Olen ollut n. puolitoista vuotta ilman viinaa ja painajaisia näen silti öisin joissa ryyppään yms. mokailen.
Milloin loppuu painajaiset?
5
559
Vastaukset
Voin puhua vain omasta kokemuksestani enkä tiedä kuinka yleispätevää se on. Joka tapauksessa viinapainajaisten määrä harvenee ja niiden ahdistavuus heikkenee. Jonkun kerran vuodessa niitä tulee edelleen; yhdestoista huikaton vuosi menossa.
- ei ne lopu
Itse lopetin kanssa yli puolitoista vuotta ja viina kummittelee unissa niin kuin äiti vainaakin. Ei siinä mitään outoa ole eikä ne minnekkään lähde eikä tarvitsekaan lähteä. On terveen merkki nähdä voimakkaita ja hyviä unia.
Sen mitä ihminen on joskus kokenut jää muistilokeroihin, joka sitten ajoittaan kertautuu unissa. Eo se ole sen kummempaa. - Unissajuoja myös
Säännöllisen juomisen lopetin viime huhtikuusa. Syyskuussa tosin oli reilu viikon mittainen retkahduskausi. Taas tänä aamuna heräsin juomis /örvellys unesta. Olin työkavereiden kanssa laivareissulla, lompakko, rahat yms hukattu...
Useinmiten mulla juomisunet liittyvät juomisen aloittamiseen, mietin unessa että onko tässä järkeä, mitä olen ryhtymässä tekemään.- mutta sanoisin
jos jo unessa epäilet, että juomaan ryhtymisessä ei oikein ole järkeä niin silloin olet jo aika pitkälle sisäistänyt raittiuden paremmaksi vaihtoehdoksi, se on jo sinulla alitajunnassa
- Unissajuoja myös
mutta sanoisin kirjoitti:
jos jo unessa epäilet, että juomaan ryhtymisessä ei oikein ole järkeä niin silloin olet jo aika pitkälle sisäistänyt raittiuden paremmaksi vaihtoehdoksi, se on jo sinulla alitajunnassa
Raittius on kohdallani todellakin parempi vaihtoehto. Vuoteen 2008 sisältyy mm. katkaisuhoitoa ja kuukauden mittainen myllyhoitojakso. Raittiudelle on pikkuisen motivaatiota...
:Nytpä lähdenkin tästä "Palaveriin". Moi! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t1163708Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va141681Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"
Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos141538Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181396Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2931373Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi261260Tuntuuko sinusta mies
että olet jossain, mutta sydämessäsi haluat olla muualla. Suunnittelet kaikkea kivaa ja olet innolla mukana, mutta silti16934Kapiainen siviiliesimies, Herra suuri Herra
Sotilaana kyvytön, johtajana munaton ja kotona tossun alla. Se on upseerin uran tuen pää, seinään ajo. Mutta aina löytyy72923Väärä pää tutustumiseen
Mikä ihme on, että miehet haluavat ensimmäisenä sänkyyn? Onko nykyään niin helppo saada nainen peittojensa alle.. tai pä117876Mitä tapahtuisi....
Meidän välillä jos törmäisimme yöelämässä ilman häiriötekijöitä ja olisimme hieman huppelissa? Päättyisikö ilta kenties60829