Oulussa järjestetään mp-näyttely pohjankartanossa 21-22.2.2009. Rompetoria ja harrastepyöriä yms. halvat liput 5 eur.
Ps.Mukana ei ole ahneita mp-kauppiaita, tänäkään vuonna=)
MP-Näyttely Oulu
5
1494
Vastaukset
- Motoristi-72
Kiva että jotain täällä pohjosessa tapahtuu.
- menempähän
Lapissa ei ole vain poroja=)
- ja siitä hyvästäkö pitäs ma...
Ai tee myytte siellä paistettua makkaraa ja esillä on pari vanhaa Jawaa. Siitäkö pitäs maksaa 5e.
Ihan hyvin mä voin mennä pönttövuoren juurelle eikä sielläkään ole ahneita kauppiaita eikä ahneita näyttelyn järjestäjiä. EIKÄ MAKSA MITÄÄN.- Jaawamies
Kyllä se on pakko mennä kattoon jos vanhoja JAAWOJA on kerran näytillä=)
- Oulun näyttely
No et sitten tullut odottelin siinä lippumyynnin oven edessä olin se lyhyt/pitkä, vaalee/tumma,kalju/tuuhee tukkanen, Tyttö/poika Ja minua paleli ja paleli kuin ootin , olisin maksanut sinutkin sisään kuin SINULLA ei EHKÄ olisi ollut sitä 5€ , no ostin sitten sillä 5€ KOLME käriste makkaraa kuin oli sellainen tarjous Terv Tyttö/Poika :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271311Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on691293Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3191027Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261022- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että278933- 72915