En tiennyt, mihin tämän kirjoittaisin, joten kirjoitan tänne.
Minulla on elämän varrella ollut useita ns. herkkyyskausia, jolloin olen kokenut useita (lähes päivittäin) jonkin sortin paranormaaleja ilmiöitä. Ne ovat ilmenneet hahmoina, ääninä, ennustuksina ja enteinä. Sekä unissa että valveilla.
Tämmöisiä kausia oli lapsena useampi, teininä muutama ja aikuisiällä kokemuset ovat rajoittuneet muutamaan harvaan, mutta huomattavasti voimakkaampaan. Esim. hahmot olen nähnyt selvemmin ja he ovat olleet suuremmassa vuorovaikutuksessa minuun.
Nyt näitä juttuja on alkanut taas tapahtua, enkä oikein tiedä, miten niihin pitäisi reagoida. Kävin lapseni kanssa viikko sitten ulkona kävelyllä ja jo ulos lähtiessäni tiesin tapaavani kaksi nuorta miestä. Tiesin, että nämä miehet pysäyttäisivät minut ja tulisivat juttelemaan kanssani. Ja näin kävi. He puhuivat asiasta, jota olen miettinyt paljon viime päivinä ja sanoinkin sen heille. Normaalisti en olisi pysähtynyt kuuntelemaan, mutta nyt pysähdyin. He siis puhuivat evoluutiosta. En sitten tiedä miksi :P
Tänään aamulla heräsin siihen, että kaksi miestä puhui makuuhuoneessamme. Keskustelivat ihan normaalilla puheäänellä, sanoista en saanut selvää. Luulin, että radio oli päällä ja nousin tarkistamaan, mutta siihen äänet loppuivat. Radio oli kiinni.
Muutenkin minulla on kummallinen häiriintynyt olo siitä, että asunnossamme on jotain. Tunnen välillä, että minua tökitään, lähinnä otsaan :) Lapseni (1v) saa ajoittain kauhukohtausia unissaan, herää hysteerisenä huutamaan, eikä rauhoitu kunnolla. Hän myös vilkuttelee seinille ja osoittelee kysyvästi paikkoihin, joissa ei ole mitään. Hän saattaa myös ujostella jotakuta, vaikka olisimme kahden (tulee syliin, vilkuilee tyhjälle sohvalle, ei tohdi koskea leluihinsa, toimii samoin kun normaaleissa tilanteissa, joissa on vieraita ihmisiä mukana). Tunnen myös, että joku on vahvasti läsnä lapseni lähettyvillä. En uskalla jättää lasta nukkumaan yksin suljetun oven taakse. En varsinaisesti usko, että kukaan lapselleni pahaa haluaisi, mutta jonkun vieraan läsnäolo hänen lähellään on hyvin vahva ja se jos mikä pelottaa minua.
Koen olevani suhteellisen järkevä ihminen :) en mikään hihhuli tai sokeasti paranormaaleihin asioihin uskova. Mieluusti uskoisin turvallisen välimatkan päästä. Minulla on vahva tunne siitä, että jotain on tapahtumassa nyt ja tavallaan se on positiivinen tunne, mutta se, että lapseni on tässä mukana karmii ja kovasti. Mitäköhän tässä nyt pitäisi tehdä vai pitäisikö nyt vain pitää silmät kiinni ja olla välittämättä?
Herkkyyskausi
4
642
Vastaukset
- cybo-ceronimo-cabriel-61
Neuvolassa osaavat auttaa, kerro heille huolistasi.
- Aritta
mennä kertomaan neuvolassa näistä kokemuksista. Helposti laittavat jonkin lääkityksen ja se ei tosiaankaan ole hyväksi.
Jos kerran on mediaalinen niin se ei ole pahasta ja sitä voi kehittää tai sitten sulkea itsensä kokonaan. Riippuu siis siitä miten itse suhtautuu kykyynsä. - Ei näkynyt ei
Aritta kirjoitti:
mennä kertomaan neuvolassa näistä kokemuksista. Helposti laittavat jonkin lääkityksen ja se ei tosiaankaan ole hyväksi.
Jos kerran on mediaalinen niin se ei ole pahasta ja sitä voi kehittää tai sitten sulkea itsensä kokonaan. Riippuu siis siitä miten itse suhtautuu kykyynsä.Saattanut jo käydä siellä ja nyt häneltä on viety lapsi (Viranomaiset huostaanottanut) ja kenties tehnyt itsemurhan tämän takia ja siksi häntä ei ole enään näkynyt täällä.
Nykyinen yhteiskunta on sairas paikka, koska olemme luoneet sen sellaiseksi ajankuluessa.
- JutteleleJuteleJuttele
Eli juttele sen kanssa ja selvitä hänen kanssaan asiat, kuka lie se onkaan, esimerkiksi ehdota hänelle ehdotusta että ei näyttäydy lapselle kun lapsesi pelkää. Se taitaa olla joku sielu tai enemmän kuin yksi. Puhuit kahdesta nuoresta miehestä, jotka voivat ehkä majailla sielläpäin. Kenties joidenkin vuosien takaisia sieluja jotka tarkkailevat tapahtumia, mielenkiinnosta, tutkimuksen halusta esimerkiksi että haluavat tietää enemmän jostakin.
Lapsesi ei uskalla koskea leluihin varmaankaan kun se ajattelee että niissäkin on jotain ja ne pelottavat lastasi. Ota kuitenkin selvää sielusta juttelemalla sille normaalisti. Ei tarvitse mitään ouija lautaa tai muutakaan värkkejä, puhut vain ja hän tai he kuulevat jos ovat lähettyvillä. En tiedä montako siellä on, mutta jos eivät ole pistäneet rentteliksi niin eivät sitten mitään ilkeyksiä ole halunneet. Nämäkin sielut jotka tekevät ilkeyksiä, ovat vain turhautuneita ja vihaisia sieluja sen takia että jotakin heidän elämässään tapahtui aikaisemmin ja ne purkavat paineita sitten muualle. Parhain apu näiden auttamiseenkin on se että niiden kanssa kommunikoidaan samalla tavalla miten me nyt kommunikoimme.
Joidenkin muisti on saattanut kadota ja vaieta ja eivät enää muista keitä ovat, koska kun on ulkona kehosta, sielu on rikkoutuvaisempi koska kehon lisäämä energiakenttä suojaa paremmin kun taas sielu ulkona kehosta, sielu ei ole enää kehossa joten yksi numero energiakentässä vähempi. (Ensin vahvempi energiakenttä, sitten heikompi koska se toinen osapuoli ei ole enään yhteyksissä)
Ainakin heidän sielunsa taitaa olla kunnossa ja ehkä teidän perheenne itse on tarkkailun alaisena koska te olette kiinnostavia henkilöitä, joista jotkut sielut haluavat tietää enemmän. Joten voi enemmän kuin yksi tai kaksi tarkkailla teitä.
Eikä ole olemassa mitään herkkyyskausia. Te näette jos ne näyttäytyvät, jos sinä näkisit ne omilla silmilläsi, näkisit ne aina.
Kiinnostaisi tietää mitä 2 nuorta miestä puhui evoluutiosta. (Kertoisitko enemmän)
Puhu lapsellesi mitä hän näkee.
Ehkä otsaan tökkimisellä meinataan että käytä järkeä tai yritä havaita meidät tai aktivoi kolmas silmäsi tai jotakin mikä voi meinata siihen että sinun pitää aivojasi käyttää jossakin. Kenties yrittävät ujuttaa sinulle asian että sinun pitää puhua heidän kanssaan.
Kysy myös lapseltasi minkälaisia kauhu-unia hän näkee, jotta tietäisit mihin asia voisi liittyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471