Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kohdevinkki

Viinifani

Pari viikkoa sitten kävimme vanhempieni kanssa Barcelonassa ja vierailimme Torresin viinitilalla. Vanhempani eivät puhu suomen lisäksi mitään kieltä, ja olin valmistautunut toimimaan tulkkina, joten voitte kuvitella, miten iloisesti yllätyin, kun Torresin esittelyvideon saa suomeksi, ja lisäksi heillä on suomalainen opas!!! Kierroksen päätteeksi saimme palvelua suomenkielellä ja voimme kysellä viineistä ja yrityksestä vapaasti, ilman kielimuuria!!!

9

2185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tapas-papa

      Tuliko puheeksi Torresin erinomainen Chardonnay-valkoviini Milmanda, ja miksi sitä saa Suomesta halvemmalla kuin Espanjasta?

      • Viinifani

        Eipäs muuten tullut kysyttyä juuri tuota kysymystä... Paljon muuta kylläkin, kiitos vielä kerran oppaalle!


      • Tapas-Papa
        Viinifani kirjoitti:

        Eipäs muuten tullut kysyttyä juuri tuota kysymystä... Paljon muuta kylläkin, kiitos vielä kerran oppaalle!

        Toivottavasti Torresin tähdet Milmanda ja Mas la Plana tulivat kuitenkin maistetuksi? Ja Tapas-Papan suosikki Cava Kripta?


      • Viinifani
        Tapas-Papa kirjoitti:

        Toivottavasti Torresin tähdet Milmanda ja Mas la Plana tulivat kuitenkin maistetuksi? Ja Tapas-Papan suosikki Cava Kripta?

        Tuli maisteltua Milmandaa ja Fransolaa, sekä Salmosia, toinen Torresin Prioraton viineistä, ja oppaan suosittelemana ostin pullon Cordilleraa (punaista). Lampaan kanssa aiotaan pääsiäisenä korkata.


      • Matkailijatar
        Viinifani kirjoitti:

        Tuli maisteltua Milmandaa ja Fransolaa, sekä Salmosia, toinen Torresin Prioraton viineistä, ja oppaan suosittelemana ostin pullon Cordilleraa (punaista). Lampaan kanssa aiotaan pääsiäisenä korkata.

        Millainen kierros se on? Kannattaako käydä? Oltaisiin noin kuukauden kuluttua parin kaverin kanssa menossa Barcelonaan ja viinitilat kiinnostaisivat myös!


      • olen käynyt
        Matkailijatar kirjoitti:

        Millainen kierros se on? Kannattaako käydä? Oltaisiin noin kuukauden kuluttua parin kaverin kanssa menossa Barcelonaan ja viinitilat kiinnostaisivat myös!

        Itse olen käynyt sekä Torresin että Freixenetin tiloilla. Näistä kahdesta jos pitää parempi sanoa niin ehdottomasti freixenetin tila! Siellä kuljettiin mm. pitkin viinikellareita hyvin syvällä maan alla, sekoiteltiin käsin pulloja, tutustuttiin varastoihin ja maisemiin yms. Torresin tila ei ollut mitään verratuna tähän. Siellä lähinnä katseltiin suuria käymissäiliöitä jossa viinivalmistetaan. Ja opashan ei siis puhunut suomea siellä, vain alkuvideossa jossa kerrottiin Torresin suvun vaiheista. Vaikka tuo Freixenetin alkuvideo ei ollut suomen kielellä saatavana niin silti ennemmin käymisen arvoinen kuin Torres. Kaiken lisäksi rautatieasema siis paremminkin junapysäkki oli suoraan tilan edessä. Katsokaa tietoa www.freixenet.com. Freixenet on siis Catalonialainen Cava -valmistaja, joka tekee myös viiniä.


      • Viinifani
        olen käynyt kirjoitti:

        Itse olen käynyt sekä Torresin että Freixenetin tiloilla. Näistä kahdesta jos pitää parempi sanoa niin ehdottomasti freixenetin tila! Siellä kuljettiin mm. pitkin viinikellareita hyvin syvällä maan alla, sekoiteltiin käsin pulloja, tutustuttiin varastoihin ja maisemiin yms. Torresin tila ei ollut mitään verratuna tähän. Siellä lähinnä katseltiin suuria käymissäiliöitä jossa viinivalmistetaan. Ja opashan ei siis puhunut suomea siellä, vain alkuvideossa jossa kerrottiin Torresin suvun vaiheista. Vaikka tuo Freixenetin alkuvideo ei ollut suomen kielellä saatavana niin silti ennemmin käymisen arvoinen kuin Torres. Kaiken lisäksi rautatieasema siis paremminkin junapysäkki oli suoraan tilan edessä. Katsokaa tietoa www.freixenet.com. Freixenet on siis Catalonialainen Cava -valmistaja, joka tekee myös viiniä.

        Kyllä Torresillakin kannattaa käydä, vierailu on toki aivan erilainen kuin esim. pienemmillä viinitiloilla, mutta kokemisen arvoinen sekin. Ja meillä kyllä oli suomalainen opas Torresilla, mutta hän taitaa olla ainoa, joten ei varmaankaan ehdi kaikkia ryhmiä palvella...


    • TerhiMika

      Heips!! Kiinnostuimme kovasti tästä viinitilavierailusta. Kertoisitko miten sinne menitte ja missä päin se sijaitsee??

      • Viinifani

        Hei! Menimme junalla Barcelonasta ja loppumatka taksilla. Lisätietoja löytyy webbisivulta www.torres.es Mukavaa matkaa!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe