Palander on pelle!

näin se vaan on

Mies voitti joskus aikoja sitten säkällä maailmanmestaruuden,entä sen jälkeen?Mitään muuta kun uhonnut ja laukotut tyhmiä kommentteja julkisuudessa!Muita on arvostelemassa vaikka omissa tekemisissäkään ei paljon ole kehumista!Kaiken lisäksi vielä niin leson olonen tyyppi kun olla ja voi!

8

1132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tuloksia"

Pelle mikä pelle ei mitään saavutuksia sen yhden säkällä tulleen MM jälkeen,ei mitään muuta kuin suuret puheet ymmärtäisi nyt jo pitää sen leipäläpensä kiinni.

• SL12

Tuolla tasolla "säkällä" ei voitata mitään! Onhan Kallella kuitenkin 14 tai 15 mc voittoa, ei turha mies?! Jos tietää alastaan enemmän kuin normipelle niin ei se tee tyypistä lesoa, se on sitä ammattitaitoa!

• Tän täytyy olla provo

Minä pidän Kallea yhtenä härmän kautta aikojen suurimmista mies urheilijoista.
        Laji on niin kova huipputasolla, että säkällä ei MM kultaa voiteta.

• wedfgvb

Vai voitti "säkällä". Kyllä taas on katkera pikkusielu tilittämässä... :D

Montako suomalaista maailmanmestaria onkaan Palanderin lisäksi??? Se maailmamestaruus oikeuttaa kommentoimaan, vaikka ei enään olisikaan kunnossa. Ex-maailmamestari on pysyvä titteli...

Voi voi sinua, turhautunutta pikku luuseria!!!

• gsdf

aina on rinteessä vika kun ei kulje, jos taas huono rinne niin "siitä huolimatta pystyi tekemään hyvän ajan", toisinaan.

• malli muillekkin

jatka vaan entiseen malliin!Olet tehnyt parhaasi,muuta ei tarvita! Negatiiviset arvostelijat,on kadehtijoita!

• eiku euro

Kyllä se nyt varmaan haluaa jo saada huippueläkkeen, koska niin säännölisesti maksoi veroja ja eläkemaksuja Suomeen.

• lklkjhjh

Kalle on bisnesmies. Tiesi varmasti joka kauan, että kausi jää väliin, mutta pitkitti ilmoitusta, ettö saa kerättyä kaikki sponsorirahat. Sama juttu viime vuonna: joukkueen tiedotustilaisuudessa sanoi kesäharjoittelun menneen hyvin ja seuraavalla viikolla: kausi jää väliin! Ensi kaudella sponsorien saanti
      on piukassa, kun ei kaipailuja 2:n vuoteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      89
      6082
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      347
      5500
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      22
      2747
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      52
      2629
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      103
      1995
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      107
      1738
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      114
      1601
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      18
      1573
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      124
      1484
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      135
      1443
    Aihe