Kiitos abit

3 kertaa äiti

Eipähän Sienimäen koululla tarvinnut kateellisena kattoa kun kaveri sai enemmän penkkarikarkkeja.
Kukkan ei sitten saanut mitään.
Hyvä se on ihan pienestä asti oppia että pikkuihmisiä sorretaan ja sivuutetaan.
Kiitos,hienosti tehty vaikka ei jäänytkään hyvä maku suuhun!

9

1298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mraiwei

mummeli syömään puuroa, ne on minun karkit eikä sinun.

• koululle

josta autot lähtevät. Me oltiin Mansikkalan koulun pihassa ja kiltit abit toivat karkkeja kourakaupalla pikkulapsille ennen autoon nousua. Kivaa oli:-) Oikeasti näille abeille iso kiitos!!

• ................
        koululle kirjoitti:

josta autot lähtevät. Me oltiin Mansikkalan koulun pihassa ja kiltit abit toivat karkkeja kourakaupalla pikkulapsille ennen autoon nousua. Kivaa oli:-) Oikeasti näille abeille iso kiitos!!

Itse sain melkein 1,5kg karkkia....heti kierroksen alussa kun olin, kestää varmaan kesään saakka napostella.

• ei finnikokoelmille
        ................ kirjoitti:

Itse sain melkein 1,5kg karkkia....heti kierroksen alussa kun olin, kestää varmaan kesään saakka napostella.

Finniposket syököön kaurapuuroa ja mummon muussia ,että äly kasvaa !

• 3 kertaa äiti
        koululle kirjoitti:

Eli siis lapset pois omasta koulusta ja odottelemaan karkkeja toisen koulun pihaan?
        Omat käy Sienimäen koulua,jonka abit ohittivat.

• ....
        3 kertaa äiti kirjoitti:

Eli siis lapset pois omasta koulusta ja odottelemaan karkkeja toisen koulun pihaan?
        Omat käy Sienimäen koulua,jonka abit ohittivat.

No eihän se niiden abien vika ole... Varmaan siellä sattui auton ajajalle moka! Eikä kukaan abi istu siellä ajajan vieressä koko ajan neuvomassa, joten varmaan se sitten unohtui abeiltakin, kohan olivat kyydissä mukana ja riemuitsivat.

• jepa90

no voi voi

• olin karkkeja

heittelemässä niin nehän loppui ihan alkuunsa vaikka oli 3-5 kiloa.Alkumatkasta tuli kylvettyä kaksin käsin mut sitten tajusi et eihän nää riitä ja loppumatkan viskoi yhden aina silloin tällöin.

• cvbncvbn

Ne oli varmaan tulevaisuuden paperimiehiä ja optiojohtajia...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      99
      6023
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4782
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      96
      3035
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      28
      2833
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2095
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1506
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1067
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1028
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      970
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      774
    Aihe