Miten muilla menee sähkön toimittajan vaihdot ja mittarin luku.
Runkoverkko Fortumin joka hoitaa homman tai pitäisi.
Vaihdoimme 1.1.2009 sähköyhtiötä. Fortumilta tuli lukulappu vasta tammikuun lopulla, mittari luettava 11.2 mennessä. Ilmoitin 31.1.2009 lukeman. Nyt tuli vanhalta toimittajalta lasku, mittarilukemat ne jotka luin 31.1 ja laskutuksen viimeinen päivä 31.12.2008 lukemaksi merkattu=>tasoituslasku tupla suuri. Eli toimittaja siirtyy kuukauden myöhässä sovitusta. (Luen itse mittarin joka kuukausi joten minulla olisi ollut 31.12.08 lukema antaa)
sähkönkilpailuttaminen
4
928
Vastaukset
- systeemiä,
mihin itse voi ilmoittaa lukemia webin kautta, sähköpostitse tai puhelimitse ja sitä kautta nopeuttaa sähköyhtiön vaihtoa.
Turku Energian alueella mulla vaihdot ovat kestäneet parista kolmeen viikkoon. He tulevat tarkastuslukemaan mittarin paikanpäälle aina kun yhtiö vaihtuu.
Mittari kuullemma olisi etäluettava, mutta rahat menevät tämän kommarikaupungin pyöritämiseen tai johonkin muuhun kuin etälukujärjestelmän loppuun rakentamiseen.- turunkin
Kyllä ne etäluettvat mittarit tulee vielä tänne Turkmenestaniinkin. Lain mukaan muistaakseni 95% mittareista pitää olla etäluettavia vuoteen 2011 mennessä. Toivotaan vain että koko Turku ei ole tuossa jäljelle jääneessä viidessä prosentissa.
- 2013 loppuun
turunkin kirjoitti:
Kyllä ne etäluettvat mittarit tulee vielä tänne Turkmenestaniinkin. Lain mukaan muistaakseni 95% mittareista pitää olla etäluettavia vuoteen 2011 mennessä. Toivotaan vain että koko Turku ei ole tuossa jäljelle jääneessä viidessä prosentissa.
mittareista 80% tulee olle etäluettavia ja tuntirekisterein varustettuja vuoden 2013 loppuun mennessä.
Tämä tulee maksamaan kuluttajille noin 2€/kk lisää nykyisiin siirtotaksoihin. - forttumia putkeen
2013 loppuun kirjoitti:
mittareista 80% tulee olle etäluettavia ja tuntirekisterein varustettuja vuoden 2013 loppuun mennessä.
Tämä tulee maksamaan kuluttajille noin 2€/kk lisää nykyisiin siirtotaksoihin.että lisäkustannus siirtohintoihin on 2e/kwh, ainakin fortumin siirtoverkon alueella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202920Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602590Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452348Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä272332Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581898Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181429Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121422- 721353
- 561289
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141271