C Vectran etupäästä kuskinpuolelta kuuluu kolinaa alustasta vasemmalle kääntäessä.. ääni kuuluu veto päällä ja vapaalla rullatessa, mutta mitään ei tunnu ohjauksessa kun ääni kuuluu ja kun rengasta ravistelee voimakkaasti, niin ääniä/ väljyyttä ei ole havaittavissa. Onko kellään tietoa tai kokemuksia, mikä voisi olla vialla? Kiitos asiallisista kommenteista.
Vastaukset 4
- joustintuen
yläosassa? Kannattaa ainakin vilkaista kyseinen paikka.
- ilmeisesti
eli pienen vakaajatangon nivelet väljät. Halpa ja helppo vaihtaa.
- etupäässä,,
Nyt kolina loppui yht`äkkiä??? Kolinahan kuului vain parkkipaikka nopeudessa ja vasemmalle kääntäessä??? Pariviikkoa sitten käytin autoa 120tkm.huollossa ja silloin alustassa ei ilmennyt väljyyttä. Oiskohan tuo hiekoitus sora aiheuttanut äänen? Kiitos neuvoista. Jos äänet jatkuu, niin vien auton samaan liikkeeseen missä käytin sitä huollossa.
- SWilen
Joo, jos kolina jatkuu, voi vika olla kierrejousien päissä. Pyydä huoltoa laittamaan jousien alapäihin sukkaa, niin ei kolise.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 961224
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit98975- 60826
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52817Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k35811Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.126770- 3728
- 60596
Naisen kimppuun lenkkipolulla
Poliisin tietojen mukaan noin 30–40 vuotias ulkomaalaistaustaisen näköinen mies kävi naisen kimppuun yllättäen Rentukant41518Ei ole siitä kiinni
Että en tykkäisi. Tykkään liikaa, mutta se on epäsopivaa. Hirveää kidutusta ruokkia tunnetta täällä, jos todellisuudessa33506