dna kytky

siru

Hei kaikille. Kyselen kokemuksia dna kytkykaupasta, jossa tulee liittymä ja puhelin 2 vuodeksi, kannattaako ottaa ja onko puhelin sim lukittu?

6

1471

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia..

Mulla oli dnan kytky, se tosin on jo mennyt umpeen (siis 9 kk sitten tuli se 2 vuotta täyteen), edelleen liittymä dnalla joskin liittymätyypin vaihdoin Toivosta Onniin, ja puhelinkin edelleen tallella. Pelannut ihan mallikkaasti. Silloin ei ollut ainakaan sim-lukitusta mutta en tiedä nykypäivän tilanteesta, jotkut sanoo että nykyään osa kapuloista olisi lukittu..mutta en voi siihen sanoa juuta enkä jaata eli onko vaiko ei.

• Anestic

Itsellä on dnakytky ja ei mitään ongelmia vielä. Itse marssin giganttiin, tilasin puhelimen sinne ja otin kytkyyn niin puhelin on ihan sama ku olis ollu normaalikaupallakin. Ei mitään estoja yms. Eli kun hipsit esim. giganttiin ja valkkaat (3g?)puhelimen niin pitäs saada kytkylle.

• harvoissa on,

esim. toi 3210 mikä on ollu kampanjatarjouksessa ni on sim-lukittu niin et toimii vaan DNA:n simit. Suurin osa ei ole millään tavoin lukittuja, kannattaa tarkistaa asia ennen ku sopimuksen tekee.

Itellä ei ole DNA:n kanssa ainakaan mitään ongelmia ollu ja kohta loppuu parin vuoden kytkysopimus. Suurin plussa DNA:e parhaasta asiakaspalvelusta mihin itse olen eri operaattorien kanssa asioidessa törmännyt.

• dnakauppias

ainoat lukitut ovat 3120 ja 6555 ja nekin syystä että myydään tappiolla ulos.(dna maksaa 148€kpl) muut ovat lukitsemattomia.

nii ja kyseessä ei ole simlok vaan operaattori lukittu eli vain dna kortit toimii melkoreilua

• Anonyymi

Onko mahollista saada kytkylle puhelinta kun mennyt luotto tiedot ?

• Anonyymi

Ei pitäisi kommentoida enää yli 15 v sitten aloitettua juttua, mutta vastaan 2024 kysymykseen.

Kytkyt laitteissa ja liittymissä lopetettii aika pian niiden tulon myötä. Syy lopetukseen oli se että osa laitteista jäi maksamatta syystä tai toisesta. Jokainen varmaan tajuaa ettei kaikki ymmärtäneet edes mitä sopi,us tarkoitti.

Jos 2024 kommentin kirjoittajalla on tiedot kuralla niin tuskin edes uuden liittymän avaus onnistuu saati maksuaika puhelimelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      52
      3981
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      60
      3605
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      2931
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      105
      2768
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      43
      2593
    6. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      21
      2560
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2518
    8. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      40
      2421
    9. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2086
    10. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      28
      2011
    Aihe