Palander on pelle!

näin se vaan on

Mies voitti joskus aikoja sitten säkällä maailmanmestaruuden,entä sen jälkeen?Mitään muuta kun uhonnut ja laukotut tyhmiä kommentteja julkisuudessa!Muita on arvostelemassa vaikka omissa tekemisissäkään ei paljon ole kehumista!Kaiken lisäksi vielä niin leson olonen tyyppi kun olla ja voi!

8

1105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "tuloksia"

Pelle mikä pelle ei mitään saavutuksia sen yhden säkällä tulleen MM jälkeen,ei mitään muuta kuin suuret puheet ymmärtäisi nyt jo pitää sen leipäläpensä kiinni.

• SL12

Tuolla tasolla "säkällä" ei voitata mitään! Onhan Kallella kuitenkin 14 tai 15 mc voittoa, ei turha mies?! Jos tietää alastaan enemmän kuin normipelle niin ei se tee tyypistä lesoa, se on sitä ammattitaitoa!

• Tän täytyy olla provo

Minä pidän Kallea yhtenä härmän kautta aikojen suurimmista mies urheilijoista.
        Laji on niin kova huipputasolla, että säkällä ei MM kultaa voiteta.

• wedfgvb

Vai voitti "säkällä". Kyllä taas on katkera pikkusielu tilittämässä... :D

Montako suomalaista maailmanmestaria onkaan Palanderin lisäksi??? Se maailmamestaruus oikeuttaa kommentoimaan, vaikka ei enään olisikaan kunnossa. Ex-maailmamestari on pysyvä titteli...

Voi voi sinua, turhautunutta pikku luuseria!!!

• gsdf

aina on rinteessä vika kun ei kulje, jos taas huono rinne niin "siitä huolimatta pystyi tekemään hyvän ajan", toisinaan.

• malli muillekkin

jatka vaan entiseen malliin!Olet tehnyt parhaasi,muuta ei tarvita! Negatiiviset arvostelijat,on kadehtijoita!

• eiku euro

Kyllä se nyt varmaan haluaa jo saada huippueläkkeen, koska niin säännölisesti maksoi veroja ja eläkemaksuja Suomeen.

• lklkjhjh

Kalle on bisnesmies. Tiesi varmasti joka kauan, että kausi jää väliin, mutta pitkitti ilmoitusta, ettö saa kerättyä kaikki sponsorirahat. Sama juttu viime vuonna: joukkueen tiedotustilaisuudessa sanoi kesäharjoittelun menneen hyvin ja seuraavalla viikolla: kausi jää väliin! Ensi kaudella sponsorien saanti
      on piukassa, kun ei kaipailuja 2:n vuoteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4817
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2178
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1822
    4. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    5. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      34
      1425
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1371
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      20
      1329
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1116
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      318
      1091
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe