joo, jätkäkaveri on mua useamman vuoden vanhempi ja sen kans sit meen baariin täs jonkkin ajan päästä... baaris en paljoo oo ollu, vaan ku oon ollu laivalla, ei sekään kerraksi ole vaan jäänyt... :)
ajatttelin laittaa mustat pillifarkut ja sit paitaa en oo yhtään ajatellu, ku ei mikään kiire, mut noita hienompia toppeja oon keräilly, ku ne on niin ihania.. :D
mutta sitten kengät... laivalla oon käyttäny vaa 7cm korkeita nilkkureita. mutta millaiset kengät ottasin tällä kertaa?
ehkä saapikkaat?
rahaa ei ole paljon käyttää (max 70€ ja sekin liikaa jo), ku salaa joutusin ehkä ostaa, ku porukat ei tykkää jos ostan "turhaan" kenkiä...
kiitti :D
kengät baariin
3
612
Vastaukset
- joilla voit
seistä pitkään sekä tanssia pitkään.
Eli älä hanki korkeakorkoisia kenkiä koska ei niitä kukaan siellä katsele ja ihmispaljoudessa on vaarallista niillä kävellä. Sen lisäksi jos kengät on uudet ja ne hankaa, niin koko ilta on yhtä kärsimystä.
Saapikkaat on ihan jees, ravintolassa on ihan sama kunhan ne ei ole lenkkarit tai siihen verrattavat tavis käyttökengät. Eli suht tyylikäs pitää olla, mutta ei missään nimessä liian juhlava, juhlapukuineen tai erittäin kalliine kenkineen tms. mutta sen sanoo järkikin. Myöskään mokkaa ei kannata ottaa, koska joku kuitenkin örveltää tai kaataa viinat niiden päälle ja sen jälkeen ne on pilalla.
Älä osta uusia kenkiä vaan säästä se rahasi ja käytä jotain johon sun jalka on jo tottunut.
Pue sellaiset vaatteet ettei tule kovin kuuma. Toppi ja farkut on asiaa ja tissiliivit alle. Oikeastaan et tarvitse pikkuhousuja paitsi jos on menkat. Kun käyt pissalla niin niistä ei ole kuin harmia, en itse koskaan niitä käytä ravintolassa.- jggoöesrg
mulla ois vaa jokku nilkkurit, mitä oon pitäny kaupungilla ja tollee...
miten sä pystyt oleen ilman pikkuhousuja?
mä en ees pysty nukkumaan alasti :D - xDDD
"Oikeastaan et tarvitse pikkuhousuja paitsi jos on menkat. Kun käyt pissalla niin niistä ei ole kuin harmia, en itse koskaan niitä käytä ravintolassa."
Et jumalauta voi olla tosissasi! xD Joo on niistä varmaan harmia jos on niin kännissä että housujen pukeminen tuottaa muutenkin vaikeuksia. Baari-illan jälkeen on kätevää, kun tarvitsee riisua vain pelkät farkut. ^o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1036603
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875007Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1083258Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p313128Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272308Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191676Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961301Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391262Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311166- 48944