassa. Ostin porukoille muikkuja illaksi paistettavaksi ja kun äsken alkoivat niitä perkaamaan, niin ah, mikä MAHTAVA aromi paketista tuli... Oli muikut jo "hieman" kypsyneet valmiiksi!
Että ihan selvästi perjantai ja 13:sta päivä...
Soitin kauppiaalle ja hän meni juoksujalkaa ottamaan loput muikkupaketit hyllystä pois ja lupasi hyvittää muikut =) juu näyttää pikkusen olevan eäonnea :-(
meinasin juuri alkaa ompelemaan vetoketjua
yhteen takkiin mutta kun mitään ei ole tänään sattunut niin en tiedä uskallanko.
mitähän tässä uskaltaisi tehdä?- Myy-Pikkuinen
ompelemaan! =))))
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
ompelemaan! =))))
sanoa, että älä ihmeessä vielä ompele, odota huomisen puolelle =)
kihveli3 kirjoitti:
ihan varmuuden vuoksi. se on ihana untuvatakki ja polvipituinen.en millään haluaisi että menee jotenkin pilalle .
- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
käväs mielessä ja aattelin ettei ole siten niin tylysä pv Majolla! =))))))
- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
se vetoketju sitten ommeltu sormeen kiinni ;-)
et niiko erotu joukosta... ;))))
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
käväs mielessä ja aattelin ettei ole siten niin tylysä pv Majolla! =))))))
tuolta kannalta en edes ajatellut asiaa =) Eli majo, ei muuta kuin ompelemaan, tulee jännitystä tälle päivälle ;-))))
Minä voin laittaa laastareita jo tulemaan näin etukäteen pullopostilla =) Myy-Pikkuinen voi varmaan postittaa puhdistusaineen, se on meiltä loppu. - Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
ihan varmuuden vuoksi. se on ihana untuvatakki ja polvipituinen.en millään haluaisi että menee jotenkin pilalle .
sen ompelun enskuun 13 pv ja perjantai! =)
- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
tuolta kannalta en edes ajatellut asiaa =) Eli majo, ei muuta kuin ompelemaan, tulee jännitystä tälle päivälle ;-))))
Minä voin laittaa laastareita jo tulemaan näin etukäteen pullopostilla =) Myy-Pikkuinen voi varmaan postittaa puhdistusaineen, se on meiltä loppu.minä puhistusaineen Majolle lähetän...ämpärissä siis sellases missä on kansi.
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sen ompelun enskuun 13 pv ja perjantai! =)
Pitää muistaa, muikut ostetaan meillä sitten jo torstaina =)
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
minä puhistusaineen Majolle lähetän...ämpärissä siis sellases missä on kansi.
hädässä ystävä tunnetaan. (ja nyt voidaan unohtaa, että ketkä usuttaa majoa ompelemaan...)
- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
Pitää muistaa, muikut ostetaan meillä sitten jo torstaina =)
silloin on taas tämä mustan kissan pv ja valtakunnassa kaikki hyvin...ei hitsi kait mä silloin saan jalkani pakettiin...
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
silloin on taas tämä mustan kissan pv ja valtakunnassa kaikki hyvin...ei hitsi kait mä silloin saan jalkani pakettiin...
varalta laittaa tulemaan kepit pullopostilla =)On sitten valmiina kuukauden päästä.
- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
hädässä ystävä tunnetaan. (ja nyt voidaan unohtaa, että ketkä usuttaa majoa ompelemaan...)
mut aatteles jos Majo nyt alkaa ompeleen ja tsiikaa liian läheltä niin sillon kohta ommeltu siksakkii huuliin, nenään tai jopa kieleen. No se kuitenkin on laittanut jotkut rautahanskat kätösiin mut unohtanut kun se joutuu katsoon niin liki kun ompelee...
- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
varalta laittaa tulemaan kepit pullopostilla =)On sitten valmiina kuukauden päästä.
Asia saletti, voin huoleti silloin tanssii vaikka ripaskaa. =)
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mut aatteles jos Majo nyt alkaa ompeleen ja tsiikaa liian läheltä niin sillon kohta ommeltu siksakkii huuliin, nenään tai jopa kieleen. No se kuitenkin on laittanut jotkut rautahanskat kätösiin mut unohtanut kun se joutuu katsoon niin liki kun ompelee...
aika halvat lävistykset, ei tarvitse muuta kuin huomenna käydä ostamassa kieli-, ym korut. (ja tämän kirjoitti ihminen,joka ei koskaan voisi edes harkita lävistystä tai tatuointia...)
- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
aika halvat lävistykset, ei tarvitse muuta kuin huomenna käydä ostamassa kieli-, ym korut. (ja tämän kirjoitti ihminen,joka ei koskaan voisi edes harkita lävistystä tai tatuointia...)
tuohan onkin hyvä keino ja edullinen. =)
- kihveli3
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
tuohan onkin hyvä keino ja edullinen. =)
mene kokeilemaan :-b, saattaa "kuviointi" olla jotain muuta kuin toivoit =) Pitikin mennä tuollaiselle yllytyshullulle sanomaan tuo :-) Mutta nyt on pakko lähteä vällyjen alle, alkaa akka taas horisemaan omiaan...
Huomenna pitää yrittää taas raahautua tänne ja katsoa mitä yön aikana on kirjoitettu, halvat ne on huvit sairaalla =) Mutta tämä toimii hyvin mökkihöperyyttä vastaan; jos ei pääse ulos ja ihmisten ilmoille, niin leikitään virtuaalimaailmassa ;-) Öitä! kihveli3 kirjoitti:
kerran kun ompelin niin neula katkesi ja pää lensi suoraan silmään. mutta onneksi oli silmälasit. kolahti vaa.
olis tuullut kiva lävistys.huh.- Myy-Pikkuinen
kihveli3 kirjoitti:
mene kokeilemaan :-b, saattaa "kuviointi" olla jotain muuta kuin toivoit =) Pitikin mennä tuollaiselle yllytyshullulle sanomaan tuo :-) Mutta nyt on pakko lähteä vällyjen alle, alkaa akka taas horisemaan omiaan...
Huomenna pitää yrittää taas raahautua tänne ja katsoa mitä yön aikana on kirjoitettu, halvat ne on huvit sairaalla =) Mutta tämä toimii hyvin mökkihöperyyttä vastaan; jos ei pääse ulos ja ihmisten ilmoille, niin leikitään virtuaalimaailmassa ;-) Öitä!taidan jättää väliin...kai..
Hyvää yötä (jo toiseen kertaan) =))))))))))))))) - Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
kerran kun ompelin niin neula katkesi ja pää lensi suoraan silmään. mutta onneksi oli silmälasit. kolahti vaa.
olis tuullut kiva lävistys.huh.Se ois tehnyt kipiää ja muutakin. Onneks sinulla oli lasit!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Se ois tehnyt kipiää ja muutakin. Onneks sinulla oli lasit!
jotta tyydyin sitten tässä pyyhkimään pölyjä. taitaa olla turvallisempaa ;-)))))
varmuuden vuoksi.- Myy-Pikkuinen
majorica kirjoitti:
jotta tyydyin sitten tässä pyyhkimään pölyjä. taitaa olla turvallisempaa ;-)))))
varmuuden vuoksi.ehkä se oli sitten hyvä niin! =))))))
- kihveli3
ja peti kutsuu. Iloista illanjatkoa kaikille ja koittakaa selvitä vielä vajaa puoli tuntia ehjin nahoin ;-)
Kauniita unia ja rentouttavaa viikonloppua!
ÖITÄ!!!- Myy-Pikkuinen
Yötä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724294Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003740Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363429- 513010
- 402498
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182429Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222202- 231836
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami141625Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331612