Hei tässä vähän faktoja.
Kuljetusliikkeet veloittavat tavaran tuonnista 1 suunta noin 30 euroa ja 10 euroa kantamisesta.
EKE TUOTE vain 5 euroa ja kantaminen ei maksa mitään.
Olisihan minulla varaa kuljetusfirmojen maksuihin, sillä hyvissä varoissa olen.
Mutta otan aina mistä halvimalla saa.
KERÄILIJÄ: koivuhaasta.
eke tuote
9
1653
Vastaukset
- ......................
Kuka maksaa?
- Sitä
Mitä tilaa. Eihän kuljetusliikkeet ilmateeks kellekkään tavaraa syliin tuo. Meinaatko että eke TUOTE KUSKAA tavarat mennen ja tullen 5e.
- mieti vähän
koita nyt vähän miettiä mitä kirjoitat.
eke-tuote(jos tarkoitit kokko-työ säätiötä)ei kilpaile kuljetusfirmojen kanssa.
Se kuljettaa vain sellaisille perseaukisille sosiaalipummeille joilla ei ole rahaa maksaa itse.- ei perseaukinen sosiaalipummi
kirjoitettu taas jälleen kerran. Kyllä kokko-työsäätiössä asioivat monelaiset ihmiset. Ei ihmisiä yleistetä "perseaukisiksi sosiaalipummeiksi". Sinulla ainakin on koulutuksessa jäänyt "sivistyspuoli" käyttämättä. Minusta sinun kannattaisi miettiä tätä sinun kirjoitusta, niin asiatonta, yleistävää ja tietämätöntä se on.
- tiedän hänet.
Tunnen hänet! olen käynnyt hänen kotona. Hänellä on kuin museo kotona. luontomuseo Kieppi jää toiseksi.
kaikenlaisia harvinaisia hain leukaluita, hampaita. pythonin nahkoja ja dinosauruksen (aito) kallo.
Saksalaisia 2 maailmansodan aikaisia tikareita, lakkeja, mitaleita ja lippuja.
Asuu kolmiossa oma. Ja toinen kämppä kaksio vuokralla. - lottovoittaja?
tiedän hänet. kirjoitti:
Tunnen hänet! olen käynnyt hänen kotona. Hänellä on kuin museo kotona. luontomuseo Kieppi jää toiseksi.
kaikenlaisia harvinaisia hain leukaluita, hampaita. pythonin nahkoja ja dinosauruksen (aito) kallo.
Saksalaisia 2 maailmansodan aikaisia tikareita, lakkeja, mitaleita ja lippuja.
Asuu kolmiossa oma. Ja toinen kämppä kaksio vuokralla.Sanovat hänen voittaneen lotossa,
Muutama vuosi sitten suuren summan.
Ja nyt ostelee kaikenlaista sitten
ympäri maailmaa internethuutokaupoista.
Ja myy kotimaassa hyvilläkin voitoilla,
tavaraa mitä täällä ei normaalisti näe.
- kimmerikla
onko se kimeeri
- kokkotyö
eihän eke-tuotetta enään ole olemassa
- kaljat-ostetaan
Tiedän tämän tyypin Koivuhaasta! Kulkee vain niiden afrikan ihmisten kanssa.
Hän on saita ja ahne ja myy kalaa ulkomaalaisille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h644231- 674181
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1072900Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv552782Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211989Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151669- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1091343- 1801271