Smokki sulhaselle

tuleva morsian

Tuleva mieheni haluaa smokin hääpäivänä. Osaako kukaan sanoa, mistä saisi smokin edullisesti, mielellään pirkanmaalta tai netistä tilattuna?

7

7838

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • opheliaoftheseas

      Tampereella on varmasti pukuvuokraamoja.

    • Seppälä-Virkkunen

      "Smokkia ei ole tapana käyttää vihkipukuna"

      • tuleva morsian

        "Smokkia voi käyttää häissä mutta ei itsenäisyysjuhlien kaltaisissa suurissa ja arvokkaissa tilaisuuksissa"
        http://www.vaatturiliitto.fi/pukeutuminen/smokki.html

        Nyt on kyseessä smokin hankkiminen, en tarvitse tietoa siitä missä mitäkin vaatetta voi käyttää.


      • herrasmies ja herrasmies
        tuleva morsian kirjoitti:

        "Smokkia voi käyttää häissä mutta ei itsenäisyysjuhlien kaltaisissa suurissa ja arvokkaissa tilaisuuksissa"
        http://www.vaatturiliitto.fi/pukeutuminen/smokki.html

        Nyt on kyseessä smokin hankkiminen, en tarvitse tietoa siitä missä mitäkin vaatetta voi käyttää.

        Toki smokkia voi käyttää häissä (kun on häissä vieraana) ja nimenomaan klo 18 jälkeen, kuten vaatturiliittokin informoi. VIHKIpukuna en smokkia käyttäisi, jos haluaisin osoittaa olevani asiallisesti pukeutunut (toki vihille voi mennä vaikka kalsareissa ja verkkopaidassa, jos se on se miellyttävin vaatevaihtoehto omalle itselle ja itsetuntokin sen sallii).

        Oletko jo käynyt läpi kotikaupunkisi miesten vaatetusliikkeet ja vaatturit? Eikö missään ollut smokkia tarjolla? Siinä tapauksessa lienee parasta lähteä pääkaupunkiin; sieltä ainakin löytyy. En sen enempää selannut tuota vaatturiliitto.fi -sivustoa, mutta olisin kuvitellut, että sieltä löytyy tieto lähimmästä vaatturista, jolla voit smokin teettää.

        PS. muista ottaa tuleva miehesi mukaan; häntä tarvitaan, jotta voitaisiin mitata smokin sopiva koko


      • smokkimän
        herrasmies ja herrasmies kirjoitti:

        Toki smokkia voi käyttää häissä (kun on häissä vieraana) ja nimenomaan klo 18 jälkeen, kuten vaatturiliittokin informoi. VIHKIpukuna en smokkia käyttäisi, jos haluaisin osoittaa olevani asiallisesti pukeutunut (toki vihille voi mennä vaikka kalsareissa ja verkkopaidassa, jos se on se miellyttävin vaatevaihtoehto omalle itselle ja itsetuntokin sen sallii).

        Oletko jo käynyt läpi kotikaupunkisi miesten vaatetusliikkeet ja vaatturit? Eikö missään ollut smokkia tarjolla? Siinä tapauksessa lienee parasta lähteä pääkaupunkiin; sieltä ainakin löytyy. En sen enempää selannut tuota vaatturiliitto.fi -sivustoa, mutta olisin kuvitellut, että sieltä löytyy tieto lähimmästä vaatturista, jolla voit smokin teettää.

        PS. muista ottaa tuleva miehesi mukaan; häntä tarvitaan, jotta voitaisiin mitata smokin sopiva koko

        http://www.uniformalwearhouse.com/apages/tuxedojackindex.html

        Olen tilannut tuolta; luotettava ja nopea firma.


      • <<<<
        smokkimän kirjoitti:

        http://www.uniformalwearhouse.com/apages/tuxedojackindex.html

        Olen tilannut tuolta; luotettava ja nopea firma.

        Itte Ottaisin tuolta 2 nappisen < Olisi nastaa pitää sellaista


    • ihan sama

      mitä sulhasella on päällä kunhan on jotain vaatetta. :D teen itse miehelleni vaatteet, joten en ala tekemään sitä ns sääntöjen mukaisesti, koska onhan ne Meidän häät. Eli jokaiselle omanlaiset häänsä ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe