Itse alustavana suunnitelmana saapua Helsinkiin klo 7 ja lähteä siitä heti konserttipaikalle jonottamaan. Olen menossa A-katsomoon. Mitä lähemmäs, sitä parempi ;) Konserttiin tulee varmasti muitakin yhtä kovia Madonna-faneja, joten mitä aikaisemmin menee, sitä parempi.
Mihin aikaan alatte jonottamaan ja mihin katsomoon menette?
Kuinka aikaisin konserttiin
6
1394
Vastaukset
- kahta tai kolmea
vuorokautta ennen... aijotaan päästä ihan eteen!
- HULLU!
vielä työtön kun voit olla keskellä viikkoa vapaana?
- saa lomaa
HULLU! kirjoitti:
vielä työtön kun voit olla keskellä viikkoa vapaana?
ja jos on esim. lukiossa, sillon ei ole vielä koulua.
- on aitonta ja poliisit
saa lomaa kirjoitti:
ja jos on esim. lukiossa, sillon ei ole vielä koulua.
tulee ja vie teidät koko loppuviikoksi putkaan.
Kiva sitten kun äiti ja isä hakeen teidät.
Konsertti on jo silloin OHI. - ensin haukut
on aitonta ja poliisit kirjoitti:
tulee ja vie teidät koko loppuviikoksi putkaan.
Kiva sitten kun äiti ja isä hakeen teidät.
Konsertti on jo silloin OHI.työttömäksi ja sitten oletat, että asutaan vanhempien luona? On se kumma, kuinka kateelliset ja kyynikot aina ryömii koloistaan, kun muilla on hauskaa. Tai ei, ei se niin kumma ole.
- Tietoa asiasta
Madonnan keikkalipussa näyttää lukevan että aiaäänpääsy tuonne Jätkäsaaren keikka-aluelle alkaa 6.8.09 klo.17.30.
Sinulla täytyy olla sitten tuo A-kategorian lippu jos haluat eturiviin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662982Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91781- 1111646
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2201212- 123945
- 93933
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790